Todella iso mies, todella pieni muna

  • Viestiketjun aloittaja vatut
  • Ensimmäinen viesti
rampa
"Lihavilla on pieni ukon koosta riippumata." ja vitut on, sinähän sitä vasta satuilija ja kokematon olet! Sama jos sanoisin, että kaikilla treenavilla ja muutenkin olemustaan ylläpitävillä on millinmittainen kutitin! Voi Helvi-täti sentään!
 
mikä pettymys
"Lihavilla on pieni ukon koosta riippumata." ja vitut on, sinähän sitä vasta satuilija ja kokematon olet! Sama jos sanoisin, että kaikilla treenavilla ja muutenkin olemustaan ylläpitävillä on millinmittainen kutitin! Voi Helvi-täti sentään!
Tapasin miehen, jolla oli parhain koskaan näkemäni kroppa. Salitreenattu, mutta ei mikään köntti. Pitkä ja tosi kauniit kehon mittasuhteet, siis mallinkomee, täydellinen kroppa. Hauska, huumorintajuinen, älykäs. Kun sitten päädyttiin sänkyhommiin, niin mikäs sieltä paljastui? Mun pikkurillinkokoinen ja vaikeesti seisotettava.
 
Viimeksi muokattu:
ei ole totta
Oma mies pitkä ja muutenkin kookas, ja iso penis. Itse olen hoikka ja pieni. Emme sovi yhtään yhteen seksin suhteen, miehen muna on aivan liian iso minulle ja käy kipeää. Keskitasoa oleva muna olisi paljon parempi. En siis allekirjoita tätä että isoilla miehillä olisi pieni muna, ei voi tietää ennen kuin katsoo sinne housuihin.
 
Mies
Akat tässä teille vähän faktoja: Miehen kehon rakenne ei vaikuta mitenkään peniksen kokoon.
Monet luulevat, että peniksen koon voi arvioida käden koosta tai kengän koosta, mutta näin ei kuitenkaa ole. Lihavuuskaan ei aina tarkoita, että olisi pieni penis. Minulla on yksi frendi joka painaa rapiat 110kg ja hänellä on 18cm penis erektiossa. Itse painan 90kg ja minulla on häntä isompi käsi ja kengän koko, ja kaikki isompaa paitsi kaksoisleuka ja maha, paitsi penis minulla on pienempi.
 
Mies 42
Itse olen 100kg ja 187cm pitkä ja kullin pituus 15,5cm ja 5cm halkasia. Vaalea karvoitus ajeltu, esinahka aika pitkä muttei haitaksi asti. Mitäs mieltä naiset pitkästä esinahasta muuten ovat.
 
TODELLAISOKARJU
Itse olen todella isokokoinen mies. Pituutta on n. 190 cm ja painoa 140 kg ja siitä suurin osa on lihasta, tosin olen luonnostaankin jo aina ollut iso ja vahva. Sen verran mulla on varmaan itsetunto terve etten ole ikinä mitannut omaa munaani(vai saisinko sitten mittaamalla itsetuntoni tapettua :D :D). Melkolailla normaalikokoinen kai tuo mun muna on ja olen seksikumppanini onnistunut pitämään erittäin tyytyväisenä. Eräskin laski alleen valtavan orgasmin päätteeksi toistuvasti(ei kuulemma ole käynyt muiden kanssa samaa mutta tiedäpä sitten onko,) olen muutenkin hyvin kestävä ja pyrin aina tutkimaan naista mistä kaikesta nainen tykkää seksissä. Olen siitä varmaan erikoinen mies että saan itse parhaan tyydytykseni ja kiihotun muutenkin yli kaiken siitä kun nään että nainen aidosti nauttii ja lopulta saa orgasmin. Mikään muu ei minua kiihota niin paljoa kun juuri tuo. Varsinkin kun nainen saa voimakkaan orgasmin minkä huomaa kyllä naapuritkin ettei ole esitetty semmoinen kiihoittaa mua aivan räjähtämispisteeseen! Naismaku minulla itselläni on luonnollinen, ei liian laiha ja tykkään sekä normaalikokoisista ja todella isoistakin luomurinnoista! Kummatkin kelpaa ja kummissakin on omat hyvät puolet ja kummatkin näyttävät hyviltä kun ne osaa vaan oikealla tavalla tuoda esille ;) Naisten rinnat ovat aina kiehtoneet minua niin kauan kun muistan. Mutta tosiaan tämän enempää en saanut kieroutumia omiin seksuaalisiin haluihini vaikka jouduinkin naisopettajani "hyväksikäyttämäksi" koulussa. Mun mielestä asia ei vaan noin päin ole millään tavalla rangaistava teko vaan kaikki miehet kyllä tietävät miten mukava se on ollut tuon ikäisenä päästä harjoittelemaan ja vieläpä opettaja oli hyvin ikäisekseen näyttävä ja hänestä oli tullut runkkausfantasioita mietitttyä niin kauan kun karvoja on mun alapäähän alkanut ilmaantumaan niin ne fantasiat sitten toteutuivatkin oikeasti :) Uskokaa tai älkää mutta kaikki on totta mitä tässä kirjoitin tosin ehkä vähän ohi aiheen eli miehen munan mitasta. Pituuttaa enkä paksuutta en tiedä enkä koe tarvitsevani sitä tietoa niin paljoa että alkaisin tämän takia etsimään sopivaa mittaa. Olen ollut naimisissa jo 6 vuotta ja uskon että oma vaimo on pidetty tyytyväisenä. Harrastamme edelleeen päivittäin seksiä niin että yleensä molemmat myös saamme orgasmin seksin aikana. Mitenkäs muilla 6 vuotta naimisissa olleille pareilla?
 
Homojeesus
Luoja loi ihmisen, mutta unohti kiireessään sukuelimet. No, naisia hän rommautti kirveellä jalkoväliin ja tuumasi, että siitäpä sitä saattaa pissata jo.
Miehille hän sanoi: menkää te hakemaan kalunne tuolta työkaluvajasta.
Suuret miehet ryntäsivät pitkine koipineen ensimmäisenä vajaan ja rohmusivat ylähyllyltä kalut itselleen. Pienet miehet tulivat perässä ja saivat jäljelle jääneet vehkeet alahyllyltä.
Nytpä kävi niin, että Luoja olikin pannut suurimmat kalut ala- ja pienimmät ylähyllylle, ja siitä päivästä saakka isot miehet ovat kulkeneet pippelein ja pienet miehet jortikoin varustettuina, eli syntyi jonkinlainen logiikkavirhe Luojan varastojärjestyksen takia.
Että näinkin sitä on ihmiselle käynyt...
 
pieni nilkka
Ootteko koskaan kuulleet että naisen nilkan ympärys on suhteessa naisen vaginan ympärysmittoihin. Outoa kun aina puhutaan vain miehen elimen koosta. Kun kysymys on kuitenkin mutterin ja ruuvin yhteensopivuudesta. eli sama asia toisinpäin, miksei lehdissä koskaan puhuta että "järkytyin kuin naiseni vehje ei ääriään itkenyt" tai "nainen oli pieni ja sievä ja kaunis...mutta vagina kuin elefantilla"
 

Yhteistyössä