tissikysymyksiä heti aamusta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miu"

Vieras
Olen 25v nuori nainen, ja rintani ovat pienet, mutta roikkuvat.
Kirurgin veitseen en tahdo turvautua, vaikka se varmasti nopein keino olisikin. Mulla ei ole rintakehässä oikeastaan lainkaan rasvaa, vaan tunnen kylkiluut jopa rintojen läpi, kun painan vähän.

Olen miettiny, toimisiko se, että käyttäisin jotain kiinteyttäviä voiteita, ja lisäisin reippaasti rasvaa ruokavalioon. lihomista yrittäisin estää salitreenillä.

Eipä siitä rasvan lisäämisestä varmaan ole hyötyä, jos samanaikaisesti liikut ja käyt salilla kuluttamassa kaloreita... Eikä rasvaa voi paikallisesti vaan tisseihin hankkia, kyllä se tulee joka puolelle. Tietysti voit treenata rintalihaksia, kenties se hieman auttaa. Mutta kun rinnat ovat rasvakudosta, ei salitreeni niitä kasvata. Noihin kiinteyttäviin voiteisiin en oikein usko. Voihan niistä pientä apua olla.

Mulla on aina ollut pienet rinnat, eipä niitä ole kasvattanut edes 10 kg painonnousu. Raskauden aikana olivat vähän isommat, palautuivat kyllä ennalleen aikaa myöten.

Valitettavasti rintoja ei oikein muuten voi muokata kun kirurgisesti. Jos haluaa etteivät roiku ja ovat isommat.

tiedän kylllä, ettei rasvaa voi mitenkään paikallisesti tankata, mutta taas sen vastapainoksi mä voin paikallisesti treenata niitä alueita enemmän, minne en halua rasva kertyvän, vai? eli vatsa, peppu, reidet.

ja nuo kiinteyttävät voiteet, ei niillä mitään supertuloksia saa, mutta yleensä liikunnan kanssa yhdessä tulos ne jonkun verran toimivat.

Yhteistyössä