Tietääkö joku jotain tästä kadonneesta tytöstä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
http://images.google.fi/images?hl=fi&q=denise+pipitone+&btnG=Etsi+kuvia&gbv=2

Italialainen 6v tyttö, joka ilmeisesti ollut kateissa 3 vuotta :/ Tietääkö joku, miten on kadonnut? Moni tapaus on tainnut jäädä Madeleine McCannin varjoon. En löytänyt tästä tytöstä tietoa.

Mitenhän musta tuntuu että jos tämän avauksen olisi kirjoittanut joku muu olisi vastaanotto ollut erilainen?

Josjotain ei olisi kiinnostanut, olisi vaan jättänyt kommentoimatta jaa muuten olisi keskustelu syntynyt aiheesta eikä aloittajasta.

En tiedä ikävä kyllä minäkään. Ihmiskauppa on Euroopan vitsaus. Naisia ja lapsia katoaa päivittäin ja suurta osaa ei löydetä koskaan. Vielä suurempi ongelma se on idässä ja Afrikassa.
Eikö Amnestyn sivuilta löydy tai hakusanaksi ihmiskauppa, valkoinen orjakauppa..Näistä ympyröistä pelastuneilla on oma järjestönsä, josta voi olla tietoa netissä. Ja sitä kautta myös ilmoituksia kadonneista.

No kyllä tytsillä on aika usein vähän tommosta "olen niin aikuinen ja kypsä" hakuisuutta näillä jutuillaan. Kertoo sen, että ei vielä siis ole aikuinen.

Mitä itse tapaukseen tulee ni en kyllä oo kuulukaan asiasta. Johtunee siitä, että ei tosiaan tänne Suomeen ihan kaikki maailman katoamiset, edes lasten, rantaudu. Toi Maddyn katoaminen oli juttuna täälläkin vaan koska niin monet julkkikset siitä kävi kohkaamaan ja vanhemmat ite teki asiasta niin ison jutun. Saivat huomiota sen takia.

Aina se vähän laittaa miettimään, että mitäs jos kävis omalle kohalle, mut loppupeleissä ei jokasta maailman murhetta voi käydä omalle kohalleen miettimään tai sais päivät pitkät vaan kieriä murehtimassa ja miettimässä. Kärvistellä kauheissa empatia ja sympatia-aalloissa koska tosiaan maailmalla tapahtuu ja ihan täällä kotimaassaki tapahtuu pahoja, kamalia asioita, joita ei toivo tapahtuvan kenelekään.

Nyt joku keksii, että asioista saa kuitenki puhua, niin saaki ja hyvä onki puhua, mut ei se puhuminen mitään muuta. Samat kamaluudet tapahtuu silti vaikka miten niistä puhuis. Ja ihan jokasesta pahasta asiasta ei tarvii tytsinkään alotusta tehdä vakuuttaakseen meidät omasta "kypsyydestään".

Kadonneet tosiaan kiinnostaa paljonki ja varsinki lasten kohtalot kun ne on aina niin surullisia. Tuota ihmeen tytsiä ei jaksa kautta kiinnosta kuunnella sitten yhtään. Se on ihan lapsi vielä ja täälä palstailee niin aikuisena. Menis jonnekki nuorten palstalle kirjotteleen avauksiaan..Ei tarvis teeskennellä jotaki isompaa mitä ei todellakaan vielä itse ole!

Alkuperäinen kirjoittaja naapurin täti:
No kyllä tytsillä on aika usein vähän tommosta "olen niin aikuinen ja kypsä" hakuisuutta näillä jutuillaan. Kertoo sen, että ei vielä siis ole aikuinen.

Mitä itse tapaukseen tulee ni en kyllä oo kuulukaan asiasta. Johtunee siitä, että ei tosiaan tänne Suomeen ihan kaikki maailman katoamiset, edes lasten, rantaudu. Toi Maddyn katoaminen oli juttuna täälläkin vaan koska niin monet julkkikset siitä kävi kohkaamaan ja vanhemmat ite teki asiasta niin ison jutun. Saivat huomiota sen takia.

Aina se vähän laittaa miettimään, että mitäs jos kävis omalle kohalle, mut loppupeleissä ei jokasta maailman murhetta voi käydä omalle kohalleen miettimään tai sais päivät pitkät vaan kieriä murehtimassa ja miettimässä. Kärvistellä kauheissa empatia ja sympatia-aalloissa koska tosiaan maailmalla tapahtuu ja ihan täällä kotimaassaki tapahtuu pahoja, kamalia asioita, joita ei toivo tapahtuvan kenelekään.

Nyt joku keksii, että asioista saa kuitenki puhua, niin saaki ja hyvä onki puhua, mut ei se puhuminen mitään muuta. Samat kamaluudet tapahtuu silti vaikka miten niistä puhuis. Ja ihan jokasesta pahasta asiasta ei tarvii tytsinkään alotusta tehdä vakuuttaakseen meidät omasta "kypsyydestään".

Mieluummin mina ainakin keskustelen Tytsin kanssa asiaa, kuin otan osaa "Minkavariset pikkarit"-gallupeihin, joita aikuiset taalla tekevat.

Itse asiaan, en ole tasta tytosta kuullut mitaa, varmaan italiaksi loytyisikin jotain tietoa, jos vain sita osaisi lukea. Aika usein nama lasten katoamiset ovat ns etavanhemman kaappaustapauksiakin, ihan saman maan sisalla.

Lapset vaan ovat niita puolustuskyvyttomia, viattomia uhreja. Kovassa maailmassa aikuiset ovat aikasta haikailemattomia. :(

Mitähän aikuismaista käytöstä on vastata aloituksiin jos ei tarkoituksena ole pohtia kyseistä asiaa lainkaan vaan ainoastaan haukkua aloittajaa?

Olkoonkin etä tytsi joskus vaikuttaa hakevan huomioa aloituksillaan, mutt hei - uskokaa tai älkää: hän ei ole ainoa lajiaan! Jos ei hänen aloituksensa jaksa pätkääkään kiinnostaa niin mikä pakko niitä on sitten vavata ja vielä kommentoida päälle? Itsellänikin on pari nikkiä joiden kanssa olen eri linjoilla, joskus voin yrittää asioista keskustella mutta kun ei tunnu tulosta tuottavan niin pääsen helpolla kun jätän aloituksensa avaamatta. Suosittelen teillekin!

Yhteistyössä