Tissiä ukko halua

  • Viestiketjun aloittaja Leenukka
  • Ensimmäinen viesti
mixa
Minulla on töissä nuori mies joka katselee mun isoja lollojani, Kerran annoin suuhun kunnolla nänniä ja sai kunnolla nuorta kyrpää että en olis uskonut 50v saavani pitkään isoa niiin monta kertaa. Oli tissit ja vittu hellänä nuoren haluista.


vaimo pitää tosi paljon kun rintoja/ nännejä hyväillään, nuollaan, näykitään ja puristellaan. alkuun hellästi mutta kiihoittuessaan enemmän pyytää jo puristamaan kovempaa. orgasminkin saa pelkästä rinnoista/nänneistä kunhan riittävän kauan keskittyy vain niin. muutenkin rakastelun aikana haluaa rintojen huomion myös. ja toki itse pidän niistä myös.
 
Viimeksi muokattu:
jannne...
Ihania sellaset miehet, jotka haluaa tissiä. Kiihottavaa antaa ja tulee mahtava tunne siitä lutkuttelusta.

nainen joka imettää voi joskus joutua tarjoamaan miehelle kun on ylituotantoa. sitten kun ei imetä se tuntuu naisesta "hassulle" ja saa miehen naurunalaiseksi jopa. kummmallista. kun nainen on päällä se kovettaa 5ssä sekunnissa kun imee.
 
Viimeksi muokattu:
Enriko
Nyt pitkän yhteiselämän ja maailmalle lähteneiden lasten jälkeen mieheni on alkanut kerjään, että sais tissiä. Olen sitä silloin tällöin antanut, mutta itse en siitä nauti pikemminkin päin vastoin. Onko muille moista sattunut ja miten ootte reagoineet?
Tissit fetissi on aika yleinen. Ehkä saat hetken rauhan jos linkität miehesi sivulle [linkki moderoitu]
 
Viimeksi muokattu:
Isäpuoli Lars
Kylläpä sitä on tullut lutkutettua noita ihania tissejä. Olen aivan hulluna naisen tisseihin ja tussuihin. Mikäpä sen mukavampaa, kuin alkaa puristelemaan vaimon tissejä, ja vähitellen ne puserot ja liivit, ja loputkin vaatteet lähtee pois päältä. Yleensä meillä sekstaaminen alkaa tissien puristelemisesta ja hyväilemisestä. Vaimo tykkää antaa tissiä, ja mielellään myös naida tissien väliin. Häntä kiihottaa se kun laukean hänen tissien päälle ja kasvoille. Hän pyyhkii spermat kasvoihinsa ja hiuksiinsa, ja on joskus pyytänyt minua nuolemaan spermaa kasvoiltaan. Eikä se kiimaisena niin pahalta tunnu. Viime kesänä ruinasin myös vaimon 30v tyttäreltä saada maistaa hänen upeita tisujaan. Kun aikani kinusin, ja sellainen tilaisuus tuli, sain tytärpuolen suostumaan antamaan tissiä isille. Kun jatkoimme toisen kerran, niin sain nuolla hänen koko vartalon. Myös hän antoi nuolla pilluaan. Senjälkeen olemme salaa harrastaneet tissijen hyväilyjä, ja hänkin tykkää antaa nussia tissien väliin. Molempien naisteni tissit ovat älyttömän hyvät kiihottamaan minut kiimaan.
 
Arska
Nyt pitkän yhteiselämän ja maailmalle lähteneiden lasten jälkeen mieheni on alkanut kerjään, että sais tissiä. Olen sitä silloin tällöin antanut, mutta itse en siitä nauti pikemminkin päin vastoin. Onko muille moista sattunut ja miten ootte reagoineet?

Ex:llä isot rinnat, sain imeä imetyksen aikana joskus. Harrastamme erosta huolimatta seksiä, nautin siitä kun nainen imee omaa nännejä.
 
Viimeksi muokattu:
etw
Alkuperäinen kirjoittaja Isäpuoli Lars;10686482:
Kylläpä sitä on tullut lutkutettua noita ihania tissejä. Olen aivan hulluna naisen tisseihin ja tussuihin. Mikäpä sen mukavampaa, kuin alkaa puristelemaan vaimon tissejä, ja vähitellen ne puserot ja liivit, ja loputkin vaatteet lähtee pois päältä. Yleensä meillä sekstaaminen alkaa tissien puristelemisesta ja hyväilemisestä. Vaimo tykkää antaa tissiä, ja mielellään myös naida tissien väliin. Häntä kiihottaa se kun laukean hänen tissien päälle ja kasvoille. Hän pyyhkii spermat kasvoihinsa ja hiuksiinsa, ja on joskus pyytänyt minua nuolemaan spermaa kasvoiltaan. Eikä se kiimaisena niin pahalta tunnu. Viime kesänä ruinasin myös vaimon 30v tyttäreltä saada maistaa hänen upeita tisujaan. Kun aikani kinusin, ja sellainen tilaisuus tuli, sain tytärpuolen suostumaan antamaan tissiä isille. Kun jatkoimme toisen kerran, niin sain nuolla hänen koko vartalon. Myös hän antoi nuolla pilluaan. Senjälkeen olemme salaa harrastaneet tissijen hyväilyjä, ja hänkin tykkää antaa nussia tissien väliin. Molempien naisteni tissit ovat älyttömän hyvät kiihottamaan minut kiimaan.

aika villiä. miten nainen voi suosstuu tommosee.
 
Isäpuoli Lars.
aika villiä. miten nainen voi suosstuu tommosee.
Siihen ei tarvita muuta kuin: Tytärpuolen viinaan menevä ja vaimonsa tarpeet unohtava säälittävä Aviomies: Kyyneleet suloisilla kasvoillaan, Isäpuolen syliin tuleva Ihana Nuori Nainen. Vanhempi vapaamielisempi Vaimo, joka antaa luvan Iskälle etsiä "nuorempaa NAISTA", koska hän ei haluu niin usein Seksiä. Anteeksiantava Luonne molemmilla. Kiihkeä Halu kokea seksin Kuuma ja Huumaava Tunne Toista Sukupuolta Kohtaan. Isäpuolen "halu pitää LIITOT yhdessä". Ja tietenkin IHANA TYTÄRPUOLI TYYDYTETTYNÄ KAIKIN PUOLIN. (SALAISESTI).

Monet varmaan moralisoivat ja arvostelevat "MEIDÄN TIIMIN" yhdessä tekemisiä. Kuitenkin haluan tuoda esille sen asian, tai millä termeillä näitä juttuja "käsitellään", että Lapset saavat olla rauhassa ja nauttia elon monimutkaisista tapahtumista ja elämän käänteistä ilman aikuisten vakavia "mieltymyksiä". Näin se vaan menee monilla ihmisillä tosielämässä. T:Isäpuoli Lars.
 
Viimeksi muokattu:
milye
oih, eihän seksi ole mitään ilman tissien kokonaisvaltaista käsittelyä! Hipelöinnillä ja puristelulla vaatteitten päältä ja sitten alta alotellaan, nännit pyöritellään koviksi ja nuollaan ja imetään tissejä, ehdottomasti! Suurten tissieni väliin saa mielellään myös naida, se jos mikä kiihottaa! Siinä samalla on ihana välillä nuoleskella tissien välistä ilmestyvää kullin päätä.
 
vaimouudeltamaalta
Tissien koskettelu...no sehän on niin ihanaa että!
Aika kiihottavaa kun joskus mieheni kans samaan aikaan nuollaan ja imetään mun tissien nännejä. nam.
Tulee muuten ihan itekkin hyväiltyä omia tissejä. Niiden huomio on vaan ihanaa :)
 
Eikka**
oih, eihän seksi ole mitään ilman tissien kokonaisvaltaista käsittelyä! Hipelöinnillä ja puristelulla vaatteitten päältä ja sitten alta alotellaan, nännit pyöritellään koviksi ja nuollaan ja imetään tissejä, ehdottomasti! Suurten tissieni väliin saa mielellään myös naida, se jos mikä kiihottaa! Siinä samalla on ihana välillä nuoleskella tissien välistä ilmestyvää kullin päätä.
Oijoiiiii... !! Kyllä se vaan on että kunnon tisuleikit voittaa tv:n katselun... Ja kun sen sitten arvaa mihin leikit kohta johtaa ;))
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä