Todella kiva juttu sattu eilen ku hain lapsen hoidosta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
Mä oon ollu tosi tyytyväinen meidän pojan perhepäivähoitajaan mut nyt vähän kyl sapettaa se tyyppi. Menin siis hakeen poikaa ja poika(2V) sano heti ovella ku tulin et kakka. No se täti sit sano et ei kai oo kakka housussa ja katsotaampa. Katso sit housuihin ja sano et ei tääl mitää kakkaa ole. Puki ulkovaatteet päälle ja ku päästtin pihalle niin huomasin et poika haisee todella kakalle ja ku kotiin päästiin niin kunnon satsit oli housuissa. Oli tullu sit läpi päällyshousuihin asti. Poika ei millään ehtiny kakata siinä välissä ku puettiin päälle. Ties kuin pitkään oli ollu sit kakat housussa. Hoitotäti ei kait viitsiny enää alkaa peseen ku tulin hakeen. HARMITTAA tollanen.

Mie kans luulen et poika sanoi "kakka" siksi et olis halunnu potalle tai siis kertoi et on tulossa. Ei nyt kukaan voi noin törkeä olla et kattoo housuun ja sanoo et ei täällä mitään ole jos onkin kakat.

No miks mä ite sinne enää menisin kurkistaan jos kerran hoitotäti jo katto ja sano et ei ole kakkaa housussa. Uskoin sitä, tapana et hoitaja pukee lapsen ja mä odotan eteisessä. Hoitaja halunnu itse niin! Tottakai olisin pessy jos olisin tienny et on kakat hosussa, mut niin, uskoin hoitotätiä enkä menny enää väliin varmisteleen asiaa!

Ei meidän poika tee kakkaa potalle vielä. Ei kertakaan tehny, opetellaan kyl koko ajan mut kakkaa aina vaippaan. Ja yleensä ku kakka tulee poika menee johonki rauhalliseen paikkaan ja kakkaa yksin siellä omassa rauhassa! Eikä koskaan kakkaa tosta noin vaan!

No onko tuo taas niin vaarallista, jos on kakka housussa jonkun aikaa?
JA mä ainakin olettaisin, ettei sielllä ole mitään kakkaa ollut, jos aikuinen hoitaja niin sanoo.

Mutta, mielipiteitä on monia.

Sekö sinua sapettaa se että jouduit pesemään itse ne kakat mitkä luultavasti kuitenkin tuli vasta sen jälkeen kun hoitotäti oli vaipan tarkastanut???

Siis nyt en tajuu...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No joo, pieni on ongelma mulla. Mutta ihan periaatekysymys. E siinä ku kotiin oltiin suoraan tulossa, mut jos vaikka oltas oltu menossa suoraan jonnekki, vaik kauppan...

Siis, eihän se hoitaja voi mitenkää vaikuttaa siihen milloin lapsesi kakkaa!

Kaikkee sitä sit kuuleekin...

Ok! Olen ihan säälittävä ku valitan näin pienestä. Mutta pylly sen verran punanen oli et kakka ollu vähän aikaa hosussa. Tämä oli nyt vaan ihan periaatekysymys, enkä millään usko et kakka tuli vaatteita pukiessa! Mut täällähän ei saa pienistä valittaa eikä turhia keskusteluja avata! Vain asialinjalla pysyttävä niinku ennenki!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ok! Olen ihan säälittävä ku valitan näin pienestä. Mutta pylly sen verran punanen oli et kakka ollu vähän aikaa hosussa. Tämä oli nyt vaan ihan periaatekysymys, enkä millään usko et kakka tuli vaatteita pukiessa! Mut täällähän ei saa pienistä valittaa eikä turhia keskusteluja avata! Vain asialinjalla pysyttävä niinku ennenki!!!

meidän kundilla oli eilen reilun tunnin torttu housussa, en jaksanu lähtee huoltikselle vaihtaa ja peppu oli punanen kun tultiin kotiin mutta kestovaippa peffaan ja punoitus häipyi...kertiksetkin voi aiheuttaa punoitusta...kundin ikä 8kk joten tortut aika löysiä... mutta ymmärrän pointtisi, voisi muakin sapettaa!

kumma sitten että et sisällä vielä sitä hajua tuntenut vaan vasta pihalla kun oli jo ulkovaatteet päällä. eiköhän ole poika vaan puhunut että on tulossa kakka ja kakannut kun oli jo ulkovaatteet päällä

Yhteistyössä