Tietääkö kukaan mistä vielä löytyisi disneyn cars make rekka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

meko

Uusi jäsen
27.11.2007
6
0
1
Kaikkialta tuntuu olevan loppu ja huutonetissä aika tyyriitä. Kaupoissa mitä ollut on maksanut sen alle 20e! Jos joku kiltti ihminen tietää mistä löytyisi, niin olisi ainakin yhden pojan joulu pelastettu :D

Alkuperäinen kirjoittaja meko:
Juu, kaikkia muita tuntuukin olevan pilvin pimein,mut tää rekka loppu kaikkialta missä oon käyny tai soittanut :kieh:

Missä K-supermarketissa?

Jämsän, ainakin se siltä näytti...vai oisko niitä muitakin rekkoja olemassa sitä sarjaa, niitä paketteja oli ainakin 10. Pikaisesti katsoin.

K-supermarket Jämsä
Mika Ulander
Keskuskatu 23
42100 Jämsä
puh./tel.: 014-3330100
Email: mika.ulander@k-supermarket.fi
Palvelemme arkisin klo 7-21, la 7-18 ja sallittuina su 12-21.

Soitappa ja kysy.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Juu, kaikkia muita tuntuukin olevan pilvin pimein,mut tää rekka loppu kaikkialta missä oon käyny tai soittanut :kieh:

Missä K-supermarketissa?

Jämsän, ainakin se siltä näytti...vai oisko niitä muitakin rekkoja olemassa sitä sarjaa, niitä paketteja oli ainakin 10. Pikaisesti katsoin.

no voi perskule,sekin sitten niin kaukana
:(

Missä K-supermarketissa?

Mutta hyvään palveluun kuuluu että jos teidän lähimarketissa ei ole, niin ne lähettää sen sinne sisäisenä siirtona, niin ainakin mun työmaalla tavataan tehdä.

Missä K-supermarketissa?

Mutta hyvään palveluun kuuluu että jos teidän lähimarketissa ei ole, niin ne lähettää sen sinne sisäisenä siirtona, niin ainakin mun työmaalla tavataan tehdä.

Ihanko tosi :o Niin et soitan ja kysyn onko ja jos on ni pyydänkö sit vaan lähettämään :o Täytyykö olla sama kauppaketju?

Ihanko tosi :o Niin et soitan ja kysyn onko ja jos on ni pyydänkö sit vaan lähettämään :o Täytyykö olla sama kauppaketju?

Juu tottakai samaa ketjua, ja sellainen myymälä jossa tuote olis normaalisti valikoimissa. K-ketjun toimintapaa en kovin hyvin tunne, mutta useissa paikoissa noin tehdään. Soita ja kysy, se ei paljoa maksa.

Ja katsoin siis vain pikaisesti leluhyllyjä ja siltä se minusta kyllä näytti, mutta varmista.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
K-ketju on pääosin yrittäjävetoinen, eli kyseessä lienee kauppias.
Ja silloin homma voi olla hyvinkin neuvoteltavissa, tiedä vaikka lähettäis sulle kotiin sen kun nätisti pyydät.

Joo, nimenomaan yrittäjävetoinen. Eli kannattaa kysyä.

Yhteistyössä