tissien väliin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
ajattelin ehdottaa uudelle miesystävälleni tissien väliin naintia.Kertokaa missä asennossa se onnistuu parhaiten ja tuottaako paremman tyydytyksen jos tissit rasvaa/öljyää ensin?Minulla on isot tissit:Vinkkejä!

Ehdottomasti kannattaa vähän rasvata, koska pelkkää ihoa vasten on hieman liian kuiva meininki.

Yksi hyvä aloitteluasento ja kolme hyvää lopetusasentoa:

1) aluksi mies selälleen ja aloitat kyrvän hivelyn rinnoillasi. Tässä asennossa varsinainen rintojen väliin naiminen hankalaa, mutta hyvä tapa aloittaa ja herätellä mies mukaan ajatukseen, jos ei valmiiksi jo mukana

2) Mies selälleen sängyn tai sohvan reunalle (jalat lattialle) ja sinä polvilleen lattialle miehen jalkojen väliin. Tässä asennossa naisella on tilanteen hallinta ja voi käsillä vatkata tissejään ylös ja alas samalla huolehtien siitä, että miehen kyrpä pysyy tissien välissä

3) Nainen selälleen sänkyyn ja mies vatsan päälle istumaan. Kalu tissien väliin ja mies työntelee normaalisti. Kannattaa myös puristaa tissit käsillä sellaiseen asentoon, että kalu pysyy välissä.

4) Minun suosikkini: Nainen sängyn tai sohvan reunalle istumaan ja mies seisoo naista vastapäätä. siitä vaan kalu yläviistoon tissien väliin ja mies työntelee normaalisti. Tämä asento on siitä hyvä, että kalu hankaa samalla voimakkaammin naisen rintalastaa vasten ja pysyy luiskahtelematta tissien välissä. NAM : )

Toivottavasti kommenteista on apua. Hauskaa tissinaintia : )

Jussi

PS muista ottaa välillä suihin. Se kuuluu olennaisena osana rintojen väliin naimiseen : )

Minullakin on isot rinnat, mutta ennen laihdutusta ne olivat liian pehmeät tissipanoon. Nyt 15 kiloa kevyempänä homma onnistuu, kunhan miehellä on tarpeeksi iso, normaalikokoinen n. 15cm kalu on vähän niukanlainen, tai siihen on vaikea saada tuntumaa. Sopiva mitta on 20cm tai enemmän ja paksuuskin on eduksi, tässäkin asiassa... :)

Aiemmin tulikin jo hyviä asentovinkkejä, mutta haluaisin lisätä vielä yhden. Oma suosikkini on sellainen jossa mies työntyy tissivakoon yläpuolelta siten, että makaan selälläni ja hän seisoo hajareisin pääni jalkojensa välissä. Tuossa on hyvä näykkiä ja imeskellä palleja siinä sivussa, koen jotenkin tosi kiihottavana säkit kasvoillani, olen kai vähän outo ;) Jos mies vielä hoitaa pallukoitteni pitelemisen ja paineen säätelyn on minulla kädet ja sormetkin vapaana tekemään tutkimusmatkoja.

Miehen oma suosikki on tietysti se perinteinen asento, jossa saa välillä käyttää kalua suussa ja lopuksi laueta kasvoille, kuinkas muutenkaan...

Suosittelen lämpimästi kokeilemaan tissipanoa, jos vain varustusta on suotu riittävästi.

Vai ennen laihdutusta liian pehmeät...hoh hoh...mistä ne on nyt kovettuneet. Nyt ne vasta pehmeät roikkutissit onkin..läpät jos on 15kg paino pudonnut... vedätystä on :DDD

Laihduttaahan voi niin monella tavalla, treenaamalla kiinteytyy, nälässä kärvistelemällä kuihtuu ja rupsahtaa.

Olen pahoillani, jos omat rintasi muistuttavat roiskeläppiä. Tiedoksi kuitenkin se, että jos ei ihan terhakka, niin kiinteä 75E on täällä päässä todellisuutta. Aion myös nauttia tätä nykyä upeasta vartalostani, sen joka sopukasta, mieheni kanssa ""täysin rinnoin"" niin kauan kuin paikat pysyvät kunnossa.

Minusta parisuhteen yksi tärkeimpiä asioita on kumppanin tyydyttäminen vaikkapa fantasioita toteuttamalla ja mukavilla pikku tempuilla yllättämällä. Jos mies pitää huolta minusta ja tarpeistani en kiellä häneltä mitään, melkein ;)