Tikit, jälkivuoto ja seksi....

  • Viestiketjun aloittaja Linda
  • Ensimmäinen viesti
Linda
Hei, ei nyt ihan tälle palstalle kuulu, muttakun täällä on teitä synnyttäneitä....

Itse sain vauvan reilut 4 viikkoa sitten. 3 sisäistä tikkiä. Jälkivuoto jatkuu vieläkin.

Oletteko itse huomanneet koska tikit on poistuneet?? Koska jälkivuotonne on loppunut? Ja....koska olette uskaltaneet kokeilla seksiä???? Sattuiko se?????

Itse en ole uskaltanut edes alapäätä katsoa peilillä kun niin pelottaa :(
Mies varovasti kyselee koska voitaisiin alottaa seksiä taas, muttakun vuotoakin vielä on, ja pelkään että sattuu tai repeän..

Kokemuksia??
 
:)
Muistaakseni vuoto kesti loppujen lopuksi 6vkoa, jossain välissä taukosi muutamiksi päiviksi. Mullakin oli varmaan just 3-5 tikkiä ja pieni leikkaus haava.
Tikit huomasin viikon-2viikon aikaan, kun tulivat vuodon mukana siteeseen... Odotettiin jälkitarkastukseen ennen seksiä, enkä aiemmin olis uskaltanutkaan, sen verran kurkkasin peilillä että melko lörpähtäneen näköinenhän tuo oli :p
Ei juuri sattunut eikä revennyt, vähän väljältä tuntui ja jonkin aikaa leikkausvekki kiristi jos ei ollu ite ihan huumassa mukana. Mutta kaikki normalisoitui aika pian, jonkin aikaa käytin kuuliakin, mutta ne ei oikeen ollu mun juttu :) Tsemppiä!
 
*******
Muistaakseni sekstailimme n. 4 vk päästä. Itseäni tikkailtiin urakalla. En huomannut missä vaiheessa tikit lähtivät, jälkivuoto loppui itseltäni jo n. viikossa.

Itse kurkkasin alaosastoa n. 2 viikon päästä. Todella iso "musta aukko" oli tullut entisen reijän tilalle. Aika nopeasti se sitten pieneni. Enimmäisellä kerralla tuntui että olin sekä liian tiukka, että liian väljä. Tuntui, että tikattu aukko oli liian pieni. mutta sisältä taas tuntui todella isolta. ja paikat olivat rasittuneen tuntuiset. Ihan kuin olivat olleet rasituksella ;) kuten olettaa saattaa.

Mutta nopeasti paikat korjaantuivat. Sisältä supistui ja tikkien lähtiessä liiallinen kireyskin, tuntui jo luonnollisemmalta. Samaten tuo rasituksen tuntu poistui.
 
++++
Mulla tuli sisemmäs muutama tikki ja sitten pikkasen repes ulompaa. Jälkivuoto loppui 3 viikon päästä synnytyksestä. Seksi alotettiin sitten muutama päivä vuodon loputtua. Peilillä katoin niin ei ollu tikkejä. En huomannu mitään omituista muuta kuin että ihme nahkamuhkura oli jääny tikkauksen tuloksena yhteenkohtaan. Kiristyksen tunnetta oli parilla ekalla kerralla mutta taisin jännittää kovasti. 3 kertaa ehdittiin hommailla kun kävikin niin että jälkivuoto alkoi uudestaan tihkuttelulla. Pidettiin taas taukoa. Tarkastuksessa lääkäri sanoi että et varmaan oo vielä ollu yhdynnässä.. Ööö..no itseasiassa oon :) Eipä tuo mitään. Kysy mtä ehkäsyä aletaan hommaamaan. Eikä mulle tullu tulehduksia seksistä kun vuoto niin vähäistä. Käytettiin kumia.
 
eräs
Mulla jälkivuoto kesti 4 viikkoa. Seksiä koitettiin ekan kerran 6 viikkoa synnytyksestä, mutta sattu aikalailla leikkaushaavan kohdalta. No nyt kyllä jo onnistuu, tosin joissakin asennoissa sattuu yhä enemmän kuin toisissa. Ja vauva siis kohta 3,5kk.
Tikit suli pois n. 2 viikossa ja sit uskallauduin katsoon alapäähän=) Hieman eriltä näytti, mut nyt en kyl enää eroa huomaa...
 
Syöksyilijä
Mulla jälkivuoto kesti viikon.. Aiemminkaan ei ole kauaa kestänyt, mutta kyllä 2-4 viikkoa. Synnytykset on olleet nopeita enkä ole ikinä revennyt. Toipuminen on sujunut nopeasti. Alle viikko synnytyksestä olemme harrastelleet.. Varovasti kokeiltu, kumia käytetty ja sattunut ei. Väljää on, mutta mies tietää että kyllä se siitä palautuu. Läheinen suhde ja hyvä seksielämä. Silloin kun luottaa ja itse haluan kokeilla niin mikä siinä. Ekasta kesti kuukaudenpäivät ennenkuin kokeiltiin ja toisesta viikko.
 

Yhteistyössä