Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meko:Juu, kaikkia muita tuntuukin olevan pilvin pimein,mut tää rekka loppu kaikkialta missä oon käyny tai soittanut :kieh:
Missä K-supermarketissa?
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja meko:Juu, kaikkia muita tuntuukin olevan pilvin pimein,mut tää rekka loppu kaikkialta missä oon käyny tai soittanut :kieh:
Missä K-supermarketissa?
Jämsän, ainakin se siltä näytti...vai oisko niitä muitakin rekkoja olemassa sitä sarjaa, niitä paketteja oli ainakin 10. Pikaisesti katsoin.
Alkuperäinen kirjoittaja meko:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja meko:Juu, kaikkia muita tuntuukin olevan pilvin pimein,mut tää rekka loppu kaikkialta missä oon käyny tai soittanut :kieh:
Missä K-supermarketissa?
Jämsän, ainakin se siltä näytti...vai oisko niitä muitakin rekkoja olemassa sitä sarjaa, niitä paketteja oli ainakin 10. Pikaisesti katsoin.
no voi perskule,sekin sitten niin kaukana
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja meko:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja meko:Juu, kaikkia muita tuntuukin olevan pilvin pimein,mut tää rekka loppu kaikkialta missä oon käyny tai soittanut :kieh:
Missä K-supermarketissa?
no voi perskule,sekin sitten niin kaukana
![]()
Mutta hyvään palveluun kuuluu että jos teidän lähimarketissa ei ole, niin ne lähettää sen sinne sisäisenä siirtona, niin ainakin mun työmaalla tavataan tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja meko:Ihanko tosiNiin et soitan ja kysyn onko ja jos on ni pyydänkö sit vaan lähettämään
Täytyykö olla sama kauppaketju?
Alkuperäinen kirjoittaja meah:K-ketju on pääosin yrittäjävetoinen, eli kyseessä lienee kauppias.
Ja silloin homma voi olla hyvinkin neuvoteltavissa, tiedä vaikka lähettäis sulle kotiin sen kun nätisti pyydät.