Tilasin juuri netistä raskaustestejä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mammaksilta oon tilannu. Kyllä mä niillä ekan raskauteni plussasin ja sitä ennen parit negat joissakin kierroissa tehnyt. ...missä mielessä laadukkaita? Mulla ei ole tullut mihinkään testiin viivoja, jos en raskaan ole ollut. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Miksei voi vaan käydä apteekissa, pääsis helpommalla?

Itseasiassa pääsen näin paljon helpommalla =) Meidän lähellä kun ei ole apteekkia. Netistä tilattuna tulee omaan postilaatikkoon. Lisäksi netistä ostettuna tuli halvemmaksi. Mammaksi sivulta tilasin. Niin ja testata aioin muutenkin vasta loppuviikolla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Miksei voi vaan käydä apteekissa, pääsis helpommalla?

Itseasiassa pääsen näin paljon helpommalla =) Meidän lähellä kun ei ole apteekkia. Netistä tilattuna tulee omaan postilaatikkoon. Lisäksi netistä ostettuna tuli halvemmaksi. Mammaksi sivulta tilasin. Niin ja testata aioin muutenkin vasta loppuviikolla.

Ahaa, okei. Itsehän lompsisin lähiapteekkiin ja kusisin tikkuun kun sisälle tulisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mammaksilta oon tilannu. Kyllä mä niillä ekan raskauteni plussasin ja sitä ennen parit negat joissakin kierroissa tehnyt. ...missä mielessä laadukkaita? Mulla ei ole tullut mihinkään testiin viivoja, jos en raskaan ole ollut. :saint:

Lähinnä "huolettaa" että testeissä on selviä viivanpaikkoja, joista innostun turhaan. Toivoisin, että testi näyttää selkeän negan tai selkeän plussan =)

No... sekun riippuu monesta asiasta. Jos sulla erittyy hormonia vähän, viiva vahvistuu tosi hitaasti. Ja taas ihan alkuraskauden km:t on yleisiä (eli ne, joissa munasolu vaan irtoaa) ja niidenkin vuoksi tulee noita "viivanpaikkoja", jotka sittemmin ovat negoja.

Mut toivotaan vahvoja viivoja. :) ...Kuten sanottu, mun viivanpaikat on osoittautuneet plussiksi. Joka kerta.

Yhteistyössä