Tiedättekö kuinka kurjalta tuntui..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
.. kun miehen sisko (se, joka niistä miehen lisäksi on järjissään ollut) ilmoitti oikeastaan vihaavansa isäänsä, ihan näillä sanoilla.

Appiukko on ollut ihan rikki, kun perhe sulkee sen kaikesta ulkopuolelle, karkasi isänpäiväksi jne, eikä se ole oikeasti paha, ihan kunnollinen mies ja mun miehen mukaan hyvä isä.

Mä oon alkanut funtsimaan, että oisko mahdollisesta ett niiden lasten äiti aivopesee lapsia isäänsä vastaan? On aina kasvattanut lapset kyll niin, että äiti hoitaa ja isä vaan on ja makaa ja syö meiningillä (vaikkei appi ole ikinä vaan maannut, vaan tehnyt talossa miesten työt kyllä ja on käsistään oikein kätevä ) ..

Niillä kun on parisuhde kriisissä ollut jo pitkään, ja perheneuvolassakin käy jne (ovat lasten kasvatuksellisista asioista erimieltä, ja siitä kaikki on lähtenyt), mutt voisko anoppi olla niin ilkeä? :ashamed:

Mun käy niin sääliksi appea, todella, mukava mies.. ja kärsii tästä tilanteesta aivan hirvittävästi. Ja ett nyt sekin lapsista (niistä kotona asuvista) jolla ennen ei ole ollut isäänsä vastaan mun käsittääkseni mitään, on yhtäkkiä päättänyt että isä on maailman turhin ja kamalin.. :/

Meillä ex-anoppi aina moitti miestään ja oli saanut koko perheen uskomaan, että ei tästä miehestä ole mihinkään. Kun tulin sukuun, appi oli jo eläkkeellä, mutta ihan hyvässä kunnossa vielä. Hän otti mut avosylin vastaan ja huolehti aina, että mulla ja pojalla on kaikki hyvin. Olihan se tuurijuoppo, mutta pysy aina pois kotoa sen ajan ja selvinpäin ollessa tosi kiltti ja hyväsydäminen mies, eikä mikään vätys.
Apen hautajaisissa mua sit raivostutti, kun kaikki itkee vollotti, vaikka apen vielä eläessä aina haukkuivat ja vähättelivät! No ainakin mun ex sitten oppi kantapään kautta olemaan isä lapselleen... Myöhemmin mulle on selvinny anopista kaikkee tosi ällöttäviä juttuja, pettämistä ym... ja niinkun se aina oli olevinaan miestään parempi.

Mun äitini on valitettavan usein sellainen että haukkuu ja mollaa isääni meille lapsille...ja he eivät ole edes eronneet.
On todella raskasta kuunnella sitä samaa laulua et isäs ei tee mitään, ei osaa mitään, ei ymmärrä mitään jne jne... :(
Ja mitään syytä äidilläni ei siihen ole. Isäni on hyvä isä, osallistuva mies..harva mies tekee niin paljon kotitöitä, mutta mikään ei taida riittää. :/

Yhteistyössä