Tihentynyt virtsaamisentarve. Mikä mulla on!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 18v n
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

18v n

Vieras
Tämä alko eilen, mulla on koko ajan tarve et täytyis käydä kusella tai muuten tulee housuun. Ihan pienistäkin määristä käyn kusella, mut kuseminen ei satu.

Tää epävarma tunne on ihan hirvee. Enkä uskalla oikeen ulos lähtee...

Kun oon käyny kusella, oon koittanu pidättää virtsaa. Se tepsii, mä onnistun siinä.

En tiiä tekeekö stringit mulle sit tän ihme olon vai mikä...

Miks multa nyt pidätyskyky kuitenkaan yhtäkkiä menis!? kun ei oo ennen mitään tällästä vaivaa ollu todellakaan ja oon vasta 18, enkä kertaakaan synnyttäny...........

Virtsatietulehdus? Käy antamassa terveyskeskuksessa pissanäyte.
Joskus mullakin tulee tollasia "kausia", että rakko jotenkin "ärtyy" ja käyn pissalla jatkuvasti. ei kuitenkaan ole tulehdusta tai satu. Menee ajan kanssa ohitse. Liittyy usein johonkin hermostumiseen tms. Jos sitä koko ajan tarkkailee ja hermoilee, niin sitä enemmän pissattaa!
Toki voihan se olla jotain muutakin gynekologista vaivaa.

Jos olet ihan tosissasi tämän jutun kanssa, niin kyllä kannattaisi käväistä labrassa. Yritä myös juoda runsaasti vettä, ja karpalomehu on myös hyvä (mutta sellaista kunnollista, ei mitään sokerimehuja).

Onhan nykyajan teinit tyhmiä, mutta kyllä tällä google- ja valistusajalla kuka tahansa ton ikäinen tietää jotakin sukupuolitautien ja virtsatietulehduksen oireista.

Eli aika paska provo.

[QUOTE="vieras";28247150]Onhan nykyajan teinit tyhmiä, mutta kyllä tällä google- ja valistusajalla kuka tahansa ton ikäinen tietää jotakin sukupuolitautien ja virtsatietulehduksen oireista.

Eli aika paska provo.[/QUOTE]

Jos pilasit mun mahdollisuuden apuun.

Aattelin vaan et jos tääl ois lääkärii, sairaanhoitajaa tms paikalla

Ja ole ennenkään moista ongelmaa ollut, joten miten mulla vois olla sit joku pakkoinkotenssi. Huoh.

Vaihdoin stringit pois ja lopetin koko asian ajattelun, tais selvitä sillä.

Kylläkin sillä toisella asialla ja virtsaa tuli taas vähän!! :(

MIKSEI MUN RAKKO TÄYTY KUNNOLLA JA TUU KUNNOLLA SITÄ PISSAA...

vittu mie oon ihan sekasin ja rupeen itkee. lähenkö lääkäriin!?

en kestä jos saan 18v lahjaks ikuisen kusivaivan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En kykene kun paniikissa itkemään. !!

Mitä jos mulle tulee koko loppuelämän kusivaiva heti 18v !!!!!!!!!!!!!!

EI VITTU VOI OLLA TODELLISTA.

Tää puuttuki helvetti tästä kaikesta

Mullon maha vaivaa ja nyt kusi vaivaa...

Ja psyykkisiä.

Mä en vittu ikinä pysty enää elämään kun koko ajan menee vaikeemmaks!

[video=youtube;YtVnNKgAARs]http://www.youtube.com/watch?v=YtVnNKgAARs[/video]

Ota yhteyttä tuonne Vamos-projektiin. He auttavat, tulevat vaikka kotoa hakemaan, jos haluat.

Yhteistyössä