tietoa kuparikierrukan pettämisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin olenko raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin olenko raskaana

Vieras
onko kellään kokemusta kuparikierrukan pettämisestä? äidilläni on pettänyt kun alkoi odottaa siskoani, mutta se oli 80 luvulla. mulla ollut vuoden sellainen. kaksoset tulee parin vuoden seuraavaksi. mulla ollut säännölliset kuukautiset mut nyt tuntuu että vatsa alkaa kasvaa. olen tehnyt raskasta työtä ja olen ajatellut väsymyksen johtuvan siitä. voiko kuukautiset tulla vaikka raskaana?

Itselläni petti kuparikierukka. Tyttö on nyt vajaa 3 vuotias. Mulla oli jo ennestään poika ja ikäeroa tuli 1v5kk. Oltiin toinenkin lapsi ajateltu vielä hankkia, mutta pikkuisen isommalla ikäerolla. Kaikki on siis mahdollista

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla petti:
Itselläni petti kuparikierukka. Tyttö on nyt vajaa 3 vuotias. Mulla oli jo ennestään poika ja ikäeroa tuli 1v5kk. Oltiin toinenkin lapsi ajateltu vielä hankkia, mutta pikkuisen isommalla ikäerolla. Kaikki on siis mahdollista

miten sitten toimittiin kun kierukka sisällä? poistivatko sen? voiko raskauden alussa olla vuotoa? ei kokemusta tällaisesta. oli tarkoitus että lapsiluku jäisi neljään mutta taitaa toisin olla tarkoitettu.

Mulla oli se huomaamattani poistunut. Luultavasti hajonnut ja tuli siis pieninempinä osina pois. Viimeiset kuukautiset oli tosi runsaat, mutta en pitänyt sitä kovin hälyttävänä, kun yleensäkin kuparikierukka lisää vuotoa. Luultavasti niiden aikana se onkin poistunut. Alakautta tehtävällä ultralla vielä varmistettiin, ettei kierukkaa ole enää missään

mua jänniittää niin paljon. olen ajatellut ettei tulisi enää kun yks uhmanen tyttö täytti kesällä kolmen ja kaksoset täyttää pari vuotta. nyt jotenkin olo että harmittais jos en olekaan. aina ennenki tullut tällanen olo ku aavistellu raskautta. ainoa "murhe" mitä tästä seuraa on asunnon laajentaminen sekä tila-auton osto.

Itekin vähän epäilen,oiskohan mullekin käynyt samoin.Kierukka ollut 1v2kk.Vatsaa turvottelee ja menkat oli aiemmin tosi runsaat,mut nyt niukemmat.Voikohan se vuoto olla niukempaa jos on raskautunut?

Yhteistyössä