Tietääkö joku kärcherin höyrypuhdistimesta....kaks mallia....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostamassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ostamassa

Vieras
"HÖYRYPESURI SC 2500 C vertaa hintoja ja osta halvimmat tuotteet"..

Meillä on tuollainen. Hyvä vehje, kulkee pyörillä nätisti, painaa tosin muuten jonkin verran. Höyryttää hyvin, riittoisa säiliö, mutta EI OLE IMEVÄÄ MALLIA. Ikkunoita, kaakeleita, tammiparkettia, kivilattiaa, wc-pyttyjä, altaita ym.olen ko vempaimella käsitellyt. Mukana erilaisia suuttimia eri käyttötarkoituksiin.

Kiitos tiedosta! Meillä puhdistettas varmasti lattioita(muovimatto) ja mattoja tuolla enimmäkseen, jos lattiaa putsaa pitääkö mennä rätin kanssa perässä vai mihin se lika menee?

Ja tuleeko mukana pieniä suuttimia millä saa kylppäriä pestä?

Mattoja en ole käsitellyt, kastuvat tietty ja kun tämä laite ei tosiaan ime/kuivaa. Jättää lattiapinnat kosteiksi mutta höyryn jäljiltä kuivuvat pian. Lika jää vaakapinnoilla suuttimen ympärille kiedottuun liinaan ja pystypinnoilta valuu tietty sitä mukaa alaspäin kun höyryttää.

Mitenkäs nuo höyrypuhdistimet toimii lautalattialla? Olen Kärcherin halvempia malleja katsellut. Höyrymoppeja voi käyttää puulattiallakin kun säätää höyryn pienemmälle, mutta haluaisin sellaisen jolla voi pestä myös kylppäriä jne. Onko kokemuksia?

Mitenkäs nuo höyrypuhdistimet toimii lautalattialla? Olen Kärcherin halvempia malleja katsellut. Höyrymoppeja voi käyttää puulattiallakin kun säätää höyryn pienemmälle, mutta haluaisin sellaisen jolla voi pestä myös kylppäriä jne. Onko kokemuksia?

Saahan noissakin höyryn määrää säädettyä. Meillä lattiat ovat laattaa ja parkettia ja molempiin käytämme höyrypesuria.

Kiitti Sasa. Noin aattelinkin mutta kun en googlettamalla löytänyt oikein kokemuksia (muuta kuin joidenkin valmistajan suosituksia olla käyttämättä puulattialle), niin vähän epäilytti. Täytyypä sitten alkaa perehtyä malleihin paremmin...

Höyry on niin kuumaa, että puupinnoille ei suositella höyrypesurin käyttöä niiden arkuuden takia, voi parketista mennä pinta piloille eli puusta häviää kiilto. Lopputuloksena on vaaleat läikät. Matoille, kaakeileille, ikkunoille ihan oiva laite.

Yhteistyössä