Timo Lavikainen halveksii varastohommia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei ole saman tekemä aloitus, itse tein vain ensimmäisen. Hyvä huomata, että muillekin on särähtänyt silmään asia. Noloa Lavikainen. Koeta nyt vaan kestää.. Jaxuja.

Hehe. En ole nolo, eikä tarvitse hankkia töitä. Olen nimittäin eläkkeellä, päätyöni on ollut siisti sisätyö, jonka lisänä olen ollut mm. siivoojana, tiskaajana.... halutessani jotain. Ikinä en ole työtä halveksinut, se on minulle mahfollistanut katon pään päälle ja matkustelun. Nytkin eläkkeellä teen vielä lisänä hoitoalan hommia. Joten kai ymmärtää, etten arvosta muiden työn halveksuntaa.

Hehe. En ole nolo, eikä tarvitse hankkia töitä. Olen nimittäin eläkkeellä, päätyöni on ollut siisti sisätyö, jonka lisänä olen ollut mm. siivoojana, tiskaajana.... halutessani jotain. Ikinä en ole työtä halveksinut, se on minulle mahfollistanut katon pään päälle ja matkustelun. Nytkin eläkkeellä teen vielä lisänä hoitoalan hommia. Joten kai ymmärtää, etten arvosta muiden työn halveksuntaa.
Päläpälä. Eli ei ole muuta tekemistä sulla kun tehtailla näitä aloituksia tänne. Jos on niin tekemisen puute niin voisit kuluttaa hetken aikaasi ja katsoa pari sivua läpi että onko aiheesta jo tehty aloitus.

Ottaapa koville. Minä, eläkeläinen olen sen ekan aloituksen tekijä, että otan osaa... Ja ajankäytöstä: selailen tänäänkin keikkafirman sivuja, josko löytyisi mukavaa keikkaa näin eläkepäivien ratoksi. Suosittelen samaa sinulle.

Mitä ihmeen vähättelyä on sanoa totuus ääneen. Se että varastolla nostelee laatikoita paikasta toiseen, ei ole samaa vaatimustasoltaan kuin näyttelijän työ. Ei se ole vähättelyä. Ja Lavikainenhan tekee nimenomaan sitä varastotyötä. Mutta pitäisikö sen pokerina esittää, että vitsi miten haastavaa kyseinen työ on ja ei näyttelijänä ikinä osannut arvatakkaan miten vaikeaa on siirrellä laatikoita varastolla?

Luultavasti varastotyötä tulee olemaan jatkossakin tiedossa, hukkuu nimittäin tavisnäyttelijöiden harmaaseen massaan.
Mikähän napoleonsyndrooma noilla joillain näyttelijöillä on? Kati Outinenkin aikanaan puhui halveksivasti hoitotyöstä. Kysyn vaan, kumpaa tässä maailmassa enemmän tarvitaan?

No typerästi muotoiltu asia, mutta ymmärrän pointin.
Näyttelijän työ on julkista ja siinä saa eri tavalla huomiota kuin muissa töissä. Ja tottakai jokainen mielummin muutenkin tekee oman alansa töitä. Näin ollen jonkun normityön vastaanottaminen väistämättä tuntuu epäonnistumiselta.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Kun näyttelijän töitä ei riittänyt, piti Lavikaisen mennä varastoon töihin.

– Aluksi tuntui tosi pahalta lähteä sinne, oli sellainen kolaus, ei helvetti. Mutta eihän se ihmisen onnellisuustaso ole siitä kiinni, että mitä sitä tekee työkseen, Lavikainen sanoi viitaten näyttelijän töiden vähäisyyteen.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4a066e5a-e91d-47ed-b5ad-cf5cc88de399

No... kyllähän minustakin tuntuisi vähän ikävälle ottaa siivojaan työ vastaan omalla koulutustaustallani. Ei se silti tarkoita sitä, että halveksuisin millään tavalla siivousalalla olevia ihmisiä. Arvostan heidän työtään paljon enemmän kuin monia muita duuneja.

Yhteistyössä