tietokone nerot, apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valmiit tekstit?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valmiit tekstit?

Vieras
Kun kirjoittelen palstoille, kuten tänne tai irc-galleriaan, jää johonkin muistiin mun kirjotukset. Eli kun alotan lauseen niin se antaa aikasemmin kirjoittamiani tekstejä vaihtoehtoina! Haluan ne pois! Olen lainakoneella ja en halua, että joku urkkii minun kirjoittamiani tekstejä, miten poistan nämä?
Poistin jo sivuhistorian, mutta se ei auttanu... :(

Asetuksista pitää ottaa se lomakkeiden automaattinen täydennys tms. pois, eli siinä kohdassa ei saa olla väkästä. Mitä selainta käytät?

Firefoxissa Työkalut -> Asetukset -> Tietosuoja-välilehti -> väkänen pois siitä 'Säilytä lomakkeiden ja hakupalkin tiedot' kohdasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Asetuksista pitää ottaa se lomakkeiden automaattinen täydennys tms. pois, eli siinä kohdassa ei saa olla väkästä. Mitä selainta käytät?

Firefoxissa Työkalut -> Asetukset -> Tietosuoja-välilehti -> väkänen pois siitä 'Säilytä lomakkeiden ja hakupalkin tiedot' kohdasta.

täs ei ollu ruksia, ei siis auttanu,,,

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:

täs ei ollu ruksia, ei siis auttanu,,,

Jaah... en mä sitten osaa auttaa. Nuo cookiesit poistuvat sieltä samasta paikasta suomeksi nimellä evästeet. Eli näytä evästeet -> Poista kaikki evästeet.

Voisit vielä kokeilla sulkea koko selaimen oik. yläkulman ruksista ja avata sen uudelleen... voi olla, että se vaatii uudelleenkäynnistyksen, että muutokset tulevat voimaan.

Mutta nyt loppui mun asiantuntemus tässä asiassa :/

Yhteistyössä