Tili meni miinukselle 155e, onko jotain seurauksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virpi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

virpi

Vieras
vaihingossa maksoin tilin tyhjäks laskuja. ja sit olikin vasta monta päivää myöhemmin lähteny prisman ostot!
tuleeko jotain seurauksia? menetänkö kortin tai jotain?
laitoin sit miehen tililtä omalleni mut on se pari päivää kerinny olla miinuksella.... :/

Riippuu pankista. Miehellä osuuspankki ja sieltä tulee tuo tilinylitysmaksu mut mulla paikallisosuuspankissa eikä niin mitään ole koskaan tullut vaikka jopa yli viikon ollut pitkästi miinuksella.

Mä ylitin tilini kahteen kertaan tuolla summalla ja pankista tuli kirje, että kortti on käyttökiellossa ja otetaan minulta pois jos yritän ostaa sillä jotain ja siitä vielä veloitetaan multa 150 euroa... Mulla siis paha tapa ylitellä tiliä, niinpä alennuin hankkimaan itselleni Visa Elecktronin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mä ylitin tilini kahteen kertaan tuolla summalla ja pankista tuli kirje, että kortti on käyttökiellossa ja otetaan minulta pois jos yritän ostaa sillä jotain ja siitä vielä veloitetaan multa 150 euroa... Mulla siis paha tapa ylitellä tiliä, niinpä alennuin hankkimaan itselleni Visa Elecktronin ;)

oho. mikä pankki?

ok. mulla OP. mutta pitääpä olla tarkempi tästä lähtien :/
tosi noloa kun olen vielä tradenomiopiskelija olen ollu pankissa harjottelussakin että jos otetaan kortti pois :)

Yhteistyössä