Tippuiskohan tuo paino..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sokeri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sokeri"

Vieras
..vähäsen jos jätän pois leivän ja karamellit ja sokerin suunnilleen kokonaan? Suklaata menee vähintään levy päivässä plus muut makeat eli irtokarkit ja muutama keksi per päivä. Leipää, yleensä vaaleaa syön n. 6 palaa päivässä.

Pituus 162cm ja paino 61.

Mitäs luulette? Tarkoitus EI ole laittaa elämää mullinmallin viiden kilon tähden, mutta auttaisko tuo pikkusen asiaa ;)

Hups, teinkin sitten kaksi ketjua aiheesta..
Painon kanssa ei tosiaan ole ongelmaa, mutta muutama kilo pois olisi hyvä alkusysäys ehkä terveellisempiin elintapoihin. Hampaat on hyvät, kiitos kysymästä, reikiä ei ole ollut koskaan. Siinä käynyt hyvä tuuri siis :)
Tunnen olevani sokeririippuvainen tunnesyöppö. Se varmaankin on se ongelma.

Reilu irtiotto sokerista. Ole ilman sokeria ja makeutusaineita noin kuukauden. Suklaan korvaat tummalla vähintään 70 %, jos olet siitä riippuvainen. Leivän jättää kokonaan pois tai himon iskiessä syöt kuituisempaa esim. ruisleipää tai näkkileipää. Olen varma, että noin puoli kiloa lähtee viikossa vähintään. Tuon irtioton jälkeen makeat eivät välttämättä maistu samalla tavalla vaan tulee aika äklö olo. Itse sokeririippuvaisena sain makuelämäni kolmessa viikossa huomattavasti suotuisammaksi. Fazerin sininen on nykyään liian makeaa ja saman tekijän 70 % on erittäin hyvää. Karkit ovat hyviä, mutta olotila on aika kamala jos syön useamman. Leipää en itse enää syö kuin satunnaisesti ja tällä hömpötyksellä itseltäni lähti neljässä kuukaudessa 7 kg. Yhdessä rakastamassani suklaapatukassa oli energiaa noin 240 kcal ja niitä suuhun upposi kaksi päivässä. Kyllä sillä energialla kiloja tuli, mutta myös lähti jättäessä ne pois.

Reilu irtiotto sokerista. Ole ilman sokeria ja makeutusaineita noin kuukauden. Suklaan korvaat tummalla vähintään 70 %, jos olet siitä riippuvainen. Leivän jättää kokonaan pois tai himon iskiessä syöt kuituisempaa esim. ruisleipää tai näkkileipää. Olen varma, että noin puoli kiloa lähtee viikossa vähintään. Tuon irtioton jälkeen makeat eivät välttämättä maistu samalla tavalla vaan tulee aika äklö olo. Itse sokeririippuvaisena sain makuelämäni kolmessa viikossa huomattavasti suotuisammaksi. Fazerin sininen on nykyään liian makeaa ja saman tekijän 70 % on erittäin hyvää. Karkit ovat hyviä, mutta olotila on aika kamala jos syön useamman. Leipää en itse enää syö kuin satunnaisesti ja tällä hömpötyksellä itseltäni lähti neljässä kuukaudessa 7 kg. Yhdessä rakastamassani suklaapatukassa oli energiaa noin 240 kcal ja niitä suuhun upposi kaksi päivässä. Kyllä sillä energialla kiloja tuli, mutta myös lähti jättäessä ne pois.

Kiitos :)
Mikä sulla oli lähtötilanne, eli mistä ne 7 kiloa lähti? Muutitko muita ruokailutottumuksia?