tiedustelisin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja njau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

njau

Vieras
että koska kaavinnan jälkeen saa aloittaa taas vauvan yrittämisen? omasta kaavinnasta jo reilu viikko ja nyt on jälki vuotokin loppu! eli eli saako tässä kierrossa jo yrittää?

Itselle sanottiin keskenmenon jälkeen että pitäisi odottaa yhdet normaali kuukautiset ennen yrittämistä. Vaikka mulla ei tehty kaavintaa että ihan itsestään tuli pois..

..riippuu niin itse kustakin tapauksesta - ja lääkäristä. Meiden käskettiin kanssa oottaa ainakin yksi kierto. Siinä ajassa ehtii kohdun limakalvotkin vahvistua, kestävät sitten paremmin mahdollisen uuden raskauden. Ja toiseksi, on sit helpompi katsoa laskettu aika, kun on tuo viimesten kuukautisten päivä tiedossa. Muuten, meillä oli myös seksikielto kaksi viikkoa kaavinnasta..syynä se, ettei tule bakteeritulehdusta, kun paikat herkkinä vielä kaavinnasta.

lisää kommentteja: ) mulla meni jotenkin niiden lääkäreiden ohjeet ja jutut ohi kun olin niin sumussa pari päivää! soitin jo neuvolaan ja sain sieltä neuvon että aina kaavinan jälkeen pitää odottaa yhdet kuukautiset! haluaisin vaan tietää onko muille neuvottu toisin? tai onko jollain kumminkin "vahingossa" tärpännyt jo aikaisemmin?

vaan malttaa mielensä; ) olen vaan niin kovin malttamaton tämän asia suhteen kun tuntuu että olis odottanu jo ikuisuuden että pääsee odottamaan: D.
kirjottakaa lisää kokemuksia!!!!!!!!!!!

Mulla oli keskenmeno 6.9-05, yhdet menkat alkanut 6.10, sitten seuraavassa kuussa tein positiivisen testin jälleen ja nyt 1v4kk tyttö. Mä en muista et ois erityisesti odoteltu noita kuukautisia ja sitten vasta yritetty. Mutta ei myöskään ihmeemmin yritetty lasta, vaan asennoiduttiin että tulee jos on tullakseen. Mutta suositus kyllä on, että pitäis odottaa ne kuukautiset, muistaakseni että kohtu ja kohdunkaula palautuu, jotta on valmiita huolehtimaan seuraavasta sikiöstä.

itse keskeytynyt km joka ei vaatinut mitään toimenpiteitä ja sen jälkeen ei tarvinnut odottaa kuukautisia eikä niitä tullutkaan kun rupesin odottamaan esikoistamme: ) mutta tosiaan tuo kaavinta ilmeisesti aiheuttaa kohdun seinämän heikentymistä jne jonka takia syytä odottaa ne yhdet kuukautiset!!

Yhteistyössä