Tinttu.com-tilaus, jokohan kehtais kysellä perään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Maksoin tilauksen 7. tai 8. päivä ja maanantaina sähköpostiin tuli tilauksesta vahvistus ja luki että postittavat 1-4 päivän sisällä, mutta en ole vieläkään saanut vaatteita. Onko muita sieltä tilanneita? Onko hidas toimitus tavallista?

Joo hitaita ovat kun mitkä!
Meillä kävi ainakin niin että kun 30. päivä viime kuuta maksoin tilauksen niin tuli kyllä samanlailla vahvistus sähköpostiin jossa oli ihan sama toimitusaika, no tuotteet sain vasta joskus 12. päivä, eli eihän siinä ollu kun se "muutaman päivän toimitusaika" -.- JA siinäkin oli sössitty ja laitettu vääriä tuotteita mukaan! Ja tämä mulle selitettiin niin että joku joka hoitaa tuon toimitusrumban on nyt sairaslomalla eikä tämä toinen eukko eka edes tienny missä se meidän tilaus menee ja onko sitä edes vieläkään lähetetty vaan selvitteli sitä hetken (tais mennä puol päivää että selvis missä se paketti liikkuu)... Että ihan hyvin voit kysellä mutta eipä se sitä niiden hitautta mihinkään suuntaan muuta. Ja edelleen sieltä yhtä tilausta odottelen enkä todellakaan odota että nuo niiden lupaamat ajat pitää milläänlailla paikkaansa.

Oon tilannut sieltä kymmenkunta kertaa ja aina on tullut nopeasti ja oikeat tuotteet. Eli nyt taitaa tosiaan olla jotain ylimääräistä sählinkiä siellä... Voithan tosiaan soittaa ja varmistaa etteivät ole unohtaneet koko tilausta.

Joopa joo meillä kanssa sama homma 7. päivä maksetut tuotteet jossain ei ainakaan meillä. Kaikki lähetys ilmoitukset jne on sähköpostiin tullut. Viimeksi kun olin yhteydessä sanoivat että laittavat uudet postiin niitäkään ei ole näkynyt, kaksi päivää sitten laitoin s.postia että palauttaisivat rahat tai edes kertoisivat mistä syystä toimitus ei onnistu nyt. Vastausta ei ole kuulunut ei myöskään rahojani takaisin maanantaina ajattelin mennä poliisille saavat hoitaa tämän homman minä en jaksa taistella. Enkä kyllä voi kenellekkään kyseistä firmaa suositella. Vaatteet on kivan näköisiä mutta eivät lohduta kun voi vaan kuvia katsella. Kyse on kuitenkin ihan vauva ajan vaatteista jotka menee nopeasti pieneksi.