Tissit, hinkit, rinnat jne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kukka"

Vieras
Outoja oireita; kädet puutuilee _paljon_, näkyy tähtiä, niskat kipeänä. Nyt yhtäkkiä tupsahti mieleeni, että voiko johtua rinnoista? Siis sen tiedän, että periaatteessa voi. Mutta (nyt se pointti, johon toivoisin jotain vastauksia) kuppikoko H rinnat ei kuitenkaan ole mielestäni painavat. Siis tokihan kuppikoko viittaa, että on tavaraa, mutta en koe olevani kovinkaan rintava. Ja kuppikoko on oikea, erikoisliikkeessä useaan kertaan katsottu.

Tokikaan en toisten rintoja ole kopeloinut, enkä näinollen tiedä, minkä painoisia muut rinnat ovat. Omiani en kuitenkaan painaviksi tai isoiksi osaisi sanoa. Eivät ole kuitenkaan tyhjää täynnäkään, vaan ihan kohtuu kiinteät useamman lapsen ja imetyksen jäljiltä.

Eli voiko kuppikooltaan isot rinnat, jotka eivät kuitenkaan minun arviointikykyni mukaan ole mitkään raskaat "hinkit" vaikuttaa kuitenkin tuohon oireiluun?

Tyhmä kysymys, mutta toivottavasti viisaita vastauksia!

Mun mielestä voi aiheuttaa. Itselläni on vuosi ollut niska- ja hartiasärkyjä rintojen takia, ja ne on kuitenkin "vaan" E-kuppia, siis 75E. Aika löysää tää mun tavara, joten ne hölskyy ja on tosi alhaalla, joten on vaikea löytää hyviä ja istuvia ja tukevia liivejä. En vaan oo toistaiseksi jaksanut viedä asiaa eteenpäin ja imetykset ja raskaudetkin on vaikuttanut joten katson nyt rauhassa. Tällä hetkellä taitaa jopa olla pienempi, ehkä 75D.

Mun kuppikoko 85D ja ihan riittämiin on painoa ja pompotusta. Juostessa on oltava tosi tukevat liivit ja muutenkin käytän leveäolkaimisia rintaliivejä jotka ei painaudu olkapäähän kiinni ja tee kipeää.Suosittelen siis olkapääkipuun leveäolkaimisia liivejä

Juu siis kyllähän nuo juostessa, pomppiessa, tanssiessa jne elää ihan omaa elämäänsä ja se sattuu. Eli ei ihan pienetkään ole. Ja leveäolkaimiset liivit olen ottanut käyttöön jo monta kuppikokoa sitten. Aina ostan liivit erikoisliikkeestä myyjän avustuksella, joten ei luulisi liiveissä olevan vikaa.

Tällä kysymyksellä ajan takaa siis sitä, että olen miettinyt lääkärille puhumista rintojen pienentämisestä (olen kulkenut vastaanotolla näiden oireiden vuoksi), mutta mietin vain, että nauraako minut pihalle... :/

[QUOTE="a p";23172904]Juu siis kyllähän nuo juostessa, pomppiessa, tanssiessa jne elää ihan omaa elämäänsä ja se sattuu. Eli ei ihan pienetkään ole. Ja leveäolkaimiset liivit olen ottanut käyttöön jo monta kuppikokoa sitten. Aina ostan liivit erikoisliikkeestä myyjän avustuksella, joten ei luulisi liiveissä olevan vikaa.

Tällä kysymyksellä ajan takaa siis sitä, että olen miettinyt lääkärille puhumista rintojen pienentämisestä (olen kulkenut vastaanotolla näiden oireiden vuoksi), mutta mietin vain, että nauraako minut pihalle... :/[/QUOTE]

Joo kyllä mä suosittelisin, ei se ole mitään turhamaisuutta sun tilanteessasi:) Itsekin menisin aivan varmasti, tsemiä

No sitten jatkokysymys. Hieman nolo sellanen. Eli, mites sitten ku pidän näistä munkeistani. Ja niin pitää mieskin. Eli ainoa ongelma on nuo oireet, liikunta (mut hyvät sporttiliivit auttaa tähän), liivien osto ja vaatteiden valinta. Vaatteissa se, että en mahdu rinnan kohdalta tai sitten rinnat tulee halvasti tyrkylle. Itse en tykkää pitää varustusta esillä, vaan parhaani mukaan yritän "piilottaa" (ei helppoa ollenkaan). Itse daisareissa ei siis sinänsä mitään vikaa, vaan noissa kaupan päälle tulevissa ongelmissa :P

a p: Niiden kaupan päälle tulevien ongelmien kanssa joutuu elämään. Niha - seudun kipuiluun auttaa säännöllinen salillakäynti, pitäen sisällään monipuolisen hartiaseudun treenin. Leveäolkaimiset rintaliivit (sportit yleensä parhaita) on myös suuri apu. Yksiolkaimisia laukkuja kannattaa välttää, tuo lisäkuormitusta hartiaan. Ja kun oikein on jumissa, parin päivän relaksantti+kipulääkekuuri... Viimeinen on valitettavaa totuutta mulla, ja sentään vaan DD.

Yhteistyössä