Tilaus ei onnistu LinusLotta.comista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pahuksen nettikaupat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pahuksen nettikaupat

Vieras
Mulla palaa kohta hermot. Mä olen eilisestä saakka yrittänyt tehdä tilausta eikä se onnistu. Onko kenelläkään vinkkejä, että teenkö mahdollisesti jotain väärin?? Eli, siinä vaiheessa, kun mun pitäis antaa osoitetiedot, niin en pääse eteenpäin, kun koko ajan herjaa henkilötunnusta. Kun laitan sen muodossa PPKKVV-123X ja yritän siirtyä seuraavaan vaiheeseen, niin tämä kökkö sivusto herjaa "anna henkilötunnus" (tai jotain vastaavaa). Henkilötunnus kuitenkin on siellä mutta viiva on pudonnut välistä.

Yritin tilausta myös niin, että olisin rekisteröitynyt ensin, niin eipä sekään onnistunut.

Help!

Älä tilaa mitään ;)
Mä olen heinäkuusta lähtien taistellu sen putiikin kanssa.
Tilasin sieltä kaksi tuotetta, joista toisen laitoin vaihtoon (koon ja värin vuoksi)
Alkuperäinen oli pinkki koko 140cm (halusin vaihtaa sen turkoosiin 150 senttiseen) -> vaihtona tuli harmaa 160 cm -> seuraavana vaihtona punainen 130 cm -> seuraavaksi lähettivat mulle 150 cm turkoosin ja mustan -> palautin mustan ja nyt tuli ilmoitus että vaihtoni on tulossa postissa lähetyslistan mukaan sieltä on tulossa mulle musta, punainen ja sininen 150 cm puku ????
Ja joka kerta tulee paketissa lasku

Ne vaatteethan on tosi kalliita, ja kalliit postikulut, ja on vielä ruotsalainen nettikauppa, joka on rantautunu suomeen. Suosi edes suomalaista nettikauppaa, vaikka se myisikin ulkolaista tavaraa..

Yhteistyössä