Hae Anna.fi-sivustolta

tietoa reikin/energiahoitojen vaaroista

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä ex-reikiläinen, 17.09.2009.

1. ex-reikiläinen Vierailija

http://www.reikidangers.eu/dangers.htm

2. Healer Luajan lapsi

Saadut tykkäykset:
    0
    Höpö höpö..Reikissä välitetään eheyttävää universaalia energiaa,mitä myöskin Rakkaudeksi kutsutaan =)
    Tämä energia virtaa kaiken olevaisen Lähteestä,jota myöskin Jumalaksi voi kutsua =)

Olkoon Valo sydämessäsi.

3. TRP Vierailija

Välitti Jeesuskin parantavaa energiaa parannettavaan.

4. heliopolis Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mielenkiintoinen linkki. Moni varmaan täällä nostaa maitonsa tästä aiheesta josta on säännöllisen epäsäännöllisesti täällä keskustetukin.
    Miksi sinä olet ex-reikiläinen ja miten pääsit siitä? Minulta Jalovaara rukoili reikiviritykset aikanaan pois. Sanotaanko nyt vaikka näin että pyhän hengen kosketus oli jotain ihan muuta kuin reikienergia, joten itse en menisi vertaamaan Jeesusta tähän.

5. kyssäri Vierailija

Mikähän tossa linkissä oli se juttu et miksi reiki olis jotenkin "vaarallista"? Mä en kyl ymmärrä enkkua, jos joku jaksais tosta sen asian suomentaa tai selittää? Mikä ero on hiilingissä tai reikissä johonkin Jeesuksen parantamisiin verrattuna. Miks vaan Jeesuksen parantaminen olis se oikea ja muut ei? Miks pitää olla saanut pyhänhengen kosketuksen kuten yllä mainittii, et ois pätevä parantajana? Eiks parantajakyvyt vois ilmetä ilman reikivihkimyksiäkin ihan vaan kun rukoilee tai pyytää et se energia kulkee? Mä en nyt oikei ymmärrä tässä näitä eroja?

6. kyssäri Vierailija

Sit mä en tajua totakaan, et miks reikivihkimykset piti rukoilla pois? Onks ne jotenkin vaaraks tai haitaks vai miks piti poistaa? Siis mulla ei oo mitään reikivihkimyksiä enkä oo fanaattinen sen puolustaja. Kyselen vaan kun en oikein tajuu et miks pitää poistaa, jos ne on vaan jotain ihmisten tekemiä vihkimyksiäkin. Eiks se oo vähän niinku pelkoo se poistamistarvekin? Vai onko todettu, et poistamisella ois jotain vaikututsta elämään?

7. tiikeriskorpioni* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minusta ihmisten antamat vihkimykset toisilleen ovat ylipäänsä arveluttavia.
    Reikiin en ole perehtynyt sen kummemmin, enkä nyt lukenut koko linkki-kirjoitustakaan.
    Jokainen voi minun mielestä pyytää itse energiaa Luojaltaan tai saada sitä mitä erilaisin tavoin.
    Vaikka ympäröivästä luonnosta, musiikista, kirjoituksesta , lapsestaan, ystävästään jne. olemalla vain läsnä. Tai sitä voi toinen tietoisesti antaa sanoillaan ja ihan pelkällä läsnä olollaan ilman sen kummempia "virityksiä".

8. heliopolis Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Siihen vastasin kun yllä oleva sanoi8 että välittihän se Jeesuskin parantavaa energiaa, että minun kokemukseni mukaan näitä ei kyllä voi verrata, niin suuri ja absoluuttinen oli voima joka minulta viritykset otti pois.

Tuossa linkissä sanottiin mm sellaisia asioita että reiki ei olisi Jumalasta vaan pahasta joka haluaa jäljitellä hyvä töitä, mutta saattaa harjoittajat ongelmiin. Että sen kautta avautuu linkki henkiin jotka eivät halua hyvää. Ja että reikimasteritkaan eivät oikein tiedä minkä kanssa ovat tekemisissä.
    Itse halusin ne pois, sillä olin joutunut suuriin vaikeuksiin: mielisairaalassakin tuli käytyä. Enkä koskaan ymmärtänyt miksi olin ne viritykset lopulta halunnutkaan, nyt ymmärrän kyllä. = ahneuteni ja ylpeyteni
    En tiedä totuutta asioista mutta omaan ratkaisuuni olen ollut tyytyväinen, enkä unohda koskaan sitä hengen kosketusta. Miksi minulla pitäisi olla energianvälityksen lahja kun parantajia on vain yksi, Jumala. Hän käyttää minua lahjoilla jotka olen häneltä saanut, en rahalla.

9. kyssäri Vierailija

Miks ne ihmisten antamat vihkimykset on arvelluttavia? Onko se vaan se, et ne on ihmiseltä ei Jumalalta? Ja siks ne ei ole päteviä? Mut sitä mä en tajuu, et miks ne vihkimykset sit pitäs poistaa, jos niillä ei oo mitään voimaa tai vaikutusta ja ne ei kuiteskaan tee mitään pahaa?

10. kyssäri Vierailija

Kiitos heliopolis. Vähän joo aukes toi poistamistarpeen syy ainakin sulla, jos noin vaikuttaa et ihan mielisairauteen viittaavia oireita. Mut eiks se vaan riittäis et lopettaa sen reikin antamisen, et ei tarvis niitä vihkimyksiä poistaaa? Onks se vaan sitä pelkoo?

11. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
  12. heliopolis Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    No oli siinä pelkoa mm siitä että oma voimani ja kykyni ihmisenä eivät olleet sopusoinnussa. Koin että herkkyys ja voima kasvoivat niin etten ollut enää ihmisenä sen tasalla. Myös pelkäsin tätä että lähde ei ollut oikea. Tämä oli painajaismainen jakso elämässäni joskaan en antaisi sitä kokemusteni sarjassa pois.

13. heliopolis Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mielen solmut ovat tooodella vaikeita solmuja.

14. ex-reikiläinen Vierailija

Pääsin eroon reikistä rukoillessani Jeesukselta armoa elämääni. Kristityt rukoilivat myös puolestani Jeesuksen ja Pyhän Hengen läsnäolossa ja pääson eroon reikin vaikutuksesta. Tie pimeydestä valoon ja Jeesuksen yhteyteen on armossa minkä Jumala on meille lahjoittanut antamalla armon Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa.

15. Vierailija

16. Vierailija

17. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    jaa tähän sanoisin on tärkeää että henlilö joka harrastaa reikiä ja on ottanurt sen elämän poluksi tekee graniitin ja maalattian kunnolla vahvolksi .

Eli luo pelottomuuden ja mielenrauhan sillä voimalla on kaksi puolta .

hyvä ja paha .

eli toidmn sanoen , mitä enemmän valonmahtikasvaa sitä suuremmaksi kasvaa myös vasta vloima eli siksi reikin tien kulkijan on luotava vankka graniitti ja maalattia niin takuulla valonpuolella pysyy .

JA TEI VAKAANA JA HYVÄNÄ ..

T KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

18. heliopolis Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    kars, ei riitä sanahelinä graniitista ja maalattiasta, koska se ei kerro kenellekään mitään eikä auta ketään jolla on hätä.
    Tarkoitatko että tunteet on siirrettävä syrjään? Entä jos olet väärässä?

19. miettikää nyt Vierailija

On se kumma, kun kristityt, "oikean tiedon" omaavat aina tuomitsevat ja demonisoivat kaiken, mkä ei ole ihan Raamatun mukaista ja mistä ei Raamatussa kerrota. Ottakaa ihmiset itse selvää asioista.

20. pohtiija Vierailija

Tässä viitataan Paavalin toiseen kirjeeseen tessalonikalaisille. luvuissa 2 ja 3. Onko toinen kirje Paavalin kirjoittama ?

21. heliopolis Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

Tämähän linkki nimenomaan on syntynyt omakohtaisista kokemuksista, eikö? Eikä kukaan tuomitse tuolla, eikä täälläkään, mutta asioista pitää voida puhua. Ihmiset jkavat kokemuksiaan, miksi heidän pitäisi olla hilja?

22. leah valoa jokaiseen päivään.

Saadut tykkäykset:
    0
    olen käynyt reiki kurssin ja mielenkiinnolla kuulisin mitä oireita teille tuli?itse en ole huomannut mitään mutta kanavointia saan kyllä,maalaan ja piirrän oppaani avulla n.s opasmaalausta.,täysin rakkaudesta lähtöisin olevaa kanavointia.

23. Olen periaatteessa aivan samaa mieltä että jokaisen pitää voida kertoa oma kokemúksensa ja mielipiteensä kokemuksistaan ja ajatuksistaan.
    Mielenkiinnosta tosin kyselen että oletteko tavanneet ns. kristittyä joka keskustelisi? Ylipäätään keskustelisi? Vaiko vain juuri näitä linkin laittajia. Itse kun en ole tavannut...
    Linkin laitossakaan ei ole vikaa sillä jokuhan voi haluta lukea niitä mutta kun niitä kristitty itse sitten nostelee (jos ei sitä kiinnostusta synny että täällä muut ihmiset keskenään alkavat keskustelemaan asiasta) kertakerran jälkeen niin se on minusta enempi "julistusta" tjms. kuin keskustelua.
    Tosin en itse nykyisin koe tarvetta keskustella ns. kristittyjen ajatuksista ja opeista koska asiat ovat minulle selvinneet muuta kautta ja nykyään selkeinä mielessä (sana "mielessä" tavallisessa suomalaisessa merkityksessä eikä "henkiopin" huonossa mielessä :) ) mutta joskus aikoinaan siis olisin ollut valmis ja halukas keskusteluun minkä nykyään tiedän ettei se ns. kristityiltä oikein tahdo onnistua.
    Jokusen kristityn toki tunnen henkilökohtaisesti joilta se on onnistunut mutta heillä ei ole ollut tarvetta käännyttää vaan he ovat kertoneet omasta ilostaan ja omista havainnoistaan ja olleet siksi puhtaimmillaan ja rehellisimmillään.

24. Otan esimerkkinä vain tuon ylläolevan. Todella hyvä ja asiaan oleellisesti liittyvä kysymys, mutta missä on ap:n vastaus/keskustelu aiheeseen liittyen?

25. ex-reikiläinen Vierailija

jos haluat tietää mitä näistä kysymyksistä ajattelen, lukekaa itse sieltä raamatusta. Sieltä löytyy kaikki oleellinen. Jumalan sana on tosi ja varma. Jeesus on antanut tehtävän saarnata kaikille kansoille parannuksen tekemisestä ja syntien anteeksiantamisesta.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri