Tiedättekö, olen huomannut, että vihaan vieraskirjoja.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UGH-thats it
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

UGH-thats it

Vieras
Tai ideahan on ihan hyvä, ja kun niitä plärää ni kivoja juttuja on kirjotettu, mutta...

Itse olen täysin mielikuvitukseton, epäluova ja tylsä kuin vaan voi olla, ja mua ahdistaa suuresti kun on pari paikkaa, joissa aina se typerä kirja tungetaan eteen, että kirjota nyt jotain jne. Kun en mä osaa mitään kirjottaa, ja käsialakin on kamala. Ikinä en keksi mitään ja on joteniin vaikeeta.

Ja kyllä, ymmärrän, että ongelma on mun eikä kirjan omistajien,. mutta silti mua nyppii ku pakotetaan jotain kirjottamaan!!

Meillä oli meijän häissä vieraskirja mitä todella moni kehui ja sanoi että olipas kerranki kiva idea ja mielellään siihen kirjoittikin :D Meillä otettiin kaikista vieraista valokuvat mitkä printattiin kirjaan ruokailun aikana ja sitten jokainen etsi oman kuvansa ja kirjoitti siihen viereen jotain. Siis ihan saattoi olla vaan onnittelut mutta se kuva vähän niin ku korvasi sitä kirjoitusta :D Näin meille jäi jopa täynnä oleva vieraskirja muistoksi :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Meillä oli meijän häissä vieraskirja mitä todella moni kehui ja sanoi että olipas kerranki kiva idea ja mielellään siihen kirjoittikin :D Meillä otettiin kaikista vieraista valokuvat mitkä printattiin kirjaan ruokailun aikana ja sitten jokainen etsi oman kuvansa ja kirjoitti siihen viereen jotain. Siis ihan saattoi olla vaan onnittelut mutta se kuva vähän niin ku korvasi sitä kirjoitusta :D Näin meille jäi jopa täynnä oleva vieraskirja muistoksi :heart:

Tossa on vähän eri idea, ku tosiaan voi vaan kirjottaa, että onnea. Mutta se, että kun käy kylässä muutenvaan ni tarttis jotain väkrätä.. Ei inspaa.