Hae Anna.fi-sivustolta

Tiina Jylhä/the look kokemus

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä kauneusturisti, 09.06.2014.

1. kauneusturisti Vierailija

Hei, Kävin tänään Tiina jylhän uudella vastaanotolla snellmanninkadulla. Täytyy sanoa että olin positiivisesti yllättynyt konsultaatiosta ja tiinasta. Tiina tuntui todella mukavalta ihmiseltä ja konsultaatiosta jäi
    hyvä ja turvallinen mieli. :)

2. Beauty75 Vierailija

Minkälaisesta konsultaatiosta oli kyse Kauneusturisti? Olen harkinnut silikoni-implantteja ja kuulin suosituksia The Lookista ja Tiinasta. Toisaalta asia ei ole ihme, ymmärsin että hän on ollut alalla pisimpään Suomessa.

3. sohvis Vierailija

Eikös ole ihan selvä juttu, työpersoona, ja kotipersoona.Kaksi erilaista käytöstä. Töissä on niin linkkuveitsenä, kotona sitten ihan toinen puoli levystä.

4. kauneusturisti Vierailija

Minulla on jo silikoni-implantit laitettuna. Kävin nenäkonsulaatiossa, Tiinalta saa siis myös neniä vaikka sivuilla ei siitä ollutkaan mainintaa. Onnekseni alkoin kysymään silti :)

5. Mielenkiintoista Vierailija

Saako aivoja?

6. fatmamaa Vierailija

Minä kävin myös konsultaatiossa snelmanninkadulla lookissa rasvaimun vuoksi, Tiina lupasi myös ohjeet rasvaimua tukevaan ruokavalioon. Luottavaisin mielin odottelen toimenpidettä, tiina on ollut alalla jo yli 20 vuotta ja tuntuu tietävän paljon asioista.

7. luomu Vierailija

Taitaa Tiinan bisnekset mennä huonosti kun pitää keskustelupalstoille laittaa buffeja.

8. huono Vierailija

Aika hätäinen vaikutelma jäi. Selvästi yritettiin myydä ja saada vakuuttuneeksi sosiaalisella paineistuksella tai vähättelemällä riskejä. tuollaiset klinikat ovat aivan turhia välikäsiä, mutta kai se on se kuuluisa tyhmä, joka maksaa.

9. mietteliass Vierailija

Mielestäni on oikein mukavaa käydä suomessa jonkun kanssa puhumassa asioista ja antaa jonkun huolehtia kaikki asiat kuntoon, kuin lähteä itse epävarmojen kysymystensä kanssa suoraan ulkomaille jos ei ole edes varma kaipaako leikkausta vai ei..

10. Hintetiedustelu Vierailija

Paljonko maksaa kappale ja saako alennusta jos ostaa isomman määrän?

11. ma Vierailija

Minä kävin joskus aikoinaan Tiinan kautta rasvaimussa virossa, tulos on pysynyt oikein hyvänä, tosin muutin myös ruokavaliotani hoitoa tukevaan muotoon.

12. Rysäpöksyt Vierailija

Nyt alennuksessa perseimplantit rintakehään. Halvalla menee, mutta menkööt.

13. Jussia Vierailija

ja aina pitää ostaa kun halvalla saa.

14. hopotihoi Vierailija

Saako sieltä myös fiksuilla aivoilla varustettuja vaihtopäitä? Sellaisilla olisi ainakin Suomessa käyttöä.

15. penelopez Vierailija

Hei, Olen ollut lookin huulitäyteasiakas jo monta vuotta, tyytyväinen olen ollut palveluun. Minulle tehtiin kerran myös kemiallinen kuorinta siellä, se auttoi kyllä tosi hyvin kun ihossani oli solariumin polttamia läiskiä.

16. Mimmi55v Vierailija

Laitetaanko Tiinan klinikalla restylanea pieniin ryppyihin koko kasvon seudulle, onko kallista ? En Tallinnaan asti lähde sen asian takia.

17. ullan Vierailija

Hei, en tiedä saako tiinalta restylanea. Mutta minulle on laitettu lookissa kasvojen pieniin juonteisiin poskiin ja huulten ympärille Princess merkkistä filleriä, olen ollut siihen ihan tyytyväinen.

18. mesolan Vierailija

Hei, minulle laitettiin lookissa mesolankoja poskiin ja otsaan. Ne tuottivat pienen liftauksen ja rypyt silisivät niiden avulla,

19. pusuhuuli Vierailija

Minä otin snellmanninkadun lookissa avajaisten aikaan revanesse nimistä täytettä huuliini, tosi luonnollinen tulos ja tyytyväinen olen ollut.

20. harkitsija Vierailija

Hei, saako the lookista mentorin tai mcghanin implantit? Haluaisin nimen omaan jommankumman merkkiset kun ovat lukemisteni mukaan laadukkaimmat?

21. jonna Vierailija

Heippa, kyllä saa. Itselläni on Lookissa laitetut 400cc mentor siltex high profilet. Ihan parhaat! :)

22. prinsessaBarbie Vierailija

Huomenta, minulla on myös lookissa otetut mentorit, kokoa 500cc. Tosi tyytyväinen olen. Mentorit on niin pehmeät ja aidon tuntoiset.

23. kissi Vierailija

Laitettiinko ne lihaksen alle vai päälle?

24. luomi Vierailija

ei kai. Hänhän voisi alkaa huonosti menevien yritysten konsultiksi. Jo yli kymmenen vuotta sitten oli jättänyt taakseen K-L Lääkäripalvelu Oy, HSP Helsinki Oy, yhtiöissä nimet vaihtuivat useasti. Oli seuralaispalvelu, Kissanaiset-18, Christinas Clinic ja monta muuta. Nyt muutama vuosi sitten teki hakemuksestaan konkan ja muutti Viroon kai Itä-Suomesta ja taas naisten lehdet antoivat auliisti tilaa italialaisen sohvan
    ja muiden mööbeleiden esittelyyn. TV-kanava antaa myös ohjelma-aikaa auliisti, luultavasti katsojia riittää jos mainostajat ostavat aikaa. Uusi toimiala rouvalle voisi olla juuri huonosti menevien yritysten konsulttina, ohjeistusta miten varattomuustilasta noustaan välittömästi luksuselämään.

25. lolitalo Vierailija

Dissaajia tuntuu riittävän aina, minulla on lookista ja tiinasta vain hyvää kokemusta kylläkin..

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri