Tissien ym. alinomainen koskettelu

  • Viestiketjun aloittaja Naimisissa
  • Ensimmäinen viesti
häiriintynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Mitävarten ne rinnat ovat, jos niistä ei saa koskettamalla pitää huolta. Eikä katsella ihastella tai nautiskella?
Joillakin naisilla on ärsyttävä tapa esitellä rintavarustuksiaan käyttämällä tahallisesti avokaulaisia puseroita ja tunkemalla rintojaan näkösälle ja tyrkylle.

Mutta, jos tuijotat niitä tai mainitset niistä jotain, niin korville tulee taatusti ja saat kalapuikkoviiksimiehen tittelin.

Ihan sama, kuin jos nälkäisen koiran kuonon edessä heiluteltaisiin nakkia ja koira alkaisi kuolata ja yrittäisi haukata, niin koiraa vedeltäisiin remmillä.

Sellainen on miehiin kohdistuvaa seksuaalista häirintää.
 
Olipahan
hauskasti sanottu. Periaatteessa, siksihän ne möllykät näytille nostetaan, jotta ne huomataan.

Ne nuo markkinointimiehet ja naiset ovat hoksanneet kehitellä nuita tekotissiä ja jopa semmosia värkkejä, joissa on reikä sopivasti nännykän kohdalla. Miettii tässä ikämimmi tosiaan, jotta mintähen ne näkyä pitäis, jos ei huomata sallittaisi?!

Sitä minä mietin kans, jotta miten ne nykyset nuoretmiehet tykkee, kun pushapit riisastaan ja muodot häippäsevät niihen mukana? Onko pettynyt olo? Sitä minä vaan, jotta jos on mimmin pokannut sen takia, jotta sillä on komia rintavarustus. Niitä kun on noita mieltymyksiä erilaisia ja jotkut tykkee isoista tisseistä ja jotkut pienistä.

Tuostapa tuliki mieleeni yks tappaus vuosia sitten. Kaveri tanssitti semmosta naisenpuolta, jolla oli jättiryntäät ja korkialla. Aidot. Äijä kökötti tanssiessa mutkalla, se kun tunki nokkansa sinne tissien välliin. Oli meillä muilla naurussa pitämistä, mutta ukko piteli naista persuuksista molemmin käsin ja nokka tissien välissä ja kovasti näyttivät olevan kiihkossaan kumpikin. Se naenen ei pihistännä eikä sulojaan hävennyt.
 
ujo
Oliskin joku mies joka puristelis koko ajan... Mulle kelpais kyllä!

[tuplaviesti poistettu]

Katselin nuorena vanhemman naisen tissivakoa, huomas jaa näytti osot ritansa, halus että puristeisn. Otti multa housut pois ja nai mua ekaa kertaa, ei siinnä voinut kun olla tissi suussa ja odottaa että rouva sai tyydytyksen. Niitä sai kyllä hieroa kokoajan kunhan vaan seiso kokoajan.
 
Viimeksi muokattu:
ola
Jospa keskustelisitte asiasta kiihkottomasti ja vertaisit rintojen koskemista peniksen vetämiseen. Ei ole kovin miellyttävää, toinen kesken keittiöpuuhien koskettaa kaikkein erogeenisimmille alueille. Voisithan esittää miehelle toiveen kosketuksesta jonnekin muualle, mistä itse enemmän pidät (niska/olkapäät/?)

Ninulla on vanhempi nainen joka haluua että puristelen sen isoja rintoja, itse haluaa että olen ilman housuja ja haluaa hieroa minua koko ajan. Välillä haluaa seksiä, muttakuin ei meinaa olleenkaan lopettaa vaikka minua välillä sattuukin, ei siinä voi keskustella kun väkisin tekee.
 
Viimeksi muokattu:
käytetty
Jospa keskustelisitte asiasta kiihkottomasti ja vertaisit rintojen koskemista peniksen vetämiseen. Ei ole kovin miellyttävää, toinen kesken keittiöpuuhien koskettaa kaikkein erogeenisimmille alueille. Voisithan esittää miehelle toiveen kosketuksesta jonnekin muualle, mistä itse enemmän pidät (niska/olkapäät/?)

Ninulla on vanhempi nainen joka haluua että puristelen sen isoja rintoja, itse haluaa että olen ilman housuja ja haluaa hieroa minua koko ajan. Välillä haluaa seksiä, muttakuin ei meinaa olleenkaan lopettaa vaikka minua välillä sattuukin, ei siinä voi keskustella kun väkisin tekee.
 
Viimeksi muokattu:
Ellit ei Eerot
Ei siis tarvitse kuin kirjoittaa tänne sana rinnat niin jo se muuttuu TISSEIKSI joidenkin kirjoitustaidottomien pervojen tai peräkammarin miesten jauhaessa tissivaoista ja nänninimemisestä. Ja mistä lie mitä päivät pääksytysten päässään pyörittelevät laverillaan maaten ja masturboiden.

Mitäpä ap:n asiasta, joka ei niinkään kohdistunut kyseisestä ruumiinosasta huolestumiseen vaan miehen ymmärtämyttömyyteen siitä, mikä naisesta on kivaa ja kiihottavaa. Ja tietenkin jokaisella on myös oma koskemattomuutensa sitä halutessaan.

Toivottavasti nämä mieskirjoittelijat ovat oikeasti kakaroita. No jaa, ei sittenkään hyvältä näytä...
 
elli.
Ei siis tarvitse kuin kirjoittaa tänne sana rinnat niin jo se muuttuu TISSEIKSI joidenkin kirjoitustaidottomien pervojen tai peräkammarin miesten jauhaessa tissivaoista ja nänninimemisestä. Ja mistä lie mitä päivät pääksytysten päässään pyörittelevät laverillaan maaten ja masturboiden.

Näinpä. Muutaman kirjoitustaidottoman uunon teksteistä näkee tyhmempikin, että eipä ole montaa rintavarustusta luonnossa nähnyt, ainoastaan omissa pervokuvitelmissa ja Elloksen postimyynnin alusvaateosiossa.
Ei ole kyllä turhaan tullut tuo sanonta peräkammarin miehet.
 
Viimeksi muokattu:
sinkkumies 29
En tajua mitä valitusta tässäkin ketjussa. Jos mulla joku nainen olis, niin kyllä se saisi tarttua kikkelistä aina kun huvittaa. Tai istua vaikka pimppi edellä naamalle kun kattelen sohvalla telkkaa, ja pyytää nuolemaan. En suuttuisi ollenkaan. Täällä sen sijaan naiset puhuvat pahaa miehistään, jotka ovat vain halunneet hellitellä.
 
Dizzit
Ei ihan niinkään ole, että toinen jaksaa ja sietää ainaista hipelöintiä ja tissien puristelua. Sama miehilläkin.Voisi alkaa tympiä, jos nainen on alvariinsa jalkovälissä kourimassa.
Silleen sopivasti on sopiva määrä, ei ala kyllästyttää ja tuntumaan epämiellyttävältä.
 
kohtuuvvella kaikkee
En tajua mitä valitusta tässäkin ketjussa. Jos mulla joku nainen olis, niin kyllä se saisi tarttua kikkelistä aina kun huvittaa. Tai istua vaikka pimppi edellä naamalle kun kattelen sohvalla telkkaa, ja pyytää nuolemaan. En suuttuisi ollenkaan. Täällä sen sijaan naiset puhuvat pahaa miehistään, jotka ovat vain halunneet hellitellä.
Nyt kyllä teet itsestäsi suuremman sankarin kuin oletkaan. Lyön vaikka vetoa, että ajan mittaan se jääkiekkomatsi muuttuu paljon mielenkiintoisemmaksi kuin jatkuva naisensa nuoleminen. Tai se, että joku on koko ajan munissa kiinni.

Siinä alkaa hellittely tuntumaan hyväksikäytöltä.
 
Viimeksi muokattu:
onnellisessa suhteessa
Nyt kyllä teet itsestäsi suuremman sankarin kuin oletkaan. Lyön vaikka vetoa, että ajan mittaan se jääkiekkomatsi muuttuu paljon mielenkiintoisemmaksi kuin jatkuva naisensa nuoleminen. Tai se, että joku on koko ajan munissa kiinni.

Siinä alkaa hellittely tuntumaan hyväksikäytöltä.

Kovin on seksuaalikielteisiä naisia täällä. Oman naiseni kanssa ollaan sovittu hänen pyynnöstään, että hänen rintansa ovat leikkikalujani ja vain minua varten, ja minulla on oikeus hyväillä, puristella ja kosketella niitä niin paljon kuin ikinä haluan, milloin haluan ja missä tilanteessa haluan. Ja molemmat nauttivat todella paljon. Erityisen ihanaa on puristaa häntä rinnoista jossain julkisella paikalla ja osoittaa sillä tavoin hieman riettaasti, että hän on minun. Siinä alkaa molempien hormonit hyrrätä niin, että tulee kiire kotiin ja makuukammariin - jos maltetaan odottaa edes sinne. ;)

Ja kyllä: hänellä on täysi oikeus puristella minua jalkovälistä aina halutessaan ja onnekseni käyttää oikeuttaan joka päivä monta kertaa.

Minusta naisten kannattaisi opetella rentoutumaan ja nauttimaan enemmän läheisyydestä ja toisen kosketuksista. Mikään ei ole ihanampaa kuin oman rakkaan kosketus! :)
 
Viimeksi muokattu:
Joopajoo
^ Harva nainen haluaa antaa vartalonsa 24/7 kumppaninsa käyttöön.

Oma mieheni on myös koko ajan rinnoissani ja perseessäni kiinni. Joskus se häiritsee ja silloin sanon asiasta. Hän yrittää tällöin pitää kätensä kurissa, mutta suurimman osan aikaa asia ei häiritse millään tavalla. Mukavaahan se vain, että tietää hänen haluavan minua niin paljon ettei jaksa pitää näppejään irti :)
 
onnellisessa suhteessa
^ Harva nainen haluaa antaa vartalonsa 24/7 kumppaninsa käyttöön.

Oma mieheni on myös koko ajan rinnoissani ja perseessäni kiinni. Joskus se häiritsee ja silloin sanon asiasta. Hän yrittää tällöin pitää kätensä kurissa, mutta suurimman osan aikaa asia ei häiritse millään tavalla. Mukavaahan se vain, että tietää hänen haluavan minua niin paljon ettei jaksa pitää näppejään irti :)

^ Harva nainen haluaa antaa vartalonsa 24/7 kumppaninsa käyttöön.

Oma mieheni on myös koko ajan rinnoissani ja perseessäni kiinni. Joskus se häiritsee ja silloin sanon asiasta. Hän yrittää tällöin pitää kätensä kurissa, mutta suurimman osan aikaa asia ei häiritse millään tavalla. Mukavaahan se vain, että tietää hänen haluavan minua niin paljon ettei jaksa pitää näppejään irti :)

Tässä on hyvää asennetta. En tiedä, onko minulla ja naisellani käynyt poikkeuksellisen hyvä tuuri, kun täsmälleen samanlaiset seksuaaliset mieltymykset ovat kohdanneet. Meillä onnellisen suhteen kulmakiviä on, että seksuaalisuus ja eroottisuus kuuluvat joka hetkeen elämässämme. Ja suuri osa siitä on nimenomaan "alinomaista koskettelua". On ihanaa pysyä jatkuvassa eroottisen latautuneisuuden tilassa siten, että kumpikin hyväilee, silittelee ja välillä kourii kovakouraisemminkin, monen monta kertaa päivässä, ohimennen ja yllättäen.

En sano, että tämä sopii kaikille. Kuitenkin tässä ketjussa tehdään tavattomasti yleistyksiä siitä, millaisia naiset ovat, mistä naiset pitävät tai eivät pidä. Kukin nainen voi puhua lopulta vain itsestään. (Esim. mun kumppanini nauttii valtavasti rintojen rajusta kourimisesta, kivusta, kuivaan tavaraan työntymisestä jne ja on paljon muitakin naisia, jotka haluavat miehen "ottavan ja käyttävän heitä miten haluaa")

Minun naiseni rakastaa "tissien yms. alinomaista koskettelua" ja niin minäkin. Rakastan ja palvon hänen vartaloaan ja haluan kosketella sitä jatkuvasti. Hän on todellakin minulle seksiobjekti, sillä oman kumppanin kuuluukin olla sellainen. Se ei tarkoita, että hän olisi VAIN seksiobjekti, toki arvostan ja rakastan kaikkea hänessä ja kunnioitan häntä suunnattomasti.

Meille seksuaalisuus on vain niin tärkeä osa arkeamme, jokapäiväistä nautintoamme ja se antaa meille valtavasti energiaa ja iloa elämään.
 
Viimeksi muokattu:
Naisen vartalo
Minusta tuntui samalla kertaa sekä huvittavalta että ihanalta, että sinun miehesi haluaa ottaa sinusta kiinni jatkuvasti joko rinnoista tai pepusta, vaikka olette olleet yhdessä jo seitsemän vuotta. Jos ruvetaan ihan raamatullisiksi, niin raamatussa on Korkea Veisu, jossa tavallaan ylistetään naisen alastoman vartalon kauneutta ja haluttavuutta. Naisen alastoman vartalon on ollut ihan aikojen alusta lähtien tarkoitus houkutella miestä. Monilla nuorilla miehillä alkaa heti seisomaan, kun he vain näkevätkin alastoman naisen, niin se luonto hoitaa asiat.
Korkeassa veisussa on esim tällainen kohta: Sinun rintasi ovat kuin viinirypäleet ja lanteesi kuin gasellit vuorella... vai miten se nyt menikään. Minä oletan, että sinulla on isot ja kauniit rinnat ja peppu, josta miehesi pitää ihan mahdottoman paljon, siksi hän ei malta pitää käsiään erosta niistä, kun näkee ne paljaana. Jos miehesi käpälöi sinua vain kotioloissa, niin ei kai se niin kamalasti haittaa, jos hän ei tee sitä yleisillä paikoilla.
Minä olin kerran yhden kesän ajan työharjoittelussa Saksassa ja siellä minulla oli esimies ja hänen avovaimonsa, joka kävi silloin tällöin siellä työpaikalla. Tämän minun esimiehen oli tapana
pistää kätensä aina vaimonsa puseron sisään vaikka ruokapöydässä ja hivellä ja sivellä niitä vaimonsa rintoja. Kyllä hänen vaimonsa näytti olevan hieman kiusaantuneen oloinen, mutta minä en ollut tietääksenikään koko asiasta, hienotunteinen ihminen kun olen.
 
M45
Näkyyhän se tässäkin viestissä tuo suomalaisen naisen perusrodun ominaisuus:Itäbalttialainen
pisaranmuotoinen joka muuttuu vanhenmiten äkäiseksi;)
Kantsis varmaankin jo ensitapaamisella kertoa näitten niuhojen mitä saa tehdä ja mitä ei ,ettei
tarvitse jälkikäteen narista.
Ei sen puoleen,olishan sitä voinut itsekkin aikanaa kysäistä...;)
 
nylkyttäjän uhri
Onpas hyvä ketju, ainakin aloitus, en siis ole yksin! Joo meillä myös mies on aina haarovälissä kiinni. Siis eihän siinä mitään jos sillä olisi jotain tilannetajua, mutta kaikista eniten ärsyttää se, kun itse vaikka menee lähelle muuten vaan ihan vaikka halaamaan niin on heti toisella käsi haaroissa!

Mieshän ei ikinä lähesty millään muulla tavalla kun tunkemalla kättä housuun, ei ikinä pelkkää halausta tai suukottelua, vaan aina se käsi!!!! Ja toinen se alituinen nylkyttäminen munallansa, kun joku elukka olisi!! Siis voihan jönses miten monta kertaa olen sille sanonut ja vaikka mitä että se on ÄRSYTTÄVÄÄ!! Esim. nukkumaan mennessä tulee jylkyttämään selkää vasten kun joku kulkukoira, onko tää normaali miehen käytöstä?? Ja jos menen häntä halaamaan niin on heti yhdyntää demonstroimassa!

Tuon takia minua ei enää seksikään aina kiinnosta kun tuntuu että miehellä ei oo muuta mielessä kun seksi. Sit jos mie joskun harvoin käyttäytyy asiallisesti niin on paljon mukavampi tehdä itsekin aloitetta seksiin, mutta tuolla rynkytysmeiningillä ei kyllä irtoa ja sen olen sille miljoona kertaa sanonutkin että jos seksiä haluat niin tolla nylkytyksellä ei kyllä irtoa! Mutta kun ei vaan mene perillä.

Siis tuos jos mikä saa itsensä tuntemaan pelkäksi pumpattavaksi suurinpiirtein.

En tiiä millon menee hermo totaalisesti että pamautan jollain halolla sitä haaroihin kun ei puhetta usko! Ei entisistä miehistä ole kukaan käyttätynyt tolleen kun joku kiimanen koira, onko muilla samanlaisia miehiä ja onko toi miehien mielestä normaalia? Ja ikäähän sillä alkaa jo olemaan kohta 40 että silleen. Löytyykö muita samanlaisia ja miten tuota voisi vielä kouluttaa....?
 
hei mutta
Alkuperäinen kirjoittaja nylkyttäjän uhri;11065298:
Onpas hyvä ketju, ainakin aloitus, en siis ole yksin! Joo meillä myös mies on aina haarovälissä kiinni. Siis eihän siinä mitään jos sillä olisi jotain tilannetajua, mutta kaikista eniten ärsyttää se, kun itse vaikka menee lähelle muuten vaan ihan vaikka halaamaan niin on heti toisella käsi haaroissa!

Mieshän ei ikinä lähesty millään muulla tavalla kun tunkemalla kättä housuun, ei ikinä pelkkää halausta tai suukottelua, vaan aina se käsi!!!! Ja toinen se alituinen nylkyttäminen munallansa, kun joku elukka olisi!! Siis voihan jönses miten monta kertaa olen sille sanonut ja vaikka mitä että se on ÄRSYTTÄVÄÄ!! Esim. nukkumaan mennessä tulee jylkyttämään selkää vasten kun joku kulkukoira, onko tää normaali miehen käytöstä?? Ja jos menen häntä halaamaan niin on heti yhdyntää demonstroimassa!

Tuon takia minua ei enää seksikään aina kiinnosta kun tuntuu että miehellä ei oo muuta mielessä kun seksi. Sit jos mie joskun harvoin käyttäytyy asiallisesti niin on paljon mukavampi tehdä itsekin aloitetta seksiin, mutta tuolla rynkytysmeiningillä ei kyllä irtoa ja sen olen sille miljoona kertaa sanonutkin että jos seksiä haluat niin tolla nylkytyksellä ei kyllä irtoa! Mutta kun ei vaan mene perillä.

Siis tuos jos mikä saa itsensä tuntemaan pelkäksi pumpattavaksi suurinpiirtein.

En tiiä millon menee hermo totaalisesti että pamautan jollain halolla sitä haaroihin kun ei puhetta usko! Ei entisistä miehistä ole kukaan käyttätynyt tolleen kun joku kiimanen koira, onko muilla samanlaisia miehiä ja onko toi miehien mielestä normaalia? Ja ikäähän sillä alkaa jo olemaan kohta 40 että silleen. Löytyykö muita samanlaisia ja miten tuota voisi vielä kouluttaa....?
mieshän on puutteessa ja sen myötä käytös muuttuu: kokeilepa taktiikkaa, jossa et plihtaa..
 
Onnistuva mies.
Alkuperäinen kirjoittaja nylkyttäjän uhri;11065298:
Onpas hyvä ketju, ainakin aloitus, en siis ole yksin! Joo meillä myös mies on aina haarovälissä kiinni. Siis eihän siinä mitään jos sillä olisi jotain tilannetajua, mutta kaikista eniten ärsyttää se, kun itse vaikka menee lähelle muuten vaan ihan vaikka halaamaan niin on heti toisella käsi haaroissa!

Mieshän ei ikinä lähesty millään muulla tavalla kun tunkemalla kättä housuun, ei ikinä pelkkää halausta tai suukottelua, vaan aina se käsi!!!! Ja toinen se alituinen nylkyttäminen munallansa, kun joku elukka olisi!! Siis voihan jönses miten monta kertaa olen sille sanonut ja vaikka mitä että se on ÄRSYTTÄVÄÄ!! Esim. nukkumaan mennessä tulee jylkyttämään selkää vasten kun joku kulkukoira, onko tää normaali miehen käytöstä?? Ja jos menen häntä halaamaan niin on heti yhdyntää demonstroimassa!

Tuon takia minua ei enää seksikään aina kiinnosta kun tuntuu että miehellä ei oo muuta mielessä kun seksi. Sit jos mie joskun harvoin käyttäytyy asiallisesti niin on paljon mukavampi tehdä itsekin aloitetta seksiin, mutta tuolla rynkytysmeiningillä ei kyllä irtoa ja sen olen sille miljoona kertaa sanonutkin että jos seksiä haluat niin tolla nylkytyksellä ei kyllä irtoa! Mutta kun ei vaan mene perillä.

Siis tuos jos mikä saa itsensä tuntemaan pelkäksi pumpattavaksi suurinpiirtein.

En tiiä millon menee hermo totaalisesti että pamautan jollain halolla sitä haaroihin kun ei puhetta usko! Ei entisistä miehistä ole kukaan käyttätynyt tolleen kun joku kiimanen koira, onko muilla samanlaisia miehiä ja onko toi miehien mielestä normaalia? Ja ikäähän sillä alkaa jo olemaan kohta 40 että silleen. Löytyykö muita samanlaisia ja miten tuota voisi vielä kouluttaa....?
Tunnistan noita tapoja itsessäkin valitettavasti.
Monesti olen pohtinut miksi noin teen.
Tiedostan kyllä tekeväni väärin vaimon mielestä, mutta ne toiminnat tulevat automaattisesti enkä voi niille mitään.

Kyllä se käsi sinne jalkojenväliin helposti menee.

Muuta selitystä en keksi, kun sen, että se jalkojenväli tuntuu kädessä kivalta.
Myös haluaisin naisen tekevän samoin.
Ei mitään kovakouraista, vaan hellä kosketus.

Samoin menee tuo peniksen selkään hankaaminen, eli tuntuu hyvälle.

Tietysti kuvittelen kyseisten toimintojen tuntuvan naisestakin hyvälle.

Rintojen koskettelu kuuluu kamaan kastiin.
Eli koskettelu tuntuu hyvälle, ja kuvittelen vaimonkin tuntevan samoin.

Jos nainen ei noista pidä, niin silloin se on kerrottava miehelle ja esitettävä jotain muuta tilalle.
 
Hyi
Tunnistan noita tapoja itsessäkin valitettavasti.
Monesti olen pohtinut miksi noin teen.
Tiedostan kyllä tekeväni väärin vaimon mielestä, mutta ne toiminnat tulevat automaattisesti enkä voi niille mitään.


Jos nainen ei noista pidä, niin silloin se on kerrottava miehelle ja esitettävä jotain muuta tilalle.

Tiedostat tekeväsi väärin, mutta teet silti. Mitä se siis auttaa, vaikka vaimo kertoo ettei tahdo kosketusta? Oletko ihan idiootti? Vaihda nikkiä, tuo nikki ei sovi sinulle.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä