Tiedättekö Turkulaiset sen miehen joka kuljeksii kauppojen edessä ihmisten perässä rahaa kerjäämässä tms

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TURKULAISIA?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TURKULAISIA?

Vieras
Linja-autoasemalla tuli auton ikkunaan koputtelemaan ja rahaa pyytämään. Kirppis center manhattanin edessä usein ja abc:llä

Tiedättekö mikä tän tyypin tarkoitus on? Kerjääjö vain rahaa vai mitä? Koko päivän se tuolla kuljeksii eri paikoissa.

Onko se sellanen vanhempi, vähän kumarassa kulkeva mies, joka yleensä pyytää kahta euroa? Muistaakseni kalju tai ainakin harvahiuksinen? Markka-aikaan se pyysi aina "viis markkaa, viis markkaa" ja tunkee ihan lähelle.

Sellaseen mä en ole törmännyt. Jos se on sen vanhemman ukon poika :laugh:? Mut nyt kun linja-autoaseman tienoilla liikutaan, niin ooteko törmänneet sellaseen partaiseen, tosi epäsiistiin tyyppiin, joka kulkee vihertävissä vaatteissa? Tai mä en tiedä voiko sitä sanoa kulkemiseksi, se laahustaa eteenpäin kuin jossain transsissa, noin viisi askelta minuutissa? Mun käy sitä niin sääliksi, se on niin ressukan näköinen ja näyttää siltä, että kulkis vaan edestakas ilman mitään määränpäätä :(.

Sellaseen mä en ole törmännyt. Jos se on sen vanhemman ukon poika :laugh:? Mut nyt kun linja-autoaseman tienoilla liikutaan, niin ooteko törmänneet sellaseen partaiseen, tosi epäsiistiin tyyppiin, joka kulkee vihertävissä vaatteissa? Tai mä en tiedä voiko sitä sanoa kulkemiseksi, se laahustaa eteenpäin kuin jossain transsissa, noin viisi askelta minuutissa? Mun käy sitä niin sääliksi, se on niin ressukan näköinen ja näyttää siltä, että kulkis vaan edestakas ilman mitään määränpäätä :(.

Tämänkin olen useasti nähny: seisoskelkee/haahuilee eksyneen näköisenä siinä bussiaseman ja sillan ympäristössä, mun käy niin sääliksi :(

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26783876:
Tämänkin olen useasti nähny: seisoskelkee/haahuilee eksyneen näköisenä siinä bussiaseman ja sillan ympäristössä, mun käy niin sääliksi :(

Joo, just tämä. Ihan kuin puusta pudonnu linnunpoika :(.

Olen nähnyt, surullista katsottavaa :(

Tähän Manhattanin edessä oleskelevaan muorehkoon paidattomaan mieheen törmäsin eka kerran vähän yli viikko sitten, mutta vanhempaa en ole nähnyt.

Se voi lähtee kävelee sun perässä parkkipaikalta kaupan ovelle asti.

Aika pelottava tyyppi... Joka päivä ja koko päivän se siellä kerjää, tänään oli aamupäivällä manhattanilla ja 7 aikaan abc:lla

Yhteistyössä