tilasin uuden lehden

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Löysin lopultakin kivan lehden, joka näyttää paljon paremmalta kun nämä perinteiset vauvalehdet. Siinä on oikeasti asiaa.

http://www.lehtiapaja.fi/Karprint/Kasvatus+ja+koti/

Kasvatus ja koti
Kasvatus ja koti käsitteleee monipuolisesti, useasta eri näkökulmasta perheen hyvinvointiin ja lasten kasvatukseen liittyviä asioita. Lehti pyrkii tuomaaan perhe-elämän ja lasten kasvatuksen esille iloisina, jokaisen ihmisen korkeimman asteen tarpeita tyydyttävinä tekijöinä.
Olennaista on kannustaa perheitä viettämään aikaa yhdessä ja nauttimaaan siitä eli houkutella entistä paremmin esille ihmisen kykyä rakastaa.
Kasvatus ja koti -lehti tuo esille lasten kasvatuksen ja perhe-elämän ongelmia kriittisesti mutta rakentavasti, ketään sormella osoittamatta.

Nyt tilaajaetuna yksi aikaisemmin ilmestynyt numero!
HUOM: tilaajaetulehti ei välttämättä ole viimeksi ilmestynyt vaan voi olla vanhempikin ja se toimitetaan pääsääntöisesti 2-4 viikkoa ennen tilauksen ensimmäisen numeron ilmestymistä.

Voit tehdä tilauksen myös puhelimitse puh. 09 - 851 77 800 (ma - pe) klo 9.00 - 16.00

TARJOUSHINTAMME
Kesto Tilausmuoto Erät Hinta Tilaajaetu*
12 kk Määräaikainen 1-2 34.00 Yksi aikaisemmin ilmestynyt numero
12 kk Kestotilaus 1-2 29.00 Yksi aikaisemmin ilmestynyt numero

Valitse jakso Maksuerät Alkamiskuukausi
12 kk Määräaikainen 34.00 ? 12 kk Kestotilaus 29.00 ? 1 erä 2 erää no 4 - vk 35no 5 - vk 42no 6 - vk 48no 1 - Tammikuu

Tilaaminen verkkopalvelun kautta vaatii Javascript -tuen selaimeltasi.

Minä taas olen ajatellut vaihtaa Annan Parnassoon tai Kanavaan, mutta en tiedä kumpaan. Tai sitten tilaan ne Annan lisäksi...

Vauva-aika on jo ohi, ja meille tulee Lapsemme-lehti, joten se riittänee täyttämään lapsiaiheiden kiintiön. =)

Voi mulle taas on tullu vähintään kaksi lehteä yhtä aikaa. Tilasin sekä plusssan että Vauvan.
Nyt tulee toi kasvatus ja koti, Lapsemme ja perhelehtikin.
Perhelehti on turhin. Noi kaksi muuta tärkeitä mulle.

Yhteistyössä