Hae Anna.fi-sivustolta

Tiina Jylhä/the look kokemus

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä kauneusturisti, 09.06.2014.

1. marikajalo Vierailija

MInulle laitettiin viime viikolla botoxia kulmakarvojen alle the lookissa, nyt vaikutus on alkanut kunnolla näkymään! IIK, oon botox koukussa loppuelämäni :D

2. sohvis Vierailija

NUORILLE naisille vinkki. Antakaa hiustenne kasvaa pitkiksi, ja sitten värjyytätte ne blondiksi, niin menestys on taattu.Myös hyvä meikki vaaditaan. Ilman em. tehosteita nainen ei ole kaunis. Vaikka olisikin. Ja heitä on monia.

3. hanibubsu Vierailija

Hei, saako The lookisa muuten revanessea huuliin?

4. Ihmettelen Vierailija

Kuinka kauan tämä mainosketju saa olla täällä.

5. Ihmettelevä Vierailija

Olis varmaan ollut viisaampaa muuttaa sitä ruokavaliota ajoissa, ettei olisi tarvinnut rasvaimua ollenkaan. Missä on ihmisten järki ja viitseliäisyys nykyaikana? Kroppaan mätetään roskaruokaa kilotolkulla ja sitten mennään rasvaimuun, voi kiesus..

6. pikkutissi Vierailija

Miu, minä kävin juttelee tiinan kanssa silikoneista. Päädyttiin et laitetaan mulle 4dl kumpaankin, leikkaus elokuussa. Jännittää! :)

7. riittuli Vierailija

mulle tehtiin kanssa rasvaimu lookin palvelussa, hyvin on tulos pysyny...

8. sohvis Vierailija

Laitata ainakin ämpärillinen kumpaakiin, ja mieluiten betonia.

9. gloria Vierailija

Heippa, ei tarte olla lauta jos laittaa paljon täytettä. Kysymyshän on siitä minkä muhkeuden haluaa. Minäkin olen käynyt lookin kautta tallinnassa ja otin kumpaankin rintaan 7dl täytettä, b-kupista lähdettiin liikkeelle. Nyt minulla on ihanan muhkeat rinnat, mutta ei ne näytä ylisuurilta pituuteeni nähden :)

10. annelies Vierailija

Kävin lookissa joskus sellaisessa mikroneulauksessa, se uudisti kyllä ihoa hyvin. :)

11. henriikka Vierailija

MInulla on vain hyvää sanottavaa, olen tiinan salongissa käynyt vuosien mittaan ottamassa botoxia, kokeillut mesolankoja ja täyttänyt huulia. Olen tutustunut klinikan porukkaan tässä vuosien saatossa ja sinne tuntuu aina mukavalta mennä uusiksi kun kaikki on tuttuja :)

12. Joakim Vierailija

Kävin rektumin valkaisussa. Nyt taas kehtaa mennä mäkelänkadun uimahalliin.

13. EiEnääArpia Vierailija

Mulla hoidettiin aknearpia/aknea kemiallisella kuorinnalla ja se auttoi kyllä paljon paremmin kuin lääkekuurit tai -rasvat. Arvet vaalenivat hyvin parin käsittelyn jälkeen.

14. Exelis elite fani Vierailija

Hei, itse en veitsen alla ole uskaltanut mennä....ja onnekseni olen löytänyt Suomesta Lääkörikeskus Aavasta hki Kampista uuden Elite ELite Hoidon......joka on veitsetön vaihtoehto kasvojen kiinteykselle tai vartalon muokkaukselle,,,,,rypyt ja kaksoisleukani on saanut kyytiä.....olen niin onnessani....ilman kipua, ilman toipilasaikaa, helposti muutaman köynti kerran jälkeen ulkonäköni kohentunut.....uskomatonta!!
    YStäväni on hoidattanut löysän kananheltan leuan alta sekä allit kösivarsista Tampereen Sokos Hyvän Olon hoitolassa....taitaa hoitoja saada turussa ja lohjallakin...en ole niihin tutustunut. T exelis fani

15. Exelis elite fani Vierailija

Jos ja kun tulet aatoksiin että et halua mitään vieraita aineita elimistöösi...tutustu Exelis Eliteen....sydämmestäni voin suositella olen itse saanut apuja. Esim Helsingissä Naisten AAva kamppi. Exelis elite fani...kaksoisleukani lähti ja rypyt silmien ympäriltä muutamien hoitojen jälkeen. Olen niin tyytyväinen!!!

16. Tiinan upea koti Vierailija

hei,
    On tiinan tarjoamiin hoitoihin ainakin ihmiset innostuneet, kun on tv:ssä nähnyt hänen kotinsa.
    Aika öky, hyvä bysnes tämä kauneus bysnes.

17. Mietin pääni puhki uskaltaisiko mennä, kai se on pakko kun kohta en nää enään mitään näiden lurppasilmien alta.

On kovasti kehuttu tätä Tiinan touhua ja kuten edellinen kirjoitti, onhan hänen hoidoissaan käyty.
    Hyvä että on alan yrittäjiä ja halukkaat saavat sinne mennä.

Lueskelin eri aihe alueita täällä keskustelu ellit sivulla ja monen viestin ikävä sävy yllättää.
    Kohta varmaan joku toteaa tästäkin kirjoituksesta että Mainontaa...voi apua mä sanon, kun katsoo noita kommentteja jossain kohtaa niin ei voi kuin ihmetellä.
    Tämähän on foorumi missä ihmiset kertova kokemuksistaan , antavat vinkkejä ja kysyvät niitä.

18. joopajooo Vierailija

Hirveällä velkarahalla saa ökykodin. Sillähän piti olla kauheat velat.

19. Velka Vierailija

niinpä taisi olla ja on tainnut olla parit konkurssit yms, eräät osaa

20. Ettänäin Vierailija

Nyrkkisääntö. Oikea ja eettisesti toimiva plastiikkakirurgi ei anna kenenkään muun tehdä konsultaatiota. Hyvällä kirurgilla tapaamisia voi olla useampikin ennen varsinaista leikkausta. Sama, jos terveyskeskuksessa sihteeri arvioisi aulassa mikä sairaus kenelläkin on. = Lääkärin työtä ei voi tehdä muu kuin itse lääkäri, ja arvioitakaan ei voi antaa kuin vähintään erikoissairaanhoitaja koulutuksen saanut henkilö luvalla.

21. Nuo lurppasilmät kuuluu ihan normaali KELA-KORVAUKSEN piiriin Suomessa. Lähetteellä (yksityiseltä saa usein helpommin) voit käydä Suomen (tai Pohjoismaiden) yksityisillä klinikoilla josta saat korvauksen. Jos silmäluomi menee ripsen päälle ja haittaa jo näköä, leikkaus tehdään normaali sairaalassa.

Silmäluomien leikkaus on yksi yleisimpiä puudutuksessa tehtäviä toimenpiteitä Suomessa. Kun kyse on näöstä, ei kannata lähteä säästämään paria sataa. Suomessa hinta yksityisellä ilman korvausta kaikki kuluineen n.900€.

22. Mikä ihme hinku ihmisillä on viroon leikkaukseen kun Suomessa saa nykyään samalla hinnalla samat implantit ja plastiikkakirurgin tekemänä. Kaverini kävi Suomessa konsultaatiossa ja hinta oli 3790e, leikkaus Suomessa.

23. Tmk Vierailija

Onko tulos symmetrinen?

24. Myöhästelyä Vierailija

25. Tyytymätön Vierailija

The Lookin kautta laitetut Mentorit.

Eivät välitä kuin rahasta. Ala-arvoista asiakaspalvelua, ihmisen hyvinvointi ei kiinnosta heitä ollenkaan.
    Tein jopa valituksen Kuluttajansuojalautakunnalle ja The Lookin edustajat kirkkain silmin valehtelivat omaksi hyödykseen, minun haitakseni.

En missään nimessä suosittele mitään asioimista ko. firman kanssa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri