Tiiättekö kun joskus ei saa millään jotain sanaa päähänsä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Tässä iteksein äsken mietin että pitää huomenna ostaa sitä juttua mitä voi laittaa tuolla auringossa hippaloinnin jälkeen. Sitä mönjää joka niin mukavasti viilentää.. En sitten millään saanut päähäni että mikä sen nimi on :D Ei se aurinkorasvaa ole, ei.. Sitten kun miä keksin, aftershave, hyvä minä. Ei kun ei sittenkään :laugh:

Kyllä miä sen lopulta keksin ja pistin listaan :xmas:

:D Ja se on ärsyttävää ku näkee esim kaupassa jonkun tyypin jolla tutut kasvot ja tietää varmaksi nähneen joskus jossain mut ei millään keksi että missä!!!

Olipas selkee sepustus.. :rolleyes:

Minä tässä taannoin selitin ystävälle, kuinka katselin käytävältä kun hoitajat juoksuttivat "epilaattoria" siihen huoneeseen, missä yhteinen ystävämme silloin kerran oli...

Defbrilaattoria tietenkin tarkoitin, mutta jäin jumiin siihen mielikuvaan missä ensiaputiimi iskee karvanpoistoaikein.
:D

:laugh: Hassuja..
Mutta juu, tutulta kuulostaa. :)
Ja joskus saan myös jotenkin yhdistettyä kaksi samaa tarkoittavaa sanaa yhteen ja päästän sen sitten suustani. Ja miehellä on hauskaa.

Joo. Tuttu tunne. Mä olen kerran sängyn alta löytänyt pölyhiiriä, eiku hiirikoiria, eiku pölymoppeja, eiku niitä hiirivilloja, joita yleensä aina kertyy sinne sängyn alle. Piti netistä tarkistaa, ennen kuin löytyi oikea sana. Mä en asu Suomessa ja tuo oli ensimmäinen totaalinen blackout :)

Yhteistyössä