Tietääkö joku mihin voi lahjoittaa, niin että saan tietää menevän varmasti kovaan tarpeeseen!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

D

Vieras
Eli mulla on meiän vaaville pieneksi jääneitä vaatteita jo vinot pinot vaikka neito on vasta parikuinen..on myös tavaraa joita ollut meil kaksinkappalein ja haluan eroon turhasta?
Osan, ne mulle tärkeet tavarat, säästän itelläni tallessa muistoina jne..
ja iso ikean kassillinen vaatetta menee jo ystävälle jolla tarvetta..
Mut sit olis viel uutta omistajaa oottelemassa ikean kassillinen tyttöjen,sekä unisex, vaatteita..rintareppu..jne???

Mihin vien?!?!?!

kaikki vaatteet esim. siis tosi hyväkuntoisia, sais kai niitä myytyykin kun joistaki maksanu ite isot rahat.. mutta kun haluaisin auttaa niillä jotakin muuta.
Pienimmätvaatteet sopivis 47senttiselle, isoimmat on reiluja 56 kokoisia ja pikkusii 62 senttisii..
näit kun itekin sain paljon, ja osasta en vaan pidä.
Nytki vaatetta kauheesti, joten tarttis olla paikka mihin voisin niitä aina viiä ku reilumpi satsi pieniä

Kysele ensi- ja turvakodeista tarvitsevatko ja ottavatko vastaan. Samaten kirkon diakonityöntekijöiltä, heillä on täällä ainakin jokin paikka, mistä esim. tulipaloissa tms. tavaransa menettäneet saavat tarvitsemansa.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mulle voi lahjoittaa vauva tulossa maaliskuussa ja rahatilanne todella huono.

mitä se "huono" tarkoittaa?
Mullakin on ollut koko ajan ihan kamala, elellään tosi tiukilla muuten mut vauvalle ostanu kyl tarpeelliset. :)
Tääl on jos oikeesti tarvii apua..
niin ettei oikeesti ole..
En vaan haluis antaa jolleki kuka sit esim. alkaa myymään niit johki huutikseen tms

Mulla kans olis käyttöä kaikelle, ens kuussa LA ja rahatilanne todella tiukilla. Miehen kanssa molemmat tällä hetkellä työttöminä, ja pk seudulla asutaan, joten vuokra on ah niin ihanan halpa! :S

Alkuperäinen kirjoittaja Muumi65:
Itse lahjoitan vauvanvaatteita nyt kunnan perhetyöhön, kun seurakunnassa diakoni ei tällä kertaa ottanut vastaan.

Mistä tuosta oman kunnan perhetyö-jutusta voi ottaa selvää, osaatko sanoa?
Tietääköhän ne neuvolassa onko jotakin paikkaa...

Lahjoita jonkun tärkeäksi kokemasi yhdistyksen kirpparille niin rahat menevät hyvälle asialle. Minun olisi vaikea luottaa tämän palstan tarvitsijoihin, väärinkäytöksiä on ollut jonkun verran. Entä Spr:n joulupatakeräykseen? Hehän vastaanottavat vaatelahjoituksiakin. Menisi heidän kauttaan varmasti vähävaraiselle perheelle.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Muumi65:
Itse lahjoitan vauvanvaatteita nyt kunnan perhetyöhön, kun seurakunnassa diakoni ei tällä kertaa ottanut vastaan.

Mistä tuosta oman kunnan perhetyö-jutusta voi ottaa selvää, osaatko sanoa?
Tietääköhän ne neuvolassa onko jotakin paikkaa...

Voit ottaa yhteyttä oman kuntasi perhetyön ihmisiin, puhn:ot löytyy luettelosta kunnan sivuilta ainakin täällä. Niin ja neuvolastakin voi ihan totta asiasta kysäistä, osaavat auttaa.

Yhteistyössä