Todella iso mies, todella pieni muna

  • Viestiketjun aloittaja vatut
  • Ensimmäinen viesti
Jätin hänet
Mulla oli yli kymmenen vuotta sitten iso mies, jolla oli pieni kalu. Kaikkein surkeinta tässä yhtälössä oli se, että mies ei itse tätä tajunnut. Vaikka olin miten tiukka ja muuta hyvänsä, en edes TUNTENUT miehen tulevan sisälleni; hän vaan ähelsi jotakin jalkojeni välissä - kyllä, vain siinä yhdessä asennossa - ja sitten helpotuksen huokauksena minulle, tuli. Hänellä ei siis ollut mitään muutakaan käsitysta naisen tyydyttämisestä. Olisihan hän voinut kompensoida munansa pienuuden hyvällä suuseksillä esimerkiksi. Olin vielä silloin niin nuori ja ujo näissä asioissa, etten osannut sanoa suoraan, että mies, nyt olet ihan luuseri. Sen sijaan jätin hänet ihmettelemään, miksi jätin hänet. :)
 
Pienen nainen
Sama vika. Iso mies 180/95. Mahaa vaikka toisille jakaa.
Itse en ole omasta mielestäni kauhean tiukka, pari lasta pyöräyttänyt.
Miehen kalu on velttona pieni töpö jalkojen välissä ja seisokissa pituutta ehkä kämmenen leveys. Paksuutta korkeintaan hammastahnatuubin verran.
Mies on komea, sitä en kiellä. Jotka ei tiedä totuutta, luulee että oikein seksipeto juttujensa perusteella.
Mutta päälle kun se kiipeää, en tunne kalua sisällä. Olen hyvin märkä yleensä ja reidet aukinaisena on kuin tyhjää nylkyttäisi.
Ilmeisesti miehelläkään ei purista ja siksi nainti kestää ja kestää. Iso maha vie tilaa ja henkeni salpaa siinä alla.
Onneksi mies tykkää panna takaa, joten ovelana ehdotan koira-asentoa. Siinä saan huilata ja mieskin ruiskaisee nopeammin kuin lähetyssaarnaajassa. Varsinkin nyt kun makkarissa on se iso peilioviseinä, mistä herra katselee "miten varsi luistaa". Ei silti, ihan seksikästä, mutta kun tuntuis, kun tuntuis.

Ainiin, ei miehen iso koko takaa isoa kalua.
 
voiteitäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Pienen nainen:
Sama vika. Iso mies 180/95. Mahaa vaikka toisille jakaa.
Itse en ole omasta mielestäni kauhean tiukka, pari lasta pyöräyttänyt.
Miehen kalu on velttona pieni töpö jalkojen välissä ja seisokissa pituutta ehkä kämmenen leveys. Paksuutta korkeintaan hammastahnatuubin verran.
Mies on komea, sitä en kiellä. Jotka ei tiedä totuutta, luulee että oikein seksipeto juttujensa perusteella.
Mutta päälle kun se kiipeää, en tunne kalua sisällä. Olen hyvin märkä yleensä ja reidet aukinaisena on kuin tyhjää nylkyttäisi.
Ilmeisesti miehelläkään ei purista ja siksi nainti kestää ja kestää. Iso maha vie tilaa ja henkeni salpaa siinä alla.
Niin.

Tietysti tuli mieleen pari seikkaa.

a) asialle voisi tehdä jotain.

Esim. mukaan dildo, mies laihikselle, lisää suu seksiä, ym ym.

Mutta tietysti on kivempi täällä retostella, onhan se helpompaa.
 
eioletotta_34
Alkuperäinen kirjoittaja hurmas:
Keskipituus korreloi kehon osien koon, myös peniksen koon kanssa. Siksi keskimäärin pidemmillä/suuremmilla (ei ylipaino) miehillä on suuremmat kädet, sormet, päät, kikkelit jne. se on fakta. Tästä syystä Keski- ja Pohjois-Euroopassa on pisimmät miehet ja suurimmat pippelit. Se ei tietenkään poista sitä että löytyy isoja pienipilisiä tai pieniä isopilisiä miehiä. Ja tietenkin pienessä hoikassa varressa tavallinenkin muna näyttää suuremmalta.
Jep.

Tietysti tässä on vaan se huono juttu, että yleensä muut kehon osat ovat LUUTA, kun taas penis on LIHAS.

Eli on aika mielenkiintoista väittää, että pidemmät ihmiset on isokaluisempia.

Voisitte edes yrittää.
 
maailman_mies
Alkuperäinen kirjoittaja Jätin hänet:
Mulla oli yli kymmenen vuotta sitten iso mies, jolla oli pieni kalu. Kaikkein surkeinta tässä yhtälössä oli se, että mies ei itse tätä tajunnut. Vaikka olin miten tiukka ja muuta hyvänsä, en edes TUNTENUT miehen tulevan sisälleni; hän vaan ähelsi jotakin jalkojeni välissä - kyllä, vain siinä yhdessä asennossa - ja sitten helpotuksen huokauksena minulle, tuli. Hänellä ei siis ollut mitään muutakaan käsitysta naisen tyydyttämisestä. Olisihan hän voinut kompensoida munansa pienuuden hyvällä suuseksillä esimerkiksi. Olin vielä silloin niin nuori ja ujo näissä asioissa, etten osannut sanoa suoraan, että mies, nyt olet ihan luuseri. Sen sijaan jätin hänet ihmettelemään, miksi jätin hänet. :)
Hyvä tyttö, että tulit järkiisi. Kuka nyt pienikaluisen kanssa olisi. Onhan se aika luuserimaista, olishan kundin pitänyt tajuta olla sekaantumatta sinuun.

Jätin onneksi aikoinaan parikin tyttöä, kun toinen oli päästänyt hiukan peppunsa leviämään (luuseri) ja toisella hiukan liikaa pisamia (voi ei). Eivät edes tajunneet näitä juttuja itse. Minä onneksi tajusin ajoissa.

Voitteko kuvitella. Kerroin toki kavereillekin, jotta kiersivät kaukaa.

Tosi mukavia tyttöjä kyllä, mutta kyllä nuo em. asiat sentään oli tärkeämpiä.
 
pikkupili
Alkuperäinen kirjoittaja eipäs:
No itse asiassa harvempia naisia pelkällä munalla saa tyydytettyä.. vaatii muutakin kuin munalla jyystämistä. Sääli kun miehillä ei pelit toimi samoin kuin patterilla toimivat sauvat. Silloin ei tarvittaisi muuta. Tai mistä sitä tietää.
ol pakko vastata . taatusti tyttö kun tyttö laukiaa pelekällä kullilla kun osssoo käyttee. kokkeiltu on ja usiampaan testikappaleeseen. mainittakkoon vielä että semmosella pienellä veitikalla (13cm)
repikää siitä isokulliset velttovirtaset.
 
tervehdys
Minäkin kaipailen joskus hieman isompaa, mutta lähinnä hieman. kokemusta on siitä erittäin isostakin, mutta oikeastaan siitä en saanut mitään muuta kuin tunteen, että on ihan repeämispisteessä ja kaikki paikat niin lihassa, ettei liikkeitä edes tuntenut.

Omallani on varmaankin tosi pikkarainen, sellainen ehkä 14cm eikä paksuudellakaan pilattu, mutta hyvältä tuntuu, enkä vaihtaisi. :) Onnistuu hyvin nuo peppuleikitkin ja ainahan siihen voi lisätä dildonkin fantasioimaan kimppakivasta kahden miehen kera.:) Kyllä se on se rakkaus ja se miten sitä käyttää. Ymmärrän kyllä että miehet saattavat häpeillä, mutta naisetkin, jotkut niin huutavat sen ison perään ja samaten miehet isojen tissien perään, että ihan unohtuu koko oikea ihanuus. Ja se on se toisen ihmisen kaiken lainen huomioiminen rakastellessa, naidessa, missä vaan. Se, että oikeasti haluaa tuottaa todella nautintoa. Sitä ei tehdä millään koolla. Ei miehen eikä naisen. Sen tekevät ne ihan ihmiset!
 
pieni nainen
Olen tehnyt empiirisen tutkimuksen juuri tästä aiheesta. Iso mies - tarkoitan tässä yli 190 senttistä, normaalivartaloista miestä - heillä on tosi pienet kikkelit. Viimeisen viiden vuoden aikana mulla on ollut heitä aikas lailla, valitettavasti tämä pitää paikkansa. Täytynee siirtyä 10 senttiä lyhyempiin miehiin, josko heillä olisi kunnon aseet.
 
leena80
Omallani n.17cm ja ei hirveän paksu niin kyllä se paras on ;) kokemusta on monenkokoisista ja myös siitä todella isosta ! Sinkkuna ollessa kohdalla sattui yksi iso, enimmäkseen oli nyhräämistä ku ei tiennyt miten olisi ku kävi joka asennossa niin kipeää. Toinen kerta oli pari viikkoa sitten ku kokeiltiin eka kerram kimppaa mieheni kanssa,mukana vieras mies jolla sattui olemaan melko iso. Paljon paksumpi kuin miehelläni ja pituus ehkä n.20 cm. Ei kuitenkaan liian iso, kokemus oli melkoinen ja ku sattui vielä ensimmäiseen kimppakokeiluun :))
 
tyttö16vuotta
Alkuperäinen kirjoittaja maailman_mies:
Jätin onneksi aikoinaan parikin tyttöä, kun toinen oli päästänyt hiukan peppunsa leviämään (luuseri) ja toisella hiukan liikaa pisamia (voi ei). Eivät edes tajunneet näitä juttuja itse. Minä onneksi tajusin ajoissa.

Voitteko kuvitella. Kerroin toki kavereillekin, jotta kiersivät kaukaa.

Tosi mukavia tyttöjä kyllä, mutta kyllä nuo em. asiat sentään oli tärkeämpiä.
Just joo. Seksi vaan sattuu olemaan olennainen osa parisuhdetta ja jos fyysinen puoli parisuhteesta ei ole kunnossa, harvemmin henkinenkään onnistuu.
Rakastan poikaystävääni ja meillä voi olla tosi hauskaa yhdessä muutenkin, mutta jos me ei voitais tyydyttää toisiamme seksuaalisestikin niin parisuhde tuntuis vajaalta.

Ja etten nyt sivua aihetta liikaa, sanottakoon että omallakin poikaystävällä on pienehkö mutta suuseksi on mahtavaa.
 
tyttö16vuotta
Alkuperäinen kirjoittaja maailman_mies:
Jätin onneksi aikoinaan parikin tyttöä, kun toinen oli päästänyt hiukan peppunsa leviämään (luuseri) ja toisella hiukan liikaa pisamia (voi ei). Eivät edes tajunneet näitä juttuja itse. Minä onneksi tajusin ajoissa.

Voitteko kuvitella. Kerroin toki kavereillekin, jotta kiersivät kaukaa.

Tosi mukavia tyttöjä kyllä, mutta kyllä nuo em. asiat sentään oli tärkeämpiä.
Just joo. Seksi vaan sattuu olemaan olennainen osa parisuhdetta ja jos fyysinen puoli parisuhteesta ei ole kunnossa, harvemmin henkinenkään onnistuu.
Rakastan poikaystävääni ja meillä voi olla tosi hauskaa yhdessä muutenkin, mutta jos me ei voitais tyydyttää toisiamme seksuaalisestikin niin parisuhde tuntuis vajaalta.

Ja etten nyt sivua aihetta liikaa, sanottakoon että omallakin poikaystävällä on pienehkö mutta suuseksi on mahtavaa.
 
maailman_mies
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö16vuotta:
Alkuperäinen kirjoittaja maailman_mies:
Voitteko kuvitella. Kerroin toki kavereillekin, jotta kiersivät kaukaa.

Tosi mukavia tyttöjä kyllä, mutta kyllä nuo em. asiat sentään oli tärkeämpiä.
Just joo. Seksi vaan sattuu olemaan olennainen osa parisuhdetta ja jos fyysinen puoli parisuhteesta ei ole kunnossa, harvemmin henkinenkään onnistuu.
Rakastan poikaystävääni ja meillä voi olla tosi hauskaa yhdessä muutenkin, mutta jos me ei voitais tyydyttää toisiamme seksuaalisestikin niin parisuhde tuntuis vajaalta.

Ja etten nyt sivua aihetta liikaa, sanottakoon että omallakin poikaystävällä on pienehkö mutta suuseksi on mahtavaa.
No tuo oli ironiaa, kun täällä naiset arvostelevat miesten vatsoja.

Useimmat naiset arvostavat hyvää suukseksiä, onnea teille.
 
Sivhos
Eikös se ollut niin joskus ammoisina aikoina peniksien jakotilaisuudessa.Eri hyllyillä oli erikokoiset penikset.Suurimmat,painavimmat laitettiin alahyllylle,ja sillä systeemillä ylöspäin.Peniksien jaossa laitettiin pienimmät keulaan.He pääsivät ekana ottamaan itselleen peniksen.Koska olivat pienikokoisia,ottivat alimmalta hyllyltä.Kaiken suurimmille jäi ylähyllyn penikset.Tästä se kuulemma johtuu.Ja on tosi.
 
Vierailija
Eikös se ollut niin joskus ammoisina aikoina peniksien jakotilaisuudessa.Eri hyllyillä oli erikokoiset penikset.Suurimmat,painavimmat laitettiin alahyllylle,ja sillä systeemillä ylöspäin.Peniksien jaossa laitettiin pienimmät keulaan.He pääsivät ekana ottamaan itselleen peniksen.Koska olivat pienikokoisia,ottivat alimmalta hyllyltä.Kaiken suurimmille jäi ylähyllyn penikset.Tästä se kuulemma johtuu.Ja on tosi.

Lueppa ekalta sivulta sama tarina.
 
Viimeksi muokattu:
ap.
Mulla on aina ollut jonkinsortin fetissi oikein pitkiin ja isokokoisiin miehiin, mitä isompi sen parempi. Ihan kuumana olen, jos näen jonkun kaksimetrisen ja 110 kiloisen tms. Mutta, näitä ikäni harrastettua havinto on todellakin ollut se, että juuri koskaan se koko ei näy munan koossa. Järjestään nysä pili on näillä eikä tunnu missään. Surkeinta on, kun moni näistä kokee olevansa joitaan suuria rakastajia. Saavathan he baarista toiveikkaita naisia mukaansa, mutta naiset ovat näköjään niin kohteliaita, etteivät näytä pettymystään.
 
antsuko
Mulla on aina ollut jonkinsortin fetissi oikein pitkiin ja isokokoisiin miehiin, mitä isompi sen parempi. Ihan kuumana olen, jos näen jonkun kaksimetrisen ja 110 kiloisen tms. Mutta, näitä ikäni harrastettua havinto on todellakin ollut se, että juuri koskaan se koko ei näy munan koossa. Järjestään nysä pili on näillä eikä tunnu missään. Surkeinta on, kun moni näistä kokee olevansa joitaan suuria rakastajia. Saavathan he baarista toiveikkaita naisia mukaansa, mutta naiset ovat näköjään niin kohteliaita, etteivät näytä pettymystään.
No eiköhän niillä isoilla miehillä ole ihan samanlaiset, miehen iso koko vaan korostaa kalun kokoa.

Eli tavallinen 13-senttinen näyttää isolla kundilla pienemmältä kuin pienellä kundilla.
 
Viimeksi muokattu:
Rekku,
Mulla on aina ollut jonkinsortin fetissi oikein pitkiin ja isokokoisiin miehiin, mitä isompi sen parempi. Ihan kuumana olen, jos näen jonkun kaksimetrisen ja 110 kiloisen tms. Mutta, näitä ikäni harrastettua havinto on todellakin ollut se, että juuri koskaan se koko ei näy munan koossa. Järjestään nysä pili on näillä eikä tunnu missään. Surkeinta on, kun moni näistä kokee olevansa joitaan suuria rakastajia. Saavathan he baarista toiveikkaita naisia mukaansa, mutta naiset ovat näköjään niin kohteliaita, etteivät näytä pettymystään.

Sepäs se, aina on toiveikkaita daameja !
Mutta eikös sen yhden illan vois pelehtiä sen pikkuisenkin kanssa ?
Itse en koskaan ole esittänyt mitään suurta rakastajaa, mutta silti on vosuja lähtenyt mukaan.
Eikä ne kaikki niin hirveän kohteliaita ole siinä vaiheesa, kun housut on nilkoissa ja peeniksen koko on näkyvillä.
Ilmeisesti ovat tulleet yhden illan huvituksille ja silloinhan se koko on tärkeää.

Eli, pitäisikö pienikaluisten miesten ilmoittaa jo alkuillasta, mitä pöksyissä piileskelee ? Ettei sitten tule näitä hirveitä pettymyksiä ?
 
Viimeksi muokattu:
Pekka
Sepäs se, aina on toiveikkaita daameja !
Mutta eikös sen yhden illan vois pelehtiä sen pikkuisenkin kanssa ?
Itse en koskaan ole esittänyt mitään suurta rakastajaa, mutta silti on vosuja lähtenyt mukaan.
Eikä ne kaikki niin hirveän kohteliaita ole siinä vaiheesa, kun housut on nilkoissa ja peeniksen koko on näkyvillä.
Ilmeisesti ovat tulleet yhden illan huvituksille ja silloinhan se koko on tärkeää.

Eli, pitäisikö pienikaluisten miesten ilmoittaa jo alkuillasta, mitä pöksyissä piileskelee ? Ettei sitten tule näitä hirveitä pettymyksiä ?

Portsari mittaa jo kuppilaan tullessa kalun mitan ja antaa kaulaan lapun, jossa pituus ilmoitettu.
puolesta sentistä pyöristetään ylöspäin.
 
MrVeeti-Ilmari
Hei.
Olen 25v mies ja minulla on ongelma.Usea seurustelu on kariutunut kun naisella on ollut niin mahdottoman löysä vittu.Olen epätoivoinen.Hyvin usein olen humannut että mitä isompi nainen,sen löysempi pimppi,eivätkä he edes harkitse asian tekemiselle yhtään mitään(kuten kiristys leikkausta).
Onhan se kivaa kun on iso ja löysäpimppinen niin ei tunne oloaan niin turvattomaksi öisillä Forssan kaduilla mutta parit pakit olen joutunut antamaan näille.Ja usein he vielä erehtyvät luulemaan olevansa jotain kireitä seksipetoja.
Tommonen pesisräpsä ei vaan tunnu missään,muuten hyvä...
 

Yhteistyössä