M
missmindy
Vieras
Minulla oli kaksi viikkoa sitten ihan virtsarakontulehdus oireet. epämukava tunne kirvelyä/polttelua ja koko ajan sai juosta vessassa. Alkoi yhtäkkiä. Sain antibiootti kuurin ja samana päivänä oireet loppuivat kuin seinään. Eli kolme päivää kesti.
Söin kuurin loppuun. Tässä vaiheessa kyllä jo epäilin että noinkohan kyseessä olikaan virtsarakon tulehdus kun jo yhdestä pilleristä muka parantui.
Lääkärit eivät siis edes todenneet tulehdusta. Kysyivät vaan puhelimessa oireet ja määräsivät reseptin!
Reilun viikon päästä kuurista oireet alkoivat uudestaan.
Yöunet jääneet vähiin. Vessassa saa istua koko ajan kun tuntuu että olisi hätä vaikka ei mitään tule. Taas alkoi yllättäen ja kestänyt nyt kaksi päivää.
Välillä helpottaa ja välillä pahenee.
Lääkärissä käynyt pissaamassa kuppiin. Mutta tässä joutuu ensi viikkoon odottamaan tuloksia.
Miten saisi oloon helpotusta?
Juhannus reissun joutunut jo perumaan.
Lisäksi välillä vilu ja välillä tuskan hiki (en tiedä liittykö mitenkään toisiinsa).
Voiko tulehdus uusia noin pian?
Vai mistä voisi olla kyse?
Olen käyttänyt nyt noin vuoden ehkäisykapselia. Ja menkat ovat ainakin tosi epäsäännölliset.
Ja olen myös huomannut turvotusta.
Eikai kapseli voi aiheuttaa tälläisiä oireita?
Olisin hyvin kiitollinen jos joku osaisi edes jotain sanoa.
Söin kuurin loppuun. Tässä vaiheessa kyllä jo epäilin että noinkohan kyseessä olikaan virtsarakon tulehdus kun jo yhdestä pilleristä muka parantui.
Lääkärit eivät siis edes todenneet tulehdusta. Kysyivät vaan puhelimessa oireet ja määräsivät reseptin!
Reilun viikon päästä kuurista oireet alkoivat uudestaan.
Yöunet jääneet vähiin. Vessassa saa istua koko ajan kun tuntuu että olisi hätä vaikka ei mitään tule. Taas alkoi yllättäen ja kestänyt nyt kaksi päivää.
Välillä helpottaa ja välillä pahenee.
Lääkärissä käynyt pissaamassa kuppiin. Mutta tässä joutuu ensi viikkoon odottamaan tuloksia.
Miten saisi oloon helpotusta?
Juhannus reissun joutunut jo perumaan.
Lisäksi välillä vilu ja välillä tuskan hiki (en tiedä liittykö mitenkään toisiinsa).
Voiko tulehdus uusia noin pian?
Vai mistä voisi olla kyse?
Olen käyttänyt nyt noin vuoden ehkäisykapselia. Ja menkat ovat ainakin tosi epäsäännölliset.
Ja olen myös huomannut turvotusta.
Eikai kapseli voi aiheuttaa tälläisiä oireita?
Olisin hyvin kiitollinen jos joku osaisi edes jotain sanoa.