Hae Anna.fi-sivustolta

Tissiä ukko halua

Viestiketju osiossa 'Seksi' , käynnistäjänä Leenukka, 23.10.2005.

1. Leenukka Vierailija

Nyt pitkän yhteiselämän ja maailmalle lähteneiden lasten jälkeen mieheni on alkanut kerjään, että sais tissiä. Olen sitä silloin tällöin antanut, mutta itse en siitä nauti pikemminkin päin vastoin. Onko muille moista sattunut ja miten ootte reagoineet?

2. Nalle Vierailija

Minä tykkään siitä kun miehet lutkuttavat tissejä

3. Pera Vierailija

Ja miehet tykkäävät lutkuttaa.

4. mies Vierailija

Jos miehesi tykkää lutkutella tissiä ja sinä et. Niin miksi sitten annat? Ei tarvitsee jos tuntuu näin.

5. Emilia Vierailija

Ihania sellaset miehet, jotka haluaa tissiä. Kiihottavaa antaa ja tulee mahtava tunne siitä lutkuttelusta.

6. Mies Vierailija

Kyllä varmaan miehet tykkää imeä tissiä pojasta vaariin. Kyllä luulisi naisenkin nauttivan kun rintoja osaa vain käsitellä oikein. Itse annan mielelläni rinnoille hierontaa ja nännit on mukava ottaa huulien väliin. Vaimolla on juuri sopivan kokoiset rinnat, rintojen väliin naimiseen ja se antaa vaihtelua seksiin. Laukean usein hänen rinnoilleen kun se kuulemma tekee hyvää iholle ja on se ainakin halpaa ihovoidetta ja on seksikäs näky kun hän hieroo sperman rinnoilleen sitä katsellessa alkaa taass ""pikkuveli"" nostaa päätään.

7. Ukkeli Vierailija

Ai eks kaikki miehet lussutakka tisuu?!?! :eek: No anna ny ukolles vähä maistiaisii kuitenki voit alkaa vaik tykkäämää itekki. Must ainaki monet naiset on tost tykänny ja kuuluu ainaki hyvi vahvasti omii petirutiineihini. Ellei ehdottomasti kielletä. Mut et jos tosiaa inhottaa ni eläpäs tuota sitte tee.

8. Teja Vierailija

Anna sille tissiä, niin luulempa että saat munaaki paremmin.

9. aki Vierailija

emilia sinä olet ihana
    minä lähes jumaloin naista, joka rakastavaa antaa tisua!

ostan hänelle lahjoja ja vien syömään ja oopperaan ja kerron hauskoja juttuja ja kohtelen kuin prinsessaa, ja kuinka kivaa kaikki on varsinkin kun tietää, että yöllä saa taas tisua ja että nainenkin nauttii!

10. Jouni Vierailija

Vain soma sitä on lutkuttaa.

11. kipä ukkeli Vierailija

kyllä sitä on kiva lutkuttaa tissien väliin mulkulla, jos on kunnon tissit.

12. Kipälle ukkelille Vierailija

13. Äijänkääkkä Vierailija

Kyllä nainen tykkää kun tissejä hoidetaan.Kunnon hieronta ja imeminen sitäpaitsi kasvattaa ja pitää tissit kiinteämpänä.Olen nuoruudessani tavannut naisen joka sai orkut moisesta käsittelystä.Nämä jutut o tosia.

14. EEMELI Vierailija

Mistä muuten johtuu niin iso ero naisten kesken toiset kuulemma jopa saavat orkut kun tisuja hyväillään ja toiset eivät voi sietää niiden hyväilyä tai edes niiden näyttämistä. Kertokaa naiset mistä moinen voi johtua.

15. Aatu Vierailija

Jos mies haluais lutkutella tissejä ja nainen ei pidä siitä voi koko peti hommat tyssätä siihen eli miehen veitikka sanoo sopimuksen irti, varsinkin jos on tissi MIES.

16. Emilia Vierailija

Tissimiehet on parhaita. Jos mies ei ole kiinnostunut tisseistä, ei siinä nainenkaan täyttä tyydytystä seksistä saa. Ja joskus on ihan hyvä saada vaan pelkkää tissihoitoa, ei siinä välttämättä aina muuta kaipaa...

17. Vaimo Vierailija

Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että hän olisi halunnut tissiä jo aikaisemminkin, mutta lasten takia ei ole uskaltanut pyytää koska on ajatellut tissin kuuluvan äidin ja lapsen väliseen suhteeseen. Miehesi on todennäköisesti kunnioittanut teidän suhdetta ja odottanut omaa aikaansa.
    Meillä on myös pitkä avioliitto, kolme lasta jotka kaikki jo lähteneet kotoa, mutta mieheni on kyllä sanut tissiä aina kun on ollut sopiva aika ja en ole koskaan tuntenut asiaa epämukavaksi, päinvastoin. Rintojen imeminen, ei mikään lutkuttelu, tuntuu ainakin minusta hyvältä, jopa kiihottavalta kun mies osaa asiansa.

18. Liru laru ja loru! Vierailija

Ja paskat tisseistä mitään orkkua saa! Höpöttävät ja sinä Eemeli se kaikki uskot.

19. Vaimo Vierailija

Kyllä vaan saa kun asia hoidetan hyvin ja paikat on kunnossa.

20. helka Vierailija

aah...minä ainakin nautin kun saan tarjoilla ihanat tisuni miehen nuoleskeltavaksi ja imettäväksi...rakastan ylellisiä rintsikoita ja pitsin alla nöpöttävät nännit kiihottavat itseänikin...

21. Yksi tissikäs Vierailija

Minä annoin lapsen imettämisen ohella miehenikin imeä tiissiä..nuori ja huima nääs:) vähän kipeää tekee kun mies imee,vai johtuuko siitä,että imee liian kovaa?

22. äijänkääkkä Vierailija

Joo ei kait sitä usko että nainen voi saada orkut tisseistä jos ollut vain vähän naisia,mutta minulla on ollut naisia tosi paljon ja sellainenkin on joukkoon mahtunut.Tosi on uskot tai et.

23. Tyyne Vierailija

Vitsi, mitä juttuja täällä on. Miehet kirjoittelee naisten nimissä tissi-juttuja. Menkää psykologille kun on tuo vieroitus jäänyt aikanaan tekemättä. Akuuttiin vaivaan auttanee pullataikinan vaivaus. Meneekö teiltä mieheiltä pillunpuutteessa järki kokonaan? Ja tuo sukukunta johtaa maailmaa, a p u a!

""... sperma on hyvää ihovoidetta...""
    Just! Kyllä se miehen logiikka on niin erinomaista toisinaan. Pitääpä lähteä apteekkin hakemaan spermaista käsivoidetta.

Nimimerkillä miestä eikä vauvaa kaipaava Tyyne

24. Äijänkääkälle Vierailija

Sen haluan kokea! Tule antamaan tissiorkut minulle;)

25. Arska Vierailija

Pidin siitä ex muija imi omaa rintaa, isorintaisilta tämä onnistuu. Imetys aikana pidin rinnoista, ja maidosta

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri