Tietääkö kukaan PAYPALISTA????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Äääh;27575311:
Kuinka kauan siinä voi kestää kun siirtää omalta tililtään rahaa sinne paypalin tilille??
Siirto kestää 5-7 arkipäivää ja minimisumma jonka voit siirtää on 10€/$. Jos siirtosumma on yli 100€ niin siirrosta ei peritä mitään kuluja, jos taas summa on alle 100€ niin Paypal ottaa 1€:n palkkion.
Paypal Suomi | Pay pal vinkkejä ja huijaus
Voiko ne rahat oikeasti joutua vain johonkin hukkaan??
On joskus mennyt maksuja
Paypal

No ei tod. kestä 5-7 pv. Minulla on joka kerta siirto kestänyt noin 2 arkipv. Ja voi siirtää alle 10€, ei minulla ole ainakaan ollut sen suhteen mitään alarajaa?!
Tuskin ne mihinkään hukkaan joutuu ne rahaat..

No ei tod. kestä 5-7 pv. Minulla on joka kerta siirto kestänyt noin 2 arkipv. Ja voi siirtää alle 10€, ei minulla ole ainakaan ollut sen suhteen mitään alarajaa?!
Tuskin ne mihinkään hukkaan joutuu ne rahaat..
Tai huijarin taskuun:)
Tori.fi-sivusto varoittaa asiakkaitaan huijareista. Torin mukaan autoaan myyviä ilmoittajia on lähestytty englanninkielisillä tekstiviesteillä, joissa henkilö osoittaa kiinnostuneensa myynnissä olevasta autosta.

Henkilö tarjoutuu maksamaan auton Paypal-palvelun kautta. Näiden viestien takana olevat tahot ovat väärentäneet Paypal-sivuston ja tehneet siitä täydellisen kopion. Sivusto on vahvistanut viestin olevan todella taitavasti toteutettu huijaus.

Tori.fi-sivusto tutkii asiaa turvallisuusyksikkönsä kanssa. Tori pyytää asiakkaitaan, jotka ovat kyseisen viestin saaneet, ilmoittamaan siitä Tori.fi-sivuston ylläpitäjille.

Yhteistyössä