Hei taas!
Minulla triptyl menee nyt 30mg ja vihdoin vastetta on muodostunut eli oireet hiukan helpottuneet. On sitä odotettukin, aivan liian kauan!! Ja kun triptyliä kokeiltiin aikasemmin tänä vuonna samalla annoksella niin ei auttanut. Nyt nosto on tapahtunut hitaammin, 10mg nosto kahen viikon välein. Poltto, kirvely, viiltelyn tunne, vihlonta, särky yms...ei ole kokonaan hävinnyt ainakaan vielä, mutta nyt noin kahden viikon aikana, on pikkuhiljaa oireet lieventyneet ja toivottavasti kokonaan pois joku kaunis päivä. Suosittelen sinulle nimimerkillä "sairas" Paavosella käyntiä, vaikka onkin tosi kallista ja minulla tuli päälle vielä matkakulut, kun en asu pääkaupunkiseudulla. Kyllä sinullakin vielä helpottaa, vaikka sen sanominen ei paljoakaan auta, kun tosi tuskanen olla, tiedän tunteen varsin hyvin!! Itsemurha-ajatuksiakin olen läpikäynyt, kun toivo on mennyt ja usko elämään. Monta kertaa olen ajatellut, että tässäkö elämäni nyt oli, kun en ole päässyt nuorena ihmisenä edes kunnolla alkuun. En edes uskalla laskea paljonko tämä sairaus on vienyt rahaa lääkärikäynteineen ja valmisteineen, mutta sillä nyt ei ole merkitystä, kuka nyt ei käyttäisi kaikkia mahdollisia keinoja, jotta apua saisi. Antaisin vaikka miljoonan jos olisi, jos vaan joku voisi antaa terveyden! Terveys olisi lottovoitto tässä tilanteessa!
Jaksamista kaikille!