todella epätoivoinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja korppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

korppu

Vieras
Mikä auttaa kamalan kuivaan kasvojen ihoon???? otsa, nenä ja posket on ihan korppu kuivat, iho hilseilee.... Puhditan ihon 2X päivä puhdistusaineella (kosteuttavalla) ja kaiken maailman rasvoja tullu jo kokeiltua: nivea, lumene, erisan, lorean, garnier, aco, ja muutamaa kosmetologin voidetta....

Onko jollain kuivaihoisella joku todella hyvä tehokas voide jota kannattas kokeilla?????????????????

Kokeile Locobase Repair -nimistä voidetta, saat apteekista. Älä puhdista ihoa noin usein, kerta päivässä riittää. Jos iho hilseilee, kannattaa kuollut ihosolukko kuoria hellävaraisella kuorinnalla (käytin itse ennen Lumiruusun kuorintaa, mutta nyt pitäis löytää uusi kun niitä ei enää saa) kerran viikossa, ei useammin!

Näillä saan oman ihoni kuntoon, talvellakin! Olen atoopikko.

Niin siis tuo mun mainitsema Locobase Repair on sikasikarasvainen, kannattaa ehkä eka kokeilla noita aiemmin mainittuja perusvoiteita, niitäkin saa apteekista! Myös tavallinen Locobase on hyvä.

Täällä yks jolla iho hilseilee ja kuivaläiskiä naama täynnä aina kun ilmat kylmenee..Laitan naamaani apteekista saatavalla vaaleanruskeeta essex-voidetta.Ei ole rasvaista, mutta toimii:)

Locobase Repair nimistä minä käytän,se oli oikeastaan ainoa mikä auttoi silloinkin kun erään ihotaudin lääkityksen takia iho kuivui mielettömästi. mulle on riittänyt kerta päivässä(tosin pesenkin kasvot vain sen kerran/pv)