L
"Lissu"
Vieras
Eli kävin eilen lääkärissä ja keuhkokuumeen totesi... keuhkoista kuului epäillyttäviä ääniä ja keuhkokuvassa näkyi jotain pientä, lievä keuhkokuume siis kyseessä. Olen ollut antibioottikuurilla jo viime viikosta keuhkoputkitulehduksen vuoksi, samaa kuuria nyt jatketaan. Lääkäri sanoi, että jos vointi huononee tai kuume nousee (nyt ollut pientä lämpöä vaan silloin tällöin) niin sitten nopeasti uutta aikaa varaamaan.
Tänään ei ole ollut kuin pientä lämpöä, mutta uutena oireena on aika kova kylkikipu mikä pahenee koko ajan.
Pitääkö tuosta huolestua? Kuumetta ei kuitenkaan ole eikä yleisvointi ole mitenkään huonontunut. Se mikä on minusta outoa, niin kipeänä on vasen kylki, kun keuhkoröntgenissä ne pienet "verkostot" (tms. mistä se lääkäri puhui, oli niin teknistä tekstiä etten ihan ymmärtänyt) oli oikeassa keuhkossa, ei vasemmalla mitään outoa näkynyt.
Tälle päivälle ei enää aikaa saa, joten lähinnä mietin että varaanko ajan huomiselle? Tuskin nyt päivystysasia sentään on. Mulla ei ole ikinä ennen ollut keuhkokuumetta, neuvokaa joku jos tiedätte?
Tänään ei ole ollut kuin pientä lämpöä, mutta uutena oireena on aika kova kylkikipu mikä pahenee koko ajan.
Tälle päivälle ei enää aikaa saa, joten lähinnä mietin että varaanko ajan huomiselle? Tuskin nyt päivystysasia sentään on. Mulla ei ole ikinä ennen ollut keuhkokuumetta, neuvokaa joku jos tiedätte?