Tittidii!! Mä olen niin taitava!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Eikö ole komia vonkale? Ja kuulkaas ihan itte kalastin tämän. Ja sain jopa kolme!

Musta tuntuu, että mä voin nyt melkeen kutsua itteeni kalastajaksi!

Viimeksi olen saanut kalan joskus lapsena, joten ei ollut riemulla rajaa, kun sain kalaa. Ja jos joku oli eilen veneilemässä ja näki sellaisen riekkuvan naisen rannalla, joka huuteli veneilijöille "kattokaa, mä sain kalan", niin se olin sitten mä :D

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="akka";26627388]Komia on, kalastaminen on sitten vallan ihanaa ja rentouttavaa puuhaa. =)[/QUOTE]

Kiitos :)

Mutta se rentous riippuu kyllä ihan siitä, että tuleeko kalaa vai ei. Mulla ei varttia pidempään riitä hermo, jos ei meinaa kalaa tulla. Ei mulla koko päivää aikaa ole siinä istuskella...tylsäksikin käy, jos kala ei syö.

Eikä ollut rentouttavaa laittaa matoa koukkuun, eikä ottaa kalaa pois koukusta. Saati se kalan tappaminen...tai se, kun yksi kala pääsi putoamaan multa ja se raukka meni sinne kivikon uumeniin...en päässyt siihen enää käsiksi joten se koki kitukuolemisen :(

Ja kyykäärmekin oli aika ällö...se vaan tuli väkisin vedestä rantaan. Minnelie sitten katosi, en jäänyt katsomaan.

Mutta oli se silti ihan kivaa. Ja kunhan tuohon raakaan puoleen tottuu, niin eiköhän kivemmaksi vielä muutu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26627393:
Saadaanko kohta riemastuttava Chef kokkaa -aloitus? :D :saint:

Tässä:

Kalat meni jo parempiin suihin :)

Tuo kala oli vissiin...no nyt en kyllä enää muista. Siika?

No joka tapauksessa ei kuulemma hyvä kala, kun on niin vähän syötävää. Pullia kuulemma saa, muttei oikein muuta. Joten meni koirille :)

Tässä:

Kalat meni jo parempiin suihin :)

Tuo kala oli vissiin...no nyt en kyllä enää muista. Siika?

No joka tapauksessa ei kuulemma hyvä kala, kun on niin vähän syötävää. Pullia kuulemma saa, muttei oikein muuta. Joten meni koirille :)

Hyvä koiralle. :D

Kala oli särki. Jos olisi oikea siika, niin saisit siitä mainiot herkut. :p
Tosin vanha kansa teki särjestäkin hyvää soppaa, muttei niitä ruotoja jaksa erkkikään.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26627443:
Hyvä koiralle. :D

Kala oli särki. Jos olisi oikea siika, niin saisit siitä mainiot herkut. :p
Tosin vanha kansa teki särjestäkin hyvää soppaa, muttei niitä ruotoja jaksa erkkikään.

Särki, Siika...ihan sama. Ässällä alkaa molemmat :D :D

Isä sai Särjen myös, sekä ahvenen ja silakan. Mutta se pölöpää heitti Särjen ja silakan takaisin jorpakkoon. Koitin kyllä selittää, että KOIRAT SYÖ, mutta ei mennyt perille.

Ahvenkin meni lopulta koirille, kun ei tullut kun vaan se yksi.

Joo, ruodot oli tosiaan syynä sille, miksi tuo ei olliut mukamas hyvä kala. Mutta mulle on se ja sama minkämoinen kala sieltä ylös nousee, kunhan nousee :D

Yhteistyössä