tiedättekö mikä on kassalla tuskastuttavaa

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
olet ostoksilla, ja maksat pankki/visayhdistelmällä. kassa ottaa kortin laittaa sen koneeseen ja sitten aletaan odottamaan, joskus se sitten kestää, kassa vakuuttaa, että linjoissa on jotain häikkää. tuskan hiki siinä nousee, kun tulee tunne, että kassa jonossa olevat varmaan aattelee, että yrittää ostaa jotain, ja ei olekaan rahaa

Juuh, ja ihmetyttää ne ihmettelijät että tolla varmaan ei oo rahaa, kuka menee kauppaan ostoksille tietämättä että onko rahaa vai eikö ole?
Kyllä mä olen tietoinen tilillä olevista rahoistani, määrästä ja käteiseni määrästä :D

Tuskastuttavaa on myös se, että seuraava asiakas hengittää niskaan tai tuuppii ostoskärryillä. Ja jos menee pakkaamaan ostoksia ennen maksamista, jonossa seuraava on tunkenut itsensä siihen kohtaan jossa maksetaan. Siinä sitten hoitaa allekirjoitukset ja henkkareiden kaivelut tyypin sylissä |O

Alkuperäinen kirjoittaja Kesäheila:
Tuskastuttavaa on myös se, että seuraava asiakas hengittää niskaan tai tuuppii ostoskärryillä. Ja jos menee pakkaamaan ostoksia ennen maksamista, jonossa seuraava on tunkenut itsensä siihen kohtaan jossa maksetaan. Siinä sitten hoitaa allekirjoitukset ja henkkareiden kaivelut tyypin sylissä |O
joo meillä tyttö joutu kerran tikattavaksi sen takia, että autto mua pakkaamaan tavaroita, ja takana olevat lapset tappeli, vanhempine puuttumatta asiaan, ja tytölle tuli haava takapuoleen.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Juuh, ja ihmetyttää ne ihmettelijät että tolla varmaan ei oo rahaa, kuka menee kauppaan ostoksille tietämättä että onko rahaa vai eikö ole?
Kyllä mä olen tietoinen tilillä olevista rahoistani, määrästä ja käteiseni määrästä :D

niinhän sitä luulis.. Mutta kun olin kaupassa töissä jouduttiin lopuksi monta kertaa ottamaan tavaroita pois, kun kortilla ei ollutkaan tarpeeksi rahaa..

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
kuka menee kauppaan ostoksille tietämättä että onko rahaa vai eikö ole?

Mäpä en välttämättä tiedä! Meillä on ruokatili ja siihen on mulla ja miehellä visa electronit. Enkä todella muista aina automaatilla tai netissä käydä kattomassa rahatilannetta etukäteen. Mutta kyllä mä sen tiedän, että jos ei electronilla ole rahaa, niin kaupasta pääsee ulos maksamalla oman tilin pankkikortilla.

Tiedän tilanteen mutta en jaa tunnetta. Mua evvk mitä muut siellä kassajonossa ajattelee kun tiedän että tililläni on rahaa.

Joskus on käynnyt niin, että kortinlukulaite ei ole hyväksynyt ekasta tai tokastakaan yrityksestä mun korttia, mutta olen vaan hymyillyt kauniisti a käskenyt myyyjää yrittämään vielä uudestaan kun rahaa tilillä kuitenkin on. Lopulta kone sen on hyväksynyt ja myyjäkin huokaissut helpotuksesta. Kai siinä vaiheessa pitäisi sitten kääntyä kassajonon puoleen ja tokaista että "ähäkutti, olipas mulla rahaa, vaikka toisin luulitte" ;)

Ja sellasia asiakkaita oli monta lähikaupassa kun siellä töissä olin joilla ei ollu hajuaka paljonko niiden tilillä on rahaa.Kiva sit kauhees ruuhkas kun asiakas seisoo sormi suussa että mitä voi jättää pois ostoksista ja muut odottaa vuoroaan ja jono kasvaa.
Monesti teki mieli sanoo että suksi v''''''n siitä kunnet edes tiedä onko tililläs katetta vai ei.Aina samat naamat jotka ei tiennee tilinsä katetta.

Yhteistyössä