Tilapäisesti laimea seksielämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amelie32
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Amelie32

Vieras
Olemme 14 vuotta yhdessä ollut 3-kymppinen pari. Seksi on ollut aina hyvää ja kohtuuvaihtelevaakin. Nyt tilanne on se, että kotona on 3v uhmaikäinen, uusi talo rakenteilla ja vajaan kuukauden päästä tulee toinen lapsi. Itse tunnen oloni tosi kankeaksi ja kömpelöksi, mutta säännöllistä seksiä kaipaan silti. Olemme vaan jatkuvasti niin väsyneitä, että uni tulee ennemmin kuin ehditään edes harkita seksiä ja kerran - kaksi viikossa on saanut riittää. Tarvittaisiin jotain kunnolla herättävää, jotta jaksetaan innostua.

Filmejä olemme katselleet, mutta viime viikkoina ne eivät ole minua enää oikein sytyttäneet, vain ärsyttäneet ja olen tahtonutkin syttyä ilman niitä ja tahtonut myös huomata, että myös mies syttyy ilman niitä.

Eilen herätin mieheni lähes koomasta kuiskaten hänen korvaansa unia, joita olin edellisenä yönä nähnyt. Kuvailin yksityiskohtaisesti, mitä tein hänelle unessani, kuinka tyydytin hänet suullani. Mies heräsi ja viikon toinen seksiannos taitaa olla käytetty.

Luin vinkkejä miehen tyydyttämiseen käsineen kanssa, eipä ole tullut koskaan mieleenkään. Mitä muuta voisi kokeilla? Vinkkejä? Yrittäkää kuitenkin vähän pitää mopo käsissä, pissaleikkejä en välitä harrastaa ja kolmansia osapuolia seksiimme ei tarvita.

Alkuperäinen kirjoittaja Amelie32:
Olemme 14 vuotta yhdessä ollut 3-kymppinen pari. Seksi on ollut aina hyvää ja kohtuuvaihtelevaakin. Nyt tilanne on se, että kotona on 3v uhmaikäinen, uusi talo rakenteilla ja vajaan kuukauden päästä tulee toinen lapsi. Itse tunnen oloni tosi kankeaksi ja kömpelöksi, mutta säännöllistä seksiä kaipaan silti. Olemme vaan jatkuvasti niin väsyneitä, että uni tulee ennemmin kuin ehditään edes harkita seksiä ja kerran - kaksi viikossa on saanut riittää. Tarvittaisiin jotain kunnolla herättävää, jotta jaksetaan innostua.

Filmejä olemme katselleet, mutta viime viikkoina ne eivät ole minua enää oikein sytyttäneet, vain ärsyttäneet ja olen tahtonutkin syttyä ilman niitä ja tahtonut myös huomata, että myös mies syttyy ilman niitä.

Eilen herätin mieheni lähes koomasta kuiskaten hänen korvaansa unia, joita olin edellisenä yönä nähnyt. Kuvailin yksityiskohtaisesti, mitä tein hänelle unessani, kuinka tyydytin hänet suullani. Mies heräsi ja viikon toinen seksiannos taitaa olla käytetty.

Luin vinkkejä miehen tyydyttämiseen käsineen kanssa, eipä ole tullut koskaan mieleenkään. Mitä muuta voisi kokeilla? Vinkkejä? Yrittäkää kuitenkin vähän pitää mopo käsissä, pissaleikkejä en välitä harrastaa ja kolmansia osapuolia seksiimme ei tarvita.

Kyllä raskaana oleva nainen tarvitsee ja haluaa seksiä. Ole rohkea ja ehdottelee miehellesi mitä haluat ja onhan raskaan naisen kanssa seksi tosi hyvää. Tee jotain mistä olet aina toivonut, olkoon se mitä tahansa. Tyydät itsesi miehesi edessä ja käytä vaikka jotain apuvälineitä. Ihan varmasti se sytyttää miehesi vaikka onkin muutenkin väsynyt. Jos vaikka haluat hänet aamulla niin senkun olet rohkea ja ota ja käytä hänet!! En tiedä miten se teiltä onnistuu mutta ajattelin kuitenkin antaa jotain vinkkejä.

Ja vihdoin asiallinen vastaus, kiitos Asserille siitä. Nimimerkille "haloo Amalia" tiedoksi, että jos laskettuun aikaan on alle kuukausi, sitä ollaankin sitten jo yhdeksättä kuuta raskaana...

Olen jopa lukenut, että osa naisista saa räjähtävimmät orgasminsa juuri raskausaikana. Voin hyvin kuvitella, että kaikkia miehiä ei raskaana oleva nainen sytytä, mutta tämä raskaana oleva syttyy kyllä ja tahtoo seksiä oman miehensä kanssa. Eikö se ole positiivinen ominaisuus naisessa sittenkään?

Tuo aamutoiminta on tosi hyvää, Asser, oikeasti. Olemme huomanneet, että illalla olemme niin väsyneitä, että aamuseksi on välillä piristävää. "Ongelmana" vaan on aamuvirkku esikoinen, joka usein herää jo ennen meitä, jopa viikollakin. Ja aamuseksissä on usein sellainen pieni kiireen tuntu ja se on vaihteluna positiivista.

Muita vinkkejä?

Kyllä se siitä, kunhan elämä vähän rauhoittuu. On hienoa että molemmat haluatte seksiä. Moni nainen tuossa tilanteessa ei jaksa edes ajatella seksiä.

Lasten kanssa ei ole aina helppoa. Saisitteko jonkun lapsenvahdiksi vaikka kerran viikossa?

Alkuperäinen kirjoittaja Amelie32:
Ja vihdoin asiallinen vastaus, kiitos Asserille siitä. Nimimerkille "haloo Amalia" tiedoksi, että jos laskettuun aikaan on alle kuukausi, sitä ollaankin sitten jo yhdeksättä kuuta raskaana...

Olen jopa lukenut, että osa naisista saa räjähtävimmät orgasminsa juuri raskausaikana. Voin hyvin kuvitella, että kaikkia miehiä ei raskaana oleva nainen sytytä, mutta tämä raskaana oleva syttyy kyllä ja tahtoo seksiä oman miehensä kanssa. Eikö se ole positiivinen ominaisuus naisessa sittenkään?

Tuo aamutoiminta on tosi hyvää, Asser, oikeasti. Olemme huomanneet, että illalla olemme niin väsyneitä, että aamuseksi on välillä piristävää. "Ongelmana" vaan on aamuvirkku esikoinen, joka usein herää jo ennen meitä, jopa viikollakin. Ja aamuseksissä on usein sellainen pieni kiireen tuntu ja se on vaihteluna positiivista.

Muita vinkkejä?

Mukava että pidit vastauksestani. Toivottavsti oli jotain hyötyäkin. Luulen että nainen todella haluaa tosi paljon seksi juuri silloin kun on raskaana. Muistelen kun vaimoni oli aikoinaan raskaana niin harrastettiin seksiä jatkuvasti ja ihan missä tahansa. Minua kyllä pidin siitä että vaimon oli raskaana ja haluja oli valtavasti. Minun mielestä on erittäin positiivinen ominaisuus kun nainen käy kuuman, vaikka onkin raskaana. Ei se menoa haittaa, ja saahan miehesi täyttää sinut ihan vapaasti ;) Niin ensi aamuna teet jopa niin kun heräät että vaikka tyydytät itseesi oikein kunnolla sormella ja pimpsasi on aivan litimärkä niin sen jälkeen menet miehesi kimppuun, revi häneltä vaatteet pois (tai kalsarit) ja otat hänet aivan villisti, upotat hänen kova kalunsa suoraan sun pimpsaan. Voit samalla vaikkapa puhua rivosti miten paljon haluat hänet juuri nyt. Luulen kyllä että miesi pitää siitä. Kerro sitten mitä tapahtui ;)

Älähän hättäile!
Rakennusprojektin aikana kaksi kertaa viikossa on ihan hyvä :). Kun me taannoin rakensimme, ei viikolla jaksanut ajatellakaan. Viikonloppuna sitten. Vaimo tuumi joskus, että ei hän raaski kuorsaavaa ukkoaan viikolla herätellä, kyllä se rakennushomma joskus loppuu. Ja loppuihan se....

Mitä raskauteen ja seksiin tulee, ei raskaus ole mikään "sairaus" joka hävittäisi halut tai estäisi rakastelun. Asentoja joutuu ehkä vähän miettimään. Kun vaimoni oli aikoinaan kolmatta kertaa raskaana, rakastelimme illalla ja yöllä tuli lähtö laitokselle. Minusta myös raskaana oleva nainen on kaunis ja haluttava.

Toivottavasti pystytte puhumaan asiasta avoimesti. Voitte suunnitella yhdessä, miten saisitte voimia rakastella useammin, jos sellainen on "tarve". Ja kuten Asser tuossa ehdotti, aamullahan miehellä seisoo jo valmiiksi... :) Vaikka tuo rukkasmies yllä ivaillen asiasta kirjoittikin, niin on siinä siteeksi totta: mielikuvitus ja yhteinen keskustelu auttavat tässäkin asiassa eteenpäin.

Yrittäkää järjestää hiukan taukoa rakennushommista. Ei se muutamasta päivästä tai viikosta ole kiinni. Menkää vaikka viikonlopuksi jonnekin hotelliin tms (lapsi mummolaan, jos mahdollista). Kyllä se siitä!

Kiitos asiallisista vastauksista Eräsisä, Asser ja himotar. Sitäkin tässä on miettinyt, että tahdon nauttia nyt mahdollisimman paljon, kun synnytyksen jälkeen sitä ei välttämättä ole ihan heti kuosissaan touhuilemaan mitään. Viime kerralla aloimme kyllä varsin pian hyväilemään toisiamme ja pystyinhän tyydyttämään miehen kyllä, mutta itseltä jännitykset ja muut poistuivat vasta tovin paikkojen parannuttua.

Kuten saatatte tietää, tai Eräsisä ainakin, pitkässä parisuhteessa puudutus voi tulla muutenkin ja meillä on nyt aika monta seksiä häiritsevää tekijää tässä päällekkäin. Tahdon nähdä vaikka vähän enemmänkin vaivaa, ettei seksi unohdu kohta kokonaan, kun muut asiat menevät edelle. Siksi paljon miestäni edelleen rakastan ja haluan. Ja niinhän se on, että mitä vähemmän seksiä on, sitä helpompi on olla ilman...

Tuohon aamuseksiin taidankin alkaa tehdä aloitetta useammin tästä lähtien... Houkutteleva ajatus!

Niinpä niin, nyt on vielä kuukausi aikaa "rakastella varastoon". Synnytyksen jälkeen paikat eivät sitä heti salli. Mutta kuten kirjoitit, voihan seksiä olla muuten kuin yhdyntäpainotteisesti siihen saakka, kunnes paikat taas ovat kunnossa.

Pitkä suhde on tosiaan vaarassa arkipäiväistyä ja kiireen, väsymyksen yms. vuoksi rakastelukerratkin saattavat pyrkiä harvenemaan. Olet aivan oikeilla jäljillä kun haluat panostaa suhteeseenne. Se kannattaa. Jos ja kun vanhempien suhde on kaikin puolin kunnossa, siinä on lastenkin hyvä varttua.

Tässä yhteydessä täytyy sanoa kokemuksesta sekin, että kun ne seksiä häiritsevät tekijät poistuvat, hyvässä suhteessa kerratkin palautuvat myös määrällisesti ennalleen. Mutta sen suhteen eteen joutuvat molemmat näkemään vaivaa. Mutta se on hyvin palkitsevaa vaivan näkemistä.

Autoakin huolletaan säännöllisesti, miksei sitten parisuhdetta?

Ei ole mikään ihme, jos seksielämä tuossa tilanteessa hiipuu, mutta onhan nyt kaksi kertaa viikossa suhteellisen aktiivista. Ellei jopa hyvin aktiivista.

Sanoit, että olette väsyneitä. Miten olisi, jos laittaisitte lapsen mummolaan tms. perjantai- tai lauantaiyöksi, menisitte aikaisin nukkumaan ilman puhettakaan seksistä ja sitten heräisitte hyvin levänneinä joskus myöhään seuraavana päivänä. Saattaa jopa tehdä mieli seksiä...

viikonloput ovat parasta aikaa rapsutella ja huhkia raksalla. Amalia voi kiskoa nauloja laudoista ja miehensä maalailla vaikka kellarin seiniä. Vasaran varressa ja maalipensselin jouhissa on ihan riittävästi seksiä.

Tilanne ei ole päässyt viime viikosta muuttumaan, en ole hennonut aamulla herättää väsynyttä rakentajaa ja iltaisin olen ollut itse sammuksissa jo ennen puoliskoa;-) "Huonommaksi" ei kuitenkaan ole mennyt.

Viime viikolla kokeilin ekaa kertaa nahkahanskoja ja huh, sytytti ainakin minut! Olin varsin yllättynyt miten voimakas reaktio! Mieskin tuntui nauttivan erityisesti. Nyt on silkkihansikkaat kaivettu kaapista ja ne odottavat iltaa tyynyni alla. Tänään on sen verran pakkasta, että meillä on rakennusvapaailta...

Huomasin, etten ollut vastannut tuohon kehotukseen jutella miehen kanssa. Tottakai olemme asiasta keskustelleet ja molemmat tiedostamme tilanteen, stressi, kiire ja monet asiat yhdellä kertaa verottavat meitä niin, että seksiin ei vaan jää energiaa aina. Molemmat kuitenkin haluamme toisiamme ja pyrimme järjestämään aikaa myös hellyydelle. Onneksi hellyyttä on muunkinlaista! Mikä onkaan ihanampaa kuin nukahtaa illalla lusikka-asentoon oman rakkaan kanssa!

Ja on se kumma, kun toisille tuntuu olevan niin outoa tämä parisuhteen vaaliminen kiireenkin keskellä... Liikaa vaadittu siis, että suhde toimii, vaikka onkin monta asiaa kerralla menossa? Eikö sen luulisi olevan iso syy pienten lasten vanhempien avioeroihinkin, että kaiken muun annetaan mennä parisuhteen edelle? En tahdo tehdä sellaista virhettä. Sillä pelkästä seksistähän tässä ei ole kysymys...

Yhteistyössä