Vaimoni on lääkäri ja itse olen teknisellä alalla. Me ollan aina oltu BDSM henkisiä. Vaimo on bisse ja itsekin nykyään aika kokeilunhaluinen. Vaimo ei ole tippaakaan mustis mutta aina halunnut kontrolloida mua tiukasti.
Meillä nää latexjutut on suosiossa. Vaimo haluaa varsinkin mulla pitää melkein aina jotain kumia tai sitten liivejä ja pitsialusasuja, yleensä sissytyyppistä. Eikä mulla ole mitään sitä vastaan. Siveysvyössä olen 24/7.
Mut silti olen alkanut miettiä et onko lääkäri ja hoitsuväki vapaamielisempää ja kokeilunhaluisempaa näissä jutuissa kuin muut? Vaimolla on aina uusia ideoita joita hän haluaa kokeilla. Esim. yhtenä iltana hän teki mulle Prinssi albertin tuosta noin vaan. No kivahan se on ollut. Mua hän on muuttanut ajan mittaan aika paljon feminiinimmäksi. Sopii kuulemma hyvin mulle olla hiukan naisellinen.
Viime aikkoina hän on näyttänyt meistä valokuvia jollekin mieskollegalleen. Nyt hän puuhaa kolmen kimppaa me ja tämä kolleega. Se oli kuulemma kysynyt et sopisko että hän saa leikkiä mun kanssa ja että olisin hänen tyttönsä? Vaimo oli ollut heti juonessa mukana.
Onks muilla vastaavia kokemuksia?