tietääkö kukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ohis

Vieras
Kunnallinen työehtosopimus.
Mulla olisi iltavuoro 13-21. Lapsi sairastu. Olen saanut todistuksen työnantalle.
Mies pääsee töistä noin klo 16..pitääkö mun mennä töihin sitten mies tulee?

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Toisissa kunnissa tarvitsee, koska kaksi ihmistä ei saa hoitaa lasta kotona.

No ei tasan tarvitse mennä jos toinen tulee sitten "kesken" tilapäisen hoitovapaan kotiin!!!
Se tilapäinen hoitovapaa on jo alkanut niin silloin se on alkanut eikä sen jälkeen tarvii töihin enää mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja nn:

No ei tasan tarvitse mennä jos toinen tulee sitten "kesken" tilapäisen hoitovapaan kotiin!!!
Se tilapäinen hoitovapaa on jo alkanut niin silloin se on alkanut eikä sen jälkeen tarvii töihin enää mennä.

Juu ei tarvii.
Mutta yhtä aikaa ei saa kaksi olla alusta asti tai edes niin että toinen on sairaana kotona niin terve ei saa jäädä kotiin hoitamaan sairasta lasta ellei sitten ole sairaalassa tms. tämä sairas ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kunnallisella puolella töissä:

Juu ei tarvii.
Mutta yhtä aikaa ei saa kaksi olla alusta asti tai edes niin että toinen on sairaana kotona niin terve ei saa jäädä kotiin hoitamaan sairasta lasta ellei sitten ole sairaalassa tms. tämä sairas ihminen.

Mun tilanne siis se, että tänään olin aamussa ja puhelin soi, että tyttö alkanut oksentamaan päikyssä. Hain tytön kotiin ja terkkari kirjotti hoitovapaata kaksi päivää. Huomenna olisi iltavuoro ja tietty mies menee aamulla töihin normaalisti.

Soitin ja kyselin. Tiedoksi vain, että tarvisee mennä töihin kun mies tulee kotiin. Eli noin 17-21 väliseksi ajaksi, muuten vähennetään palksta. Kaupunki työnantajana.

Tasan tarttee mennä!!! Ainakin edellisellä kunta työnantajalla. Jos mies tulee esim klo 19 kotiin, töihin täytyy mennä siihen klo 21 saakka. Muuten vähennetään palkasta!!

Yhteistyössä