tissit imetyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
onko muilla sellasta ongelmaa että imetyksen loputtua (siis sillei että lopetuksesta on jo parisen kk esim. ) on vaikea löytää istuvia rintsikoita?

eilen olin ostoksilla ja tuntuu et vaikka miten yritin laskea nykyisen kokoni niin ei istu liivit ei.. ja toinen tissi vielä hitusen toista isompikin.. däääm! pakko saada liivit etten kohta kompastu noihin lätysköihin..

kohtalotovereita pliis?

mun kuppikoko vaihtui ennen ekaa raskautta-> raskauden aikana-> raskauden jälkeen-> imetyksen loputtua-> ja taas nyt uuden raskauden alettua.

ennen oli 85B sit se muuttui pikkuhiljaa C kupiksi ja siitä sitten B kautta 75A:ksi.. ja nyt tän raskauden aikan on 80B...
et ne rintsikat jotka on ollu hyviä viime raskauden aikaan on aivan liian isoja nyt.

Imetän vielä, mutta harva se päivä kauhistelen sitä miten ennen niin kauniit, pystyt ja kiinteät rintani ovat muuttaneet muotoaan. Ja kun imetys loppuu ja rinnat tyhjenevät, niin majavanhännäthän niistä tulee. :xmas:

Mulla ainakin rinnat muuttui vielä paljon imetyksen lopetuksen jälkeen. Ihan alkuun tuntui että ne on vaan tyhjät heittopussit ja jouduin käyttämään A-kuppeja, mietin että tässäkö nää nyt on, ennen niin kauniin täyteläiset rinnat? Meni melkein vuosi ennenkuin rinnat alkoi olla taas täyteläiset, palasin takas B/C-kuppeihin. Rasvakudostahan niihin kerty, mutta ei haittaa kun ei tuo paino muuten niin suuria muutoksia kokenut. Ihan yhtä kiinteät ei toki enää ole kolmen imetyksen ja 10v jälkeen mutta ei nyt niin riipparit kuin olisin etukäteen kuvitellut. Ehkä se auttoi että aina ollut hyvät, laadukkaat ja rintaa tukevat liivit.

Kyllähän ne muuttuu, mutta se on elämää se. Tisseil on täs maailmas tasan yks tehtävä ja jos niistä on edes yksi vauva maitonsa saanu, tehtävä on täytetty. Mulle on ainakin täysin sama, mitä mun mies mun rinnoista ajattelee.

Yhteistyössä