Tietääkö kukaan tuleeko ylimääräisiä lomapäiviä jos kesäloman pitää juhannusviikolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulle on kertynyt 8 kesälomapäivää.Ajattelin aloittaa loman 15. kesäkuuta maanantaina juhannusviikolla.Miten tuo juhannusaatto ja juhannuspäivä siirtää mun lomapäiviä?!?Tuleeko juhannusviikko ja seuraava viikko kokonaan lomaa?

Ja miten lomaraha maksetaan,8 päivältä+juhannusaatto?vai miten?

Jos alallasi on 5 päivänen lomaviikko on juhannus viikko 4 päiväinen ja jos sinun alallasi on 6 päiväinen lomaviikko niin juhannus viikosta menee se 5 päivää. (Tästä 6 päiväisestä en ihan 100% varma ole mutta 5 päiväisestä kyllä!)

Alkuperäinen kirjoittaja Loma:
Jos alallasi on 5 päivänen lomaviikko on juhannus viikko 4 päiväinen ja jos sinun alallasi on 6 päiväinen lomaviikko niin juhannus viikosta menee se 5 päivää. (Tästä 6 päiväisestä en ihan 100% varma ole mutta 5 päiväisestä kyllä!)

Valtiolla ainakin näin: juhannusviikon lomasta ei lasketa pe eikä la.

Meillä lauantaina kuluu myös lomat..Mitenhän tää nyt menee?Monta loma pvää tulee yhteensä..ja miten siltä ajalta maksetaan palkka,kun sattuu juhannukseksi?Kysymys siivousalalta,rappusiivous.

Siis lauantai lasketaan myös lomaksi eli 6 päivää/viikko. Silloin mielestäni menee se 5 päivää juhannusviikolta.

Eli sinun lomasi olisi se juhannusviikko + ma, ti ja ke seuraavalta

Alkuperäinen kirjoittaja v:
No mihin sopimukseen kuulut? Eikö palkanlaskija olisi luotettavampi lähde kuin palsta?

ei ole palkanlaskijaa,kun palkat hoitaa työnantaja itse.3 hengen yritys..Sen takii kyslen,kun työnantaja ei tunnu tietävän mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja nbd:
Eli sulla menee viikossa 6 lomapäivää ma-la. Juhannusviikolla menee vain 4 ma-to. Sulle jää siis vielä 4 päivää eli seuraavan viikon pe töihin

JUST näin, ja jos palkka päivä on juhannuksena se maksetaan viimeisenä arkipäivänä ennen.
Lomaraha on 50% sun loma-ajan palkasta eli 8 päivää lomaa = 4 päivän palkka