Hae Anna.fi-sivustolta

Tiilikuvioitu kontaktimuovi!!

Viestiketju osiossa 'Sisustus' , käynnistäjänä vau.., 14.03.2007.

1. pit. Vierailija

No metallia voi sekä laatoittaa että maalata

2. Carmela Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Siis jos siinä ei kerran maalikaan pysy niin milläköhän perusteella sitten tapetti, muovi tai kangas pysyisi??? En tajua....

3. luulaa Vierailija

En minä tiedä miksei muka maali pysy. Enkä tiedä pysyykö mikään muukaan materiaali edes liimalla tai millään muullakaan. Tuota maaliasiaa selvittelin aikaisemmin alan ammattilaiselta ja näin mulle kerrottiin ettei maali pysy.

No, eipä tästä nyt tämän enempää kannata murehtia. Eiköhän siihen joku ratkaisu löydy, kun aikansa etsii. Henkilökohtaisesti ei kontaktimuovikaan "pelota", koska hauskalla ja sopivalla kuvioinnilla voi siitäkin varmaan saada ihan siistin pinnan. Kokonaisuushan se ratkaisee, mitä minnekin sopii.

Jos löydän hyvän ratkaisun pömpelin "maastouttamiseen", niin saatan käydä kertomassa täällä ;D

4. pit. Vierailija

juu ja laita kuva kanssa, niin voimme joukolla ihmetellä tuota mystistä laatikkoa.

Itse vetäisin otexia pintaan ja miranolit päälle. Oispas hauska tietää kuka "asiantuntija" väitää, ettei metallia voi maalata.

5. Yrpä Vierailija

6. ILLU Vierailija

IDIOOTTI!

7. kiltti Vierailija

Kyllä huvitti kun tyhjäntäyttäjä eli ylläpidon kuiva ruusu oli pistänyt omilla nimimerkeillä jopa kaksi turhaa viestiä. On kumma ette suku saa sitä hoitoon

Suuri kesähoroskooppi 2017: Rakkaus, työ ja terveys

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri