Tiukka nainen

  • Viestiketjun aloittaja Miekkonen2
  • Ensimmäinen viesti
Wittie
Missähän on "vika" kun en ole vielä törmännyt tiukkaan pilluun vieläkään.
Molo on kuitenkin 17/5 mutta tiukkuutta ei vaan näytä löytyvän.
Ei pienistä tai isommista naisista.

Onko hyvät pillulihakset muka harvinaisuus Suomessa?

Kokemusta on jo tähän ikään kertynyt n. 80 naisesta.

Mites muut miehet täällä?
Onko teidän sängyssänne vieraillut loro vai napakka tapaus.

Naisetkin voi kommentoida!!
Et sitten ole tormannyt minun tyyppiseen naiseen!

Aloitin juuri seurustelun miehen kanssa jolla ei ole iso, vaan ihan ns normaalin kokoinen penis, ja han vain hokemalla hoki kuinka pieni ja tiukka alapaani on, miten uskomattomalta se tuntuu jne. Han sanoi etta tunne on kuin nuorta neitsytta naisi.

Ilmeisesti minulla sitten on tiukka, ja se on harvinaista, koska ei tama ihan eilisen teeren poika ole, vaan on kylla paassyt naisiin ennen minuakin :)

Itse en osaa sanoa mika se on, mutta tallaisesta palautteesta kylla nyt ein tulkinnan etta tiukka on. Tosin, minua kylla saattaa sattuakin sitten helpommin, ja takaapain naidessa sattui ja vihloi usein, oikeassa asennossa tuntui oikein hyvalta.
 
Viimeksi muokattu:
hippula
Ilmeisesti minulla sitten on tiukka, ja se on harvinaista, koska ei tama ihan eilisen teeren poika ole, vaan on kylla paassyt naisiin ennen minuakin :)

Itse en osaa sanoa mika se on, mutta tallaisesta palautteesta kylla nyt ein tulkinnan etta tiukka on. Tosin, minua kylla saattaa sattuakin sitten helpommin, ja takaapain naidessa sattui ja vihloi usein, oikeassa asennossa tuntui oikein hyvalta.
Mä en oo ikinä ymmärtänyt näitä tiukkuuskeskusteluita. Varmaan koska ei ole tarvinnut kuin omansa todeta. Silti aina hämmästyttää, kun kaikki kumppanit ovat hehkuttaneet tiukkuuttani, että miten löysiä tapauksia tuolla maailmalla liikkuu. Seksikumppaneillani on ollut mua ennen aika runsas seksuaalihistoria, joten olen itsekin kuullut keskustelunaloituksen väittämän pitävän jota kuinkin paikkansa. Eräskin "orhi" on tietääkseni naulannut useita satoja mimmejä ja aika iso hämmästys oli kun siltä meni systeemit ihan sekaisin, kun se sai itsensä mun sisääni. Siinä se huokaili silmät suurina, että "Miten sä voit olla näin tiukka! Aivan käsittämätöntä!" Ensin ajattelin, että se oli vaan läppää, mutta kun ollaan juteltu asiasta niin kaipa se oikeesti sitten on niin, että löysiä liikkuu paljon.

Onneks muuten muhun ei satu edes keskivertoa isompi missään asennossa vaan se tuntuu vain hyvältä ;) Ois hirveetä, jos seksi sattuis.
 
Viimeksi muokattu:
pimpero
[QUOTE=Miekkonen2;Mielestäni miehen kalun koko ei vaikuta naisen pimppalihasten kuntoon.

Ensinnäkin 17/5 on enemmän isonpuoleinen. Ja toiseks, iso kalu venyttää reiän pilalle varsinkin, jos seksiä on usein. Silloin pitää jumpata paljon, että saa pidettyy reiän ees jossain kunnossa. Jos on pitkään selibaatissa niin reikä vetää kasaan ja pienentyy.

Taidat olla tuhkaluukkumiehiä, kun tykkäät hyvin tiukasta, käytä toista pesää.
 
Xy1
Alkuperäinen kirjoittaja Miekkonen2;Mielestäni miehen kalun koko ei vaikuta naisen pimppalihasten kuntoon. Ensinnäkin 17/5 on enemmän isonpuoleinen. Ja toiseks:
Nyt puhut kyllä vastoin parenpaa tietoa ja läpi pääsi. Se pillu mihkään veny. Isolla olen höylännyt samaa pientä pillua jo yli 30 vuotta, eikä edes 50v emännän pillu ole vieläkään löystynyt. Pillun koko on se mihinkä se on muodostunut, ihan niinkuin kalunkin koko. Ei se siitä enää aikuisena mihinkään muutu. Lihakset voi löystyä, mutta pillun koko pysyy samana. Ihan sama kuin väittäisi, että miehen muna kutistuisi vuosien mittaan, tai että haukottelu ja paskanpuhuminen suurentaisi suuta.
 
Viimeksi muokattu:
J.Kalmisto
Missähän on "vika" kun en ole vielä törmännyt tiukkaan pilluun vieläkään.
Molo on kuitenkin 17/5 mutta tiukkuutta ei vaan näytä löytyvän.
Ei pienistä tai isommista naisista.

Onko hyvät pillulihakset muka harvinaisuus Suomessa?

Kokemusta on jo tähän ikään kertynyt n. 80 naisesta.

Mites muut miehet täällä?
Onko teidän sängyssänne vieraillut loro vai napakka tapaus.

Naisetkin voi kommentoida!!
Kyllä niitä tiukkoja pilluja on ollut, ite vaan olen tykänny että isompi pipari on paljon seksikkäämpi ku semmonen mulkkua nyrkin lailla kuristava. Mulkussa on vika jos siinä ei ole tuntoherkkyyttä.
 
Viimeksi muokattu:
mies 40vee
jos olen myös törmännyt "löysiin" naisiin (esim. muutenkin lihava/huonokuntoinen)
tai toinen ongelma on naiset jotka kostuvat todella runsaasti, siis ylikiihkeä tai kosteana.

Muistan erään naistuttavani joka oli todella märkä, sitten kun meni tuntui että olisi
heilutellut jossain pehmeässä mättäässä missä ei ole seiniä ollekkaan...
Melkein piti välillä pyyhkiä peitolla tai jollain kun nesteitä oli joka paikassa :))
 
FreddieMercury4ever
jos olen myös törmännyt "löysiin" naisiin (esim. muutenkin lihava/huonokuntoinen)
tai toinen ongelma on naiset jotka kostuvat todella runsaasti, siis ylikiihkeä tai kosteana.

Muistan erään naistuttavani joka oli todella märkä, sitten kun meni tuntui että olisi
heilutellut jossain pehmeässä mättäässä missä ei ole seiniä ollekkaan...
Melkein piti välillä pyyhkiä peitolla tai jollain kun nesteitä oli joka paikassa :))
ite olin noin märkä kun menetin neitsyyteni ja mies sitä oikein vähän ihmettelikin. sittemmin olen onneksi normalisoitunut.
 
Viimeksi muokattu:
Hans
Olisikohan niin, että tuota tiukkuutta on kahdenlaista. Harjoiteltua ja luontaista. Kerran päääsin niin pikkupimppisen naisen kanssa, että oksat pois. Orgasmi tulee nopeasti, jos ei pidä varaansa. JSe oli muutenkin sillainen timmi tyttö. Bodasi, oli hieman naisellisuutta kuitenkin ja nahka oli niin kireällä. Mutta se tiukkuus tuntui synnynnäiseltä. Aamulla hän kerran sanoi, etä nusastaan vielä. Niin seksikkäästi sanottu ja tiukka ote, että ei siinä meikäpoika kauan kestänyt. Tyttö oli vähintään 10 vuotta nuorempi, minä eronnut kokenut kavari, mutta oli pakko vaan tunnustaa lauenneensa alta aikayksiön.
On niitä sitten ollut sellaisiakin jotka osaavat työskennellä sen kanssa. Nannaa sekin tekee.
 
Sweet
On pakko nyt antaa naisnäkökulmaa: itse olen siis 30-vuotias pieni,hoikka ja siro nainen. Säännöllisesti harjoitan lantionpohjanlihaksia kuulilla ja ilman. Tapasin nykyisen kumppanini jokin aika sitten ja hän jaksaa sanoa sängyssä jatkuvalla syötöllä kuinka tiukka olen. Pilluni kuulemma oikein puristaa hänen kaluaan koko matkalta. Hänellä on normaali kulli, mielestäni oikeastaan iso ja sopivan paksuHän sanoo että olen niin pieni sieltä että tuntuu sairaan hyvältä. Meinaa tulla helposti mutta pystyy kestämään pitkäänkin

Mutta naiset hoi, ostakaa kuulat ja treenatakaa niitä ilolihaksia. Ei ne vatsalihaksetkaan kondiksessa pysy ilman treeniä. Vahvat ilolihakset ovat iloksi sekä itselle että kumppanille. Voi sitten imeä pillulla kalun ollessa sisällä ja tehdä miehen hulluksi Lisäksi kunnossa olevat lihakset voimistavat omia orgasmeja. Sain ensimmäisen suihkulähdeorgasmini toissapäivänäJohtu treenasmisesta tai ei mutta se oli eka kerta ja vasta kuulien käytön jälkeenEli reeniä horot, reeniä!!
 
violetxoxo
Missähän on "vika" kun en ole vielä törmännyt tiukkaan pilluun vieläkään.
Molo on kuitenkin 17/5 mutta tiukkuutta ei vaan näytä löytyvän.
Ei pienistä tai isommista naisista.

Onko hyvät pillulihakset muka harvinaisuus Suomessa?

Kokemusta on jo tähän ikään kertynyt n. 80 naisesta.

Mites muut miehet täällä?
Onko teidän sängyssänne vieraillut loro vai napakka tapaus.

Naisetkin voi kommentoida!!
Jos mies on vastemielinen, vaikka vain alitajuisesti, ei niitä alapään lihaksia saa supistumaan, kun toivoo, että mies poistuu sisältä asap. Se on vähän kuin miehillä seisokkiongelma - eikä ole aina tietoista. Sellaisiakin miehiä on, jotka osaavat tappaa seksistäkin ilon ja tuo tapahtuu silloin kun ei vaan olla yhteensopivia. Varmasti miehillä sama juttu naisten suhteen.

Eräs gyne sanoi minulle kerran, että emättimeni on mallia pitkä ja kapea, kuten pitkillä naisilla usein on (me kun teemme myös pitkiä lapsia, niin täytyy olla tarpeeksi pituutta synnytyskanavassa). Ehkäpä ympärysmitaltaan haastelliset miehet saisivat parhaan nautinnon sitten pitkien naisten kanssa, mene ja tiedä... olen itse heteronainen, joten ei ole kokemusta naiseen penetroitumisesta

Naisen emätin supistelee (oman kokemukseni mukaan) orgasmin lähellä, sen aikana ja sen jälkeen. Johtopäätökset voinee jokainen aikuinen keksiä tuosta itse

Lantionpohjalihasten treeni on kannattavaa kaikille eikä pelkästään seksuaalisen nautinnon vuoksi. mieskin muuten saa enemmän nautintoa yhdynnässä jos tekee kalullaan naisen sisällä 8-muotoista liikettä ja sillä voi saada myös naisen emättimen supistelemaan hyvin voimakkaasti. Voi mennä vähän aikaa ennenkuin hahmottaa millaista lanneliiketta täytyy tehdä saadakseen aikaan kasin-liikkeen, mutta kannattaa opetella. (Pelkkä sisään ulos-liike on huonoin (InMyOpinion))
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Missähän on "vika" kun en ole vielä törmännyt tiukkaan pilluun vieläkään.
Molo on kuitenkin 17/5 mutta tiukkuutta ei vaan näytä löytyvän.
Ei pienistä tai isommista naisista.

Onko hyvät pillulihakset muka harvinaisuus Suomessa?

Kokemusta on jo tähän ikään kertynyt n. 80 naisesta.

Mites muut miehet täällä?
Onko teidän sängyssänne vieraillut loro vai napakka tapaus.

Naisetkin voi kommentoida!!
mulla elin kookas enkä ollut ajatellut puuhailla nuoremman kanssa vaan sattui että neiti pyysi mua panemaan , piti hoitaa että alapää rentoutuu ja kykenen tunkeutumaan sisään. menipä siinä suuhoitoa ja sormeilua, orgasmi pelasti tilanteen ja dilema kaikkosi. sain työnnyttyä kunnolla sisään ja liikutella niin paljon edes takaisin ja taas orkku . oli työläs mutta neito oli antautunut
todella hyvin ja sain pantua todella hyvin liukkaaseen tiukkaan pilluun ja laskin satsin rinnoille ja osansa sai kasvotkin. mutta en ehkä jatkossa kokeile samaa väljempi on minun makuuni.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä