TODELLA MYÖHÄÄN PLUSSANNEET??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
mulla kp 35 menossa. normaalisti, kellon tarkat menkat 25/26 Kierto. Oon tehny muutaman negatiivisen testin ja verikoe tehtiin kun menkat oli myöhässä 2/3päivää, sekin oli negatiivinen. Mun menkat ei ikinä jää stressin takia pois vaan päin vastoin alkaa stressistä
Onko kellään käyny sillein että verikokeesta huolimatta ois plussannu?
Ei mitään menkkaoireita, mut sitten on kauhee väsymys.

Kirjotan nyt tänne et mitä mulle kävi koska tiedän että on monia jotka ettii tietoa.
Oon yrittäny tulla raskaaksi jo vuoden. Menkat on ollu iha sekasi viime keskenmenosta.
Nyt menkat oli myöhässä 4 päivää ku tein ensimmäisen testin joka oli puhdas nega. 6 päivää myöhässä niin tein uuden ja oli puhdas nega. 10 päivää myöhässä niin tuli haamu. Päätin mennä verikokeesee josta saisin selville oonko raskaana vai mitä? No menin ja tulos tuli samana päivänä hcg hormonia oli veressä 24,1. Sanottiin että raskauden mahdollisuus alhane. Laitettiin lähete uuteen verikokeeseen parinpäivän päähän. Ite menin kyllä kolmen päivän kuluttua. Hcg oli veressä jo 153. Eli raskaana ole. Jos menkat myöhässä ja testi nega niin aina voi olla et ovis on tapahtunut myöhemmin ja aina mahis raskauteen.

( Olin ulkomailla ja minulle sanottiin että ne jotkut mustat "seesam"siemenet auttaa raskautumaan)
Laitta normi vesilasin vettä kiehumaa sitten kun vesi kiehuu laitat ruokalusikallisen sinne kiehuvaan veteen. Annat kiehua 10 min. Sitten otat liedeltä pois siivilän läpi siemenet pois ootat että on huoneenlämpöstä ja juot sen. Aamuin illoin ekat 5 päivää ku on menkat.

Kokeilin kuukauden ja tulin raskaaxi suosittele.

( ei hätää jos tulee kipuja munasarjojen kohalle sillä ajalla ku juot. Se tarkottaa et se tehoaa)

Onnee kokeiluun kaikille halukkaille!!!

Eksyin tänne etsiessäni tämänkaltaisia kokemuksia. Kp nyt 67/30-35 ja testi näyttää negatiivista. Mitähän vaihtoehtoja voisi olla jos testi pitää paikkansa?

Yhteistyössä