Ä
äiti
Vieras
50 euroo meni, eikä tunnu missään, ja sit jos itselle raaskin ostaa jonkkun 20 euroa maksavan rätin niin koen kamalaa tunnontuskaa...
mikähän siinäkin on?
mikähän siinäkin on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:mäkin tilasin.. 2 hupparia, 3t-paitaa,2 housut,pitkähihaisen paidan ja 2 pyjamaa.. mutat nyt pohdin ja pähkäilen raaskinko ostaa itselleni housut joista kovasti tykkään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fiiu:Aika tylsän näkösiä vaatteita siel kidscornerilla oli..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja fiiu:Aika tylsän näkösiä vaatteita siel kidscornerilla oli..
no en mä niitä sulle tilannutkaan vaan mun lapselle.
Alkuperäinen kirjoittaja minä kans!:Mä tilasin Moonkidsin ihanan keltaisen mekon meidän lapselle. Vanhempi sai Lipfishin T-paidan, jossa ketun kuva. Aivan yli-ihania..
Alkuperäinen kirjoittaja fiiu:Alkuperäinen kirjoittaja minä kans!:Mä tilasin Moonkidsin ihanan keltaisen mekon meidän lapselle. Vanhempi sai Lipfishin T-paidan, jossa ketun kuva. Aivan yli-ihania..
Oi, Moonkidsin vaatteet on ihania! Ne on kyllä hieman pienempiä kuin normaalisti, niin ostan aina yhden koon isomman ja se on sopiva.
Alkuperäinen kirjoittaja fiiu:Alkuperäinen kirjoittaja minä kans!:Mä tilasin Moonkidsin ihanan keltaisen mekon meidän lapselle. Vanhempi sai Lipfishin T-paidan, jossa ketun kuva. Aivan yli-ihania..
Oi, Moonkidsin vaatteet on ihania! Ne on kyllä hieman pienempiä kuin normaalisti, niin ostan aina yhden koon isomman ja se on sopiva.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja fiiu:Alkuperäinen kirjoittaja minä kans!:Mä tilasin Moonkidsin ihanan keltaisen mekon meidän lapselle. Vanhempi sai Lipfishin T-paidan, jossa ketun kuva. Aivan yli-ihania..
Ribbi-puuvillaiset paidat ja housut on mun mielestä reilumpia kuin esim. froteiset. Joustaahan ne tietty paljon, kun on sellasta neulosta. Mun suosikki oli Moonkdiltä ne raitaiset ribbi-bodyt ja ribbi-housut, huoh!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fiiu:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja fiiu:Alkuperäinen kirjoittaja minä kans!:Mä tilasin Moonkidsin ihanan keltaisen mekon meidän lapselle. Vanhempi sai Lipfishin T-paidan, jossa ketun kuva. Aivan yli-ihania..
Ribbi-puuvillaiset paidat ja housut on mun mielestä reilumpia kuin esim. froteiset. Joustaahan ne tietty paljon, kun on sellasta neulosta. Mun suosikki oli Moonkdiltä ne raitaiset ribbi-bodyt ja ribbi-housut, huoh!![]()
Juu ne raitaset on herkkuja! Ja mä tykkään kans niistä froteehaalareista. Vastasyntyneelle ostin ruskeet drops haalarit, kyl oli söpöt ku niin pienet!!![]()