Tissiä ukko halua

  • Viestiketjun aloittaja Leenukka
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä saan rintojen hyväilystä ja imemisestä aina orgasmin. Varmin tapa saada, joskus vaatii hieman lisäkutkuttelua alakertaan samalla.
Elikkä siis höpöpuhetta että muka kaikki tissiorkkukommentit täällä miesten kirjoittamia!
Myöskin vaikka ei seksiä tekisi mieli, niin jos vain mies koskettelee rintojani--> se on menoa. Halut löytyy heti.
On kiihottavaa nostaa rinnat esiin paidan alta mieheni eteen. Hän ottaa ne ensin hellästi käsiin, tunnustelee ja alkaa imeä. Nytkin alkaa tuntua kuumotusta pimpissä kun edes kirjoitan tällaista! Kai mieheni sitten vain osaa tehdä sen juuri oikealla tavalla, kun siitä niin nautin. Nautimme molemmat!
Niin ja olen 21 vuotias, mieheni 28. Meillä on myös yksi lapsi. Meillä on aina ollut hyvää seksiä ja aika paljonkin. Aina vaan tuntuu että paremmiksi kehitymme. Eikä lapsentulo ole vienyt haluja kummaltakaan. Myös aikaa löytyy petipuuhiin hyvästi;)
Kehotankin, ottakaa ne kiristävät pipot pois päästä! Seksiä voi toteuttaa monin eri tavoin, jotkut nauttivat yhdestä toiset muunlaisesta. Mitä kummallista siinä on? Hyvä säännöllinen seksi pitää suhteen tuoreena ja hyvinvoivana. Seksistä saa myös itsevarmuutta. On ihana voida tyydyttää toinen täysin, ja samalla tyydyttyä itse.
Liikaa näkee näitä joilla seksi loppuu lapsen saantiin. Suhde alkaa kuihtua, kun seksuaalista läheisyyttä ei ole. Siinä katoaa herkästi muukin läheisyys.

Pieni (tai isompikin;) tuhmailu oman aviomiehen kanssa piristää kummasti arkea;)
 

Yhteistyössä