Tiedättekö mikä mua ketuttaa ihan sairaasti juuri nyt? Ei hätää, aion kyllä kertoa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
|O :xmas:

Nih. Mua ärsyttää ihan sikana että kaikki metsät tästä kaupungista kaadetaan ja niiden paikoille rakennetaan taloa toisen perään.

Ajelin töiden jälkeen hakeen veljen töistä ja heitin sen kotiin, siis mun lapsuuden kotiini: siitä ympäriltä on tänä keväänä viety kaikki puut ja ajettu maan tasalle yksi vanha, kiva omakotitalo, ja ilmeisestikö siihen on tulossa
nyt kerrostaloja tai kaikelle kansalle viihdykkeeksi uimahallia ja sitä sun tätä mitä ilman ei tietenkään ihminen voi elää.

Sanon vaan että on se nyt yksi piru, ettei sinne palveluihin voi raahautua vaikka bussilla tai kivenheiton verran enemmän kävellen: pitääkö ne kaikki kotiovelle saada? Ja ihmiset tarvii lapsilleen omia huoneita niin sitt pitää tehdä asuntoo ja toista ja olla jatkuvasti rakentamassa.

Oikeasti kävi tympimään. Tässä kaupungissa ei ole enää kohta mitään muuta kuin näitä reittejä, joita virkistysalueiksi kutsutaan myös: niitä samoja polkuja tallataan sitt lenkeillä ja käydään porukalla haukkaamassa happea, kun kaikki muut on niin rakennettu täyteen ettei ole mitään järkeä.

Sori vaan. Tosi tylsää. :kieh:

Yhteistyössä